Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-03
Głogów Małopolski: Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy- w podziale na części
Numer ogłoszenia: 197242 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów Małopolski , ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 8515123, 8515124, faks 17 8515120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ww.glogow-mlp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy- w podziale na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy- w podziale na części Część nr 1) Dostawa sprzętu kuchennego, art. gospodarstwa domowego i artykuły domowe dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy Część nr 2) Dostawa książeczek dla dzieci oraz poradniki dla rodziców i pracowników ż Gminnego Żłobka w Rogoźnicy Część nr 3) Dostawa wyrobów włókienniczych, karniszy i rolet wewnętrznych dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy Część nr 4) Dostawa wyposażenia pomieszczenia do cateringu dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy Część nr 5) Dostawa i montaż mebli dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy Część nr 6) Dostawa sprzętu nagłaśniającego dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy Część 7) Dostawa artykułów biurowych i plastycznych dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy Część 8) Dostawa sprzęty RTV i AGD oraz sprzętu komputerowego dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy Część 9) Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.22.00.00-0, 22.11.00.00-4, 22.11.30.00-5, 39.50.00.00-7, 44.11.38.10-0, 39.51.54.10-2, 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2, 39.51.20.00-4, 30.19.00.00-7, 32.34.24.00-6, 39.71.00.00-9, 30.23.60.00-2, 37.52.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający określa minimalne wymagania dotyczące posiadania doświadczenia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia związane i proporcjonalne do przedmiotu zamówienia tj.: 1) polegające na dostawie sprzętu kuchennego o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej 80% wartości brutto złożonej oferty- w przypadku składania oferty na część nr 1, 2) polegające na dostawie książek o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej80% wartości brutto złożonej oferty - w przypadku składania oferty na część nr 2, 3) polegające na dostawie wyrobów włókienniczych, karniszy o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej 10.000,00 zł. z podatkiem VAT - w przypadku składania oferty na część nr 3. 4) polegające na dostawie wyposażenia do pomieszczeń caterinu o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej 80% wartości brutto złożonej oferty - w przypadku składania oferty na część nr 4. 5) polegające na dostawie mebli o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej wyrobów włókienniczych, karniszy - w przypadku składania oferty na część nr 5. 6) polegające na dostawie sprzętu nagłaśniającego o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej80% wartości brutto złożonej oferty - w przypadku składania oferty na część nr 6. 7) polegające na dostawie art. biurowych o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej80% wartości brutto złożonej oferty - w przypadku składania oferty na część nr 7. 8) polegające na dostawie sprzętu RTV AGD i komp. o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej 80% wartości brutto złożonej oferty - w przypadku składania oferty na część nr 8. 9) polegające na dostawie zabawek o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej 80% wartości brutto złożonej oferty - w przypadku składania oferty na część nr 9.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glogow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim
ul. Rynek 1 36-060 Głogów Małopolski pok. nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim ul. Rynek 1 36-060 Głogów Małopolski pok. nr 4 ( sekretariat Urzędu).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy- w podziale na części.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1) Dostawa sprzętu kuchennego, art. gospodarstwa domowego i artykuły domowe dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy- w podziale na części..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2) Dostawa książeczek dla dzieci oraz poradniki dla rodziców i pracowników ż Gminnego Żłobka w Rogoźnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4, 22.11.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy- w podziale na części..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3) Dostawa wyrobów włókienniczych, karniszy i rolet wewnętrznych dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7, 44.11.38.10-0, 39.51.54.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy- w podziale na części..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4) Dostawa wyposażenia pomieszczenia do cateringu dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy- w podziale na części..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5) Dostawa i montaż mebli dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.51.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy- w podziale na części..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6) Dostawa sprzętu nagłaśniającego dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy- w podziale na części..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7) Dostawa artykułów biurowych i plastycznych dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy- w podziale na części..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8) Dostawa sprzęty RTV i AGD oraz sprzętu komputerowego dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-9, 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Rogoźnicy- w podziale na części..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9) Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
INNE PRZETARGI GŁOGÓW MAŁOPOLSKI
więcej: przetargi GŁOGÓW MAŁOPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
- Dostawa produktów edukacyjnych do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych, położonych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- Budowa żłobka w Żninie
- Dostawa i montaż systemu audio - video Przyjazny Pokój Przesłuchań dla SR w Będzinie, SR w Pszczynie, SR Katowice - Zachód w Katowicach
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- Dostawa artykułów biurowych
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.