Ogłoszenie z dnia 2015-08-03
Warszawa: Świadczenie usług ochrony na rzecz Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie - Zamamówienia uzupełniające
Numer ogłoszenia: 197296 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, ul. Pańska 3, 00-124 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 596 40 32, 596 40 00, faks 022 596 40 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum/inne instytucje kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony na rzecz Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie - Zamamówienia uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony obiektu, w ramach której będą realizowane usługi ochrony wg. następującego podziału: a) ochrona standardowa : 1 os. 24 24 (Szaczowana liczna godzin 4500,00 rbh). b) ochrona ponadstandardowa (dodatkowe zlecenia): - 2015rok: dodatkowa ochrona innych wydarzeń realizowanych przez Zamawiającego: Szaczowana liczna godzin 2000,00 rbh. 2.Opis przedmiotu zamówienia dla punktu (a):Wykonawca zapewnia całodobowa ochronę fizyczna tymczasowej siedziby Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (Zamawiającego), mieszcząca sie przy ul. Pańskiej 3 w Warszawie (1os. doba). 2.1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przez cały okres realizacji umowy posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej co najmniej 1 mln zł. Wysokość sumy gwarancyjnej wynika z wartości obiektów muzealnych, będących przedmiotem ochrony. 2.2. Wykonawca zapewnia umundurowanie pracownikom ochrony zgodne z wytycznymi Zamawiającego (pkt. 5 poniżej). 2.3. Pracownicy ochrony fizycznej umundurowani są następująco: a) marynarka, kolor: granatowy; b) spodnie, kolor: granatowy; c) koszula z kołnierzem; kolor: jasny niebieski; d) krawat, kolor: granatowy; e) buty, kolor czarny; f) dopuszcza sie naszywkę z logo firmy Wykonawcy umieszczona na prawy rękawie marynarki; g) powyżej kieszeni marynarki przeznaczonej na butonierkę (na lewej piersi) Wykonawca umieści naszywkę z napise Ochrona Muzeum o wymiarach minimum 2,5 cm (wysokość) i 12 cm (długość). Kolor liter: biały, tło: czarne. h) na lewym rękawie marynarki Wykonawca umieści naszywkę z napisem Ochrona Muzeum o wymiarach minimum 2,5 cm (wysokość) i 12 cm (długość). Kolor liter: biały, tło: czarne; i) Wykonawca zobowiązuje się do dbałości o schludny wygląd pracowników i natychmiastowej reakcji w przypadku zastrzeżeń ze strony Zamawiającego dotyczących staranności pracowników Wykonawcy, mającej na celu doprowadzenie do właściwego stanu ubioru lub wygładu pracownika ochrony. 2.4. W przypadku, gdy pracownik Wykonawcy z jakiejkolwiek przyczyny nie może pełnić wyznaczonych mu umowa obowiązków/usługi, Wykonawca musi zapewnić zastępstwo w/wpracownika najpóźniej w ciągu godziny, po wcześniejszym ustaleniu tego faktu z Zamawiającym. 2.5. Zamawiający zapewnia pracownikom pomieszczenie socjalne wyposażone w system monitoringu (rejestrator, kamery przemysłowe). 2.6. Pracownicy Wykonawcy wykonują usługę w sposób ustalony z Zamawiającym (dotyczy miejsca przebywania pracowników ochrony, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2.7. Pracownicy ochronny winni być przeszkoleni w zakresie ochrony osób i mienia. 2.8. Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony nie byli karani za przestępstwo umyślne. 2.9. Pracownicy ochrony powinni posiadać umiejętność komunikowania sie w języku angielskim na poziomie A 1. 2.10. Pracownicy ochrony musza być sprawni fizycznie i potrafiący zażegnać wszelkie próby wtargnięcia i zakłócenia spokoju w chronionym obiekcie. 2.11. Wprowadzenie nowego pracownika ochrony następuje wyłącznie po wcześniejszym (z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem) zawiadomieniu i uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym lub osoba przez niego upoważniona. 2.12. Podstawowe zadanie i obowiązki wykonawcy usług ochrony: - Zabezpieczenie obiektów przed przedostaniem sie na jego teren osób nieupoważnionych. - Zabezpieczenie majątku i mienia Zamawiającego na terenie posesji oraz wewnątrz obiektów. - Sprawdzanie stanu zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń, z uwzględnieniem pomieszczeń wymagających szczególnej ochrony i nadzoru. - Informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia i naruszeniach przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego w tym niedoboru kluczy. - Zabezpieczenie śladów i dowodów przeciwko mieniu dokonanych na terenie obiektu i posesji oraz niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego i w uzgodnieniu ze Zamawiającym organów ścigania oraz udzielenie im wszelkich informacji w tym zakresie. - Wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego. - Obsługa centