Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-13
Warszawa: Dostawa składników zaopatrzenia mundurowego - nr sprawy 13/II/2012
Numer ogłoszenia: 197291 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki , ul. Rakowiecka 2a, 00-993 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 58 56 525, faks 22 58 56 565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.abw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa składników zaopatrzenia mundurowego - nr sprawy 13/II/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników zaopatrzenia mundurowego, w trzech częściach asortymentowych: część I - umundurowanie ćwiczebne, część II - kurtka do mundurów, część III - obuwie taktyczno-ćwiczebne. 2) Przedmioty zaopatrzenia mundurowego muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno- technologiczną stanowiącą załączniki nr 1-7 do S.I.W.Z., a obuwie taktyczno-ćwiczebne odpowiadać specyfikacji technicznej określonej w załączniku nr 8 do S.I.W.Z. 3) Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości określa wykaz asortymentowo-ilościowo-cenowy, będący składową formularza oferty, zgodnie z załącznikiem nr 9 do S.I.W.Z. 4) Opis przedmiotu zamówienia poszczególnych składników umundurowania służbowego ABW, stanowi załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 września 2010 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego (Dz. U. z 2010 r. Nr 174, poz. 1180). 5) Miejsce dostawy: magazyn zamawiającego położony na terenie Warszawy. 6) Zamawiający przewiduje sukcesywne dostawy przedmiotu umowy, nie więcej jednak niż trzy w trakcie trwania umowy. 7) Okres gwarancji: a) dla I części - umundurowanie ćwiczebne: minimum 12 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego; b) dla II części - kurtka do mundurów: minimum 12 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego; c) dla III części - obuwie taktyczno-ćwiczebne: minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. Zamawiający wymaga, aby dostarczone składniki umundurowania były nowe, wolne od wad fabrycznych z bieżącej produkcji oraz ocechowane wszywkami zgodnymi z dokumentacją techniczno-technologiczną. 8) Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiących załącznik nr 10 do S.I.W.Z..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5, 18.22.32.00-0, 18.83.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) 6.300,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych 00/100 groszy) -w przypadku złożenia oferty na I część - umundurowanie ćwiczebne; b) 5.300,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych 00/100 groszy) - w przypadku złożenia oferty na II część - kurtka do mundurów; c) 1.300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100 groszy) - w przypadku złożenia oferty na III część - obuwie taktyczno-ćwiczebne, na zasadach i w sposób określony w S.I.W.Z.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dla I części - umundurowanie ćwiczebne: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy przedmiotów umundurowania, tj. asortymentu wyszczególnionego w I części zamówienia, o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda; - dla II części -kurtka do mundurów: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy przedmiotów umundurowania, tj. asortymentu wyszczególnionego w II części zamówienia, o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda; - dla III części - obuwie taktyczno-ćwiczebne: zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.abw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Biuro Logistyki,
Wydział Zamówień Publicznych, 02-652 Warszawa, ul. Samochodowa 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Biuro Logistyki, Wydział Zamówień Publicznych, 02-652 Warszawa, ul. Samochodowa 5, Biuro Przepustek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Umundurowanie ćwiczebne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Składniki umundurowania ćwiczebnego muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną, stanowiącą załączniki nr 1-6 do S.I.W.Z. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości określa wykaz asortymentowo-ilościowo-cenowy, będący składową formularza oferty zgodnie z załącznikiem nr 9 do S.I.W.Z..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurtka do mundurów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtki do mundurów muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną stanowiącą załącznik nr 7 do S.I.W.Z. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości określa wykaz asortymentowo-ilościowo-cenowy będący składową formularza oferty zgodnie z załącznikiem nr 9 do S.I.W.Z..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obuwie taktyczno-ćwiczebne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie taktyczno-ćwiczebne musi odpowiadać specyfikacji technicznej określonej w załączniku nr 8 do S.I.W.Z. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości określa wykaz asortymentowo-ilościowo-cenowy będący składową formularza oferty zgodnie z załącznikiem nr 9 do S.I.W.Z..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego bieżącego wdrażania Strategii adaptacji do zmian klimatu dla m.st. Warszawy do roku 2030 z perspektywą do roku 2050 MPA wraz z rekomendacjami dalszych działań.
- TITRATOR
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście V
- Modernizacja i rozbudowa ośrodka rehabilitacji krajowych ptaków chronionych "Ptasi Azyl" przy Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im Antoniny i Jana Żabińskich w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- "Kompleksowa organizacja międzynarodowej konferencji <<87. Posiedzenie Plenarne i Dzień Tematyczny Komitetu Wyższych Inspektorów Pracy (SLIC)>>".
- Wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż Dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony osobistej dla Nadleśnictwa Zagnańsk w roku 2024 i 2025"
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej
- Dostawa wyposażenia specjalnego - odzieży taktycznej na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
więcej: Kurtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.