eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PawłowiceUsługa bezpośredniej ochrony fizycznej mienia obiektów Zakładu Doświadczalnego Pawłowice, pomoc w opiece nad zwierzętami gospodarskimi i pielęgnacja terenów zielonych przez okres 12 miesięcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-03

Ogłoszenie nr 19726 - 2017 z dnia 2017-02-03 r.

Pawłowice: Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej mienia obiektów Zakładu Doświadczalnego Pawłowice, pomoc w opiece nad zwierzętami gospodarskimi i pielęgnacja terenów zielonych przez okres 12 miesięcy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

tak


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice, krajowy numer identyfikacyjny 7972800093, ul. ul. Mielżyńskich  14, 64122   Pawłowice, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 5299192 w. 214, e-mail sekretariat@zdpawlowice.pl, faks 655 299 464.
Adres strony internetowej (URL): www.zdpwlowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście lub drogą pocztową
Adres:
Instytut Zootechniki-PIB,Zakład Doświadczalny Pawłowice, ul. Mielżyńskich 14, 64-122 Pawłowice, pałac, lewa oficyna,pokój nr 2


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej mienia obiektów Zakładu Doświadczalnego Pawłowice, pomoc w opiece nad zwierzętami gospodarskimi i pielęgnacja terenów zielonych przez okres 12 miesięcy.
Numer referencyjny: 36/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej mienia obiektów Zakładu Doświadczalnego Pawłowice, pomoc w opiece nad zwierzętami gospodarskimi i pielęgnacja terenów zielonych przez okres 12 miesięcy. (w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 rok o ochronie osób i mienia -tekst jednolity Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami). Pracownicy ochrony są zobowiązani przestrzegać przepisów p.poż. zawartych w Instrukcjach Bezpieczeństwa Pożarowego opracowanych przez Zakład Doświadczalny Pawłowice. Pracownicy ochrony będą zobowiązani do podpisania oświadczenia stanowiącego potwierdzenie ukończenia szkolenia informacyjnego dotyczącego zagadnień p.poż. danego obiektu (wzór oświadczenia załącznik numer 10 w SIWZ). a) obiekt nr 1 - zespół pałacowy, budynki i plac warsztatów oraz budynki gospodarcze przyległe do zespołu pałacowego: - ochrona mienia w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 15 00 do godziny 700 - ochrona mienia w sobotę , niedzielę i święta- całodobowo. W budynkach zespołu pałacowego zainstalowany jest system sygnalizacji pożaru. W skład systemu wchodzą: o automatyczne elementy detekcyjne, o ręczne ostrzegacze pożarowe (ROP), o centrala SSP (system sygnalizacji pożaru), o sygnalizatory pożarowe, o okablowanie systemu. W obiekcie zastosowano centralkę typu SMARTLOOP 2080/G firmy INIM ELECTRONICS, którą umieszczono w pomieszczeniu pracowników ochrony. Działa w oparciu o automatyczne czujniki dymu i ciepła, zamontowane w pomieszczeniach oraz na ciągach komunikacyjnych. Czujniki samodzielnie wykrywają zjawisko - produkty spalania (dym lub przyrost temperatury). Uruchomienie systemu wspomagane jest ręcznymi ostrzegaczami pożarowymi, działającymi po świadomym i celowym uruchomieniu. W celu zabezpieczenia urządzenia przed alarmami fałszywymi zaprojektowano system pracy w dwóch zakresach: o ALARM I STOPNIA, o ALARM II STOPNIA. W trakcie alarmu I stopnia należy wykonać