eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa składników zaopatrzenia mundurowego - nr sprawy 13/II/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-13

Warszawa: Dostawa składników zaopatrzenia mundurowego - nr sprawy 13/II/2012
Numer ogłoszenia: 197291 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki , ul. Rakowiecka 2a, 00-993 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 58 56 525, faks 22 58 56 565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.abw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa składników zaopatrzenia mundurowego - nr sprawy 13/II/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników zaopatrzenia mundurowego, w trzech częściach asortymentowych: część I - umundurowanie ćwiczebne, część II - kurtka do mundurów, część III - obuwie taktyczno-ćwiczebne. 2) Przedmioty zaopatrzenia mundurowego muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno- technologiczną stanowiącą załączniki nr 1-7 do S.I.W.Z., a obuwie taktyczno-ćwiczebne odpowiadać specyfikacji technicznej określonej w załączniku nr 8 do S.I.W.Z. 3) Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości określa wykaz asortymentowo-ilościowo-cenowy, będący składową formularza oferty, zgodnie z załącznikiem nr 9 do S.I.W.Z. 4) Opis przedmiotu zamówienia poszczególnych składników umundurowania służbowego ABW, stanowi załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 września 2010 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego (Dz. U. z 2010 r. Nr 174, poz. 1180). 5) Miejsce dostawy: magazyn zamawiającego położony na terenie Warszawy. 6) Zamawiający przewiduje sukcesywne dostawy przedmiotu umowy, nie więcej jednak niż trzy w trakcie trwania umowy. 7) Okres gwarancji: a) dla I części - umundurowanie ćwiczebne: minimum 12 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego; b) dla II części - kurtka do mundurów: minimum 12 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego; c) dla III części - obuwie taktyczno-ćwiczebne: minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. Zamawiający wymaga, aby dostarczone składniki umundurowania były nowe, wolne od wad fabrycznych z bieżącej produkcji oraz ocechowane wszywkami zgodnymi z dokumentacją techniczno-technologiczną. 8) Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiących załącznik nr 10 do S.I.W.Z..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5, 18.22.32.00-0, 18.83.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) 6.300,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych 00/100 groszy) -w przypadku złożenia oferty na I część - umundurowanie ćwiczebne; b) 5.300,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych 00/100 groszy) - w przypadku złożenia oferty na II część - kurtka do mundurów; c) 1.300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100 groszy) - w przypadku złożenia oferty na III część - obuwie taktyczno-ćwiczebne, na zasadach i w sposób określony w S.I.W.Z.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla I części - umundurowanie ćwiczebne: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy przedmiotów umundurowania, tj. asortymentu wyszczególnionego w I części zamówienia, o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda; - dla II części -kurtka do mundurów: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy przedmiotów umundurowania, tj. asortymentu wyszczególnionego w II części zamówienia, o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda; - dla III części - obuwie taktyczno-ćwiczebne: zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.abw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Biuro Logistyki, Wydział Zamówień Publicznych, 02-652 Warszawa, ul. Samochodowa 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Biuro Logistyki, Wydział Zamówień Publicznych, 02-652 Warszawa, ul. Samochodowa 5, Biuro Przepustek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Umundurowanie ćwiczebne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Składniki umundurowania ćwiczebnego muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną, stanowiącą załączniki nr 1-6 do S.I.W.Z. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości określa wykaz asortymentowo-ilościowo-cenowy, będący składową formularza oferty zgodnie z załącznikiem nr 9 do S.I.W.Z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurtka do mundurów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtki do mundurów muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną stanowiącą załącznik nr 7 do S.I.W.Z. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości określa wykaz asortymentowo-ilościowo-cenowy będący składową formularza oferty zgodnie z załącznikiem nr 9 do S.I.W.Z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obuwie taktyczno-ćwiczebne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie taktyczno-ćwiczebne musi odpowiadać specyfikacji technicznej określonej w załączniku nr 8 do S.I.W.Z. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz ilości określa wykaz asortymentowo-ilościowo-cenowy będący składową formularza oferty zgodnie z załącznikiem nr 9 do S.I.W.Z..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.