Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-06
Nowy Dwór Gdański: Dostawy tablic rejestracyjnych (na koszt wykonawcy) do siedziby Zamawiającego na potrzeby Starostwa Powiatowego w roku budżetowym 2009
Numer ogłoszenia: 19722 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowodworskiego , ul. Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 2473668 w. 50, faks 2473670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.nowydworgdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy tablic rejestracyjnych (na koszt wykonawcy) do siedziby Zamawiającego na potrzeby Starostwa Powiatowego w roku budżetowym 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy tablic rejestracyjnych w ilości i w asortymencie: . Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe - ok. 4000 szt. . Tablice samochodowe indywidualne - ok. 40 szt. . Tablice zwyczajne do przyczep, jednorzędowe i dwurzędowe - ok. 400 szt. . Tablice zwyczajne motocyklowe / ciągnikowe - ok. 200 szt. . Tablice motorowerowe - ok. 100 szt. Maksymalny termin dostawy zamówionych tablic na adres Zamawiającego nie może przekroczyć 14 dni od daty otrzymania pisemnego (także mailem i faksem), zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.52.00.00 - 27.52.00.00 28.52.74.10 - 28.52.74.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału: 1.Warunki wymagane od wykonawców nie podlegają zmianie w toku postępowania. 2.Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że spełniają wymagane warunki, w terminie określonym przez zamawiającego. 3.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły -spełnia - nie spełnia, w oparciu o następujące warunki: . Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. . Złożenie poprawnie wypełnionego i podpisanego przez uprawnione osoby formularza ofertowego, który w treści będzie zawierał oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez niego wymaganych warunków przetargu. . Złożenie oferty z poprawnie naliczoną ceną brutto. . Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. . Posiadanie zezwolenia na produkcje tablic rejestracyjnych wydanego przez odpowiedni organ. . Gotowość do wykonania zamówienia na warunkach i w terminach określonych przez zamawiającego. 4.Z przetargu zostaną wykluczeni wykonawcy określeni w art. 24, oraz niespełniający warunków art. 22, Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zm.). 5.Zamawiający odrzuci oferty które nie spełniają wymagań zawartych w specyfikacji lub są niezgodne z Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zm.)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( t.j. Dz. U. Z 2008r. Nr 188, poz. 1155), zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: o formularza ofertowego z poprawnie naliczoną ceną, oraz oświadczeniem w jego treści o spełnianiu warunków ustawowych zawartych w art. 22, ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych ( jako załącznik nr 1 do oferty), o aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnego z EKD, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jako załącznik nr 2 do oferty), o zezwolenia odp. Wojewody na produkcję tablic rejestracyjnych (jako załącznik nr 3 do oferty), o umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza oferenta jest prowadzona w formie spółki cywilnej ( jako zał. nr 4 do oferty ), o oświadczenia; którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. o dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie - (konsorcjum), określającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jako załącznik nr 5 do oferty), o jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, o wykonawcy konsorcjum osobno składają dokumenty: załącznik nr 2, oraz wspólnie: załączniki nr 1; 3; 4; 5. 2. Dokumenty, o których mowa w dziale VI mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta. 3. Nie spełnienie warunków poskutkuje odrzuceniem oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nowydworgdanski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 ul. Sikorskiego 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim 82-100 ul. Sikorskiego 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.