wszystkie wymagane czynności mające na celu weryfikację alarmu. W przypadku alarmu II stopnia uruchomione zostają wszystkie elementy scenariusza pożarowego. Alarm I stopnia - rozróżnia dwa czasy pracy T1 i T2. W czasie T1, trwający maksymalnie do dwóch minut ( cichy sygnał alarmu w centrali) obsługa musi potwierdzić alarma wstępny. Rozpocznie się wówczas odliczanie czasu T2, który maksymalnie ,może trwać do 8 minut. W czasie T2 należy dokonać weryfikacji alarmu pożarowego. W przypadku braku oznak pożaru należy anulować alarm w centrali, a w przypadku potwierdzenia zjawiska pożarowego należy zgłosić pożar do straży pożarnej. W przypadku zaniechania czynności w czasie czasu T1 lub T2 centrala rozpoczyna pracę w alarmie II stopnia. Alarm II stopnia - sekwencyjnie uruchomione zostają poszczególne elementy scenariusza pożarowego. Jako pierwsze uruchomione zostaną sygnalizatory akustyczne i wizualne. Monitoring pożarowy uruchomi przekaz sygnału do straży pożarnej. Uruchomienie ROP spowoduje wywołanie alarmu II stopnia. Zakres prac: - udostępnienie pomieszczeń pałacowych zwiedzającym, - zakwaterowanie gości hotelowych, - koszenie przed pałacem trawników o powierzchni 4.000 m2, - odśnieżanie wejść do pałacu o łącznej powierzchni 100 m2, - prace porządkowe przed obiektem pałacowym w okresie wiosenno-jesiennym, - obsługa systemu sygnalizacji pożaru. b) obiekt nr 2 - ferma bydła tzw. ,, Mały Dwór" w Pawłowicach i budynki gospodarcze przyległe do fermy: - ochrona mienia we wszystkie dni tygodnia od godziny 1500 do 700 Zakres prac porządkowych: - prace porządkowe przed obiektami fermy. c) obiekt nr 3 - ferma bydła w Pawłowicach: - ochrona mienia od poniedziałku do piątku w godzinach 1700 do 4 00 - ochrona mienia w sobotę , niedzielę i święta od godziny 1700 do 400 Zakres prac porządkowych: - dozór nad bydłem, - zgłaszanie telefoniczne zootechnikowi faktu rozpoczęcia porodu i zdarzeń zagrażających zdrowiu i życiu zwierząt, - wydawanie mleka firmie odbierającej mleko, - podgarnianie TMR-u ( pasza objętościowa) w oborze dwa razy podczas dyżuru między godz. 2200 - 2300 i między godz. 200- 300 , - sprzęt do podgarniania dostarczy Zamawiający - ciągnik rolniczy wyposażony w spychacz czołowy, - prace porządkowe przed obiektami fermy, - koszenie trawników o powierzchni 2000 m2( przed portiernią i wkoło stodoły). d) obiekt nr 4 - ferma trzody chlewnej w Robczysku oraz Wytwórnia Pasz w Robczysku: - ochrona mienia we wszystkie dni tygodnia w godzinach 1500 do 700, - koszenie trawy na powierzchni 2 000 m2 i pielęgnacja krzewów ozdobnych na tym terenie, - zamontowanie w dwóch punktach urządzeń do kontroli rejestracji czasu pracy pracownika ochrony, Punkty kontroli: 1) Oczyszczalnia gnojowicy, 2) Wytwórnia Pasz. Kontrola czasu pracy w danym punkcie ma się odbywać co 3 godziny. Narzędzia do prac porządkowych dostarczy Zamawiający. Pracownicy Wykonawcy muszą być ubrani w strój służbowy z logo Wykonawcy. Pomieszczenia socjalne dla pracowników dozoru zabezpiecza Zamawiający i wyznacza w następujących miejscach: - dla obiektu nr 1 - w portierni w pałacu, - dla obiektu nr 2 - w szatni w budynku gospodarczym przyległym do obory, - dla obiektu nr 3 - w szatni w budynku wagi wozowej. - dla obiektu nr 4 - w szatni w budynku administracyjnym fermy trzody chlewnej i portierni Wytwórni Pasz , z wejściem na teren Wytwórni Pasz.

