Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Wrocław: Środki czystości
Numer ogłoszenia: 19725 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu , Al. I. J. Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3473554, faks 071 3473339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Środki czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa obejmować będzie zakup fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji środków czystości wraz z montażem systemów dozujących, z podziałem na Pakiet I i Pakiet II szczegółowo opisanych w formularzach Zestawień cenowych stanowiących odpowiednio Załącznik nr 2a i 2b do SIWZ. Wartość zamówienia na środki czystości nie przekracza kwoty 193 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.71.19.00 - Mydło 24.95.50.00 - Chemiczne preparaty toaletowe 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.71.34.31 - Akcesoria do odkurzaczy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia dla poszczególnych pakietów tj. - dla Pakietu I dostawy środków czystości-chemii gospodarczej, które były realizowane sukcesywnie przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy każda i o średniej wartości miesięcznej co najmniej 5.000,00 zł netto, każda, - dla Pakietu II dostawy środków czystości-artykułów gospodarczych które były realizowane sukcesywnie przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy każda i o średniej wartości miesięcznej co najmniej 1.500,00 zł netto, każda; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy pzp. 3. Wykonawca w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust.1 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ponad powyżej wymienione warunki ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć: A/ Oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp (zawarte na formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 (zawarte na formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ). B/ Dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy pzp (oświadczenie zawarte na formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające warunkowi wiedzy i doświadczenia z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu (np. referencje) potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie (według Załącznika nr 3a i 3b do SIWZ). 3) Opis z katalogu produktów (w języku polskim) lub inny dokument zawierający nazwę produktu, producenta wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu z zaznaczeniem numeru pozycji Zestawienia cenowego, której dotyczy w przypadku składania oferty na Pakiet I Chemia gospodarcza. 2. W przypadku składania oferty wspólnej w celu potwierdzania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie winien oddzielnie przedstawić dokumenty wymienione w powyższym punkcie 1. podpunkcie B/1). b) W odniesieniu do pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć jeden wspólny dokument. c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą wraz z ofertą przedłożyć pełnomocnictwo lub umowę dokładnie określającą zakres umocowania pełnomocnika. 3. Oferta złożona przez spółkę cywilną jest rozumiana jako oferta wspólna, w związku z czym zapisy powyższego punktu 2. podpunktów a), b) i c) mają odpowiednie zastosowanie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyższym pkt 1 ppk B/1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w powyższym pkt. 4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania w zakresie terminów wydania tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 6. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, winny być poświadczone przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ul. A. Mickiewicza 98 - Dom Studencki Spartakus, pok. nr 105; 51-684 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ul. A. Mickiewicza 98 - Dom Studencki Spartakus, pok. nr 105; 51-684 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO (2 ZADANIA)
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- II Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących, papieru toaletowego i ręczników do rąk, produktów z tworzyw sztucznych, wózków serwisowych oraz pojemników i koszy na odpady i śmieci
więcej: Chemiczne preparaty toaletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.