II.5) Główny kod CPV: 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 12


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: - posiadanie koncesji na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wydanej przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych ważną w okresie obowiązywania umowy - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej dwie usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej mienia, pomocy w opiece nad zwierzętami gospodarskimi i pielęgnacji terenów zielonych, - wszelkie dokumenty niezależnie, z których treści będzie wynikać, iż przedstawione w wykazie usługi na bezpośrednią ochronę fizyczną mienia, pomoc w opiece nad zwierzętami gospodarskimi i pielęgnację terenów zielonych, zostały wykonane należycie. W szczególności mogą to być między innymi referencje.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie podstawowym ( OC delikt i OC kontrakt) rozszerzonym o następujące ryzyka: - rozszerzenie zakresu odpowiedzialności o szkody powstałe w mieniu przechowywanym kontrolowanym lub chronionym przez ubezpieczonego, - rozszerzenie zakresu odpowiedzialności o szkody powstałe w pojazdach mechanicznych przechowywanych, kontrolowanych lub chronionych przez ubezpieczonego. Łączna kwota ubezpieczenia tj. łączna suma gwarancyjna winna być nie niższa niż 2.000 000,00 zł., ( słownie: dwa miliony złotych), Wykonawca złoży oświadczenie dotyczące możliwości dokonywania odpisów z tytułu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - PFRON
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wyposażenia swojego pracownika wykonującego obowiązki pilnowania powierzonych mu obiektów Zamawiającego w niezbędne w uznaniu Wykonawcy środki techniczne, które umożliwiają mu należyte wykonanie obowiązków dozoru. 2. Wykonawca zainstaluje jedno urządzenie do kontroli czasu pracy na terenie oczyszczalni gnojowicy, a drugie na terenie Wytwórni Pasz. Odczyt ma być dokonywany co 3 godziny w każdym punkcie. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania własnej grupy interwencyjnej, która udzieli wsparcia w ciągu 30 min. od zgłoszenia 4. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, u których ponad 50% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego (Art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełnienia warunku dotyczącego zatrudniania osób niepełnosprawnych dokonywana będzie na podstawie oświadczenia zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ 5. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przysłania do siedemnastego dnia następnego miesiąca informacji dotyczącej wysokości obniżenia wpłaty na PFRON w określonej wysokości wynikającej z przetargu. 6. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy zobowiąże się zatrudnić osoby realizujące usługę na podstawie umowy o prace w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy, gdzie niepełny wymiar czasu pracy nie może być niższy niż 1/2 etatu, przy czym suma wymiaru czasu pracy w przeliczeniu na etat nie może być niższa niż 10 etatów, przyjmując że pełny wymiar czasu pracy pracownika stanowi jeden etat. 7. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić nie później niż do dnia 28.02.2016r, na podstawie umowy o pracę z mocą obowiązującą od dnia 01.03.2016r, osoby o których mowa 5.3.6. 8. Wykonawca zobowiązuje się składać do 10 każdego miesiąca, pisemne oświadczenie o spełnieniu wymogu, o którym mowa w punkcie 5.3.6. 9. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy dysponowania co najmniej jednym kwalifikowanym pracownikiem ochrony fizycznej, która będzie kierowała pracą grupy pracowników ochrony realizującą usługę na rzecz Zamawiającego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem koncesję na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem; 2. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie podstawowym na kwotę nie niższą niż 2 000 000 zł (OC delikt i OC kontrakt). 3. Wykaz usług w zakresie bezpośredniej ochrony mienia wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie - załącznik nr 4 SIWZ 4. Wszelkie dokumenty niezależnie, z których treści będzie wynikać, iż przedstawione w wykazie usługi na bezpośrednią ochronę fizyczną mienia zostały wykonane należycie. W szczególności mogą to być między innymi referencje. 5. Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - załącznik nr 5 SIWZ 6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu grupy interwencyjnej załącznik nr 6 SIWZ 7. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące możliwości dokonywania odpisów z tytułu PFRON - załącznik nr 7 SIWZ 8. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje co najmniej jednym kwalifikowanym pracownikiem ochrony fizycznej - załącznik nr 8 SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/02/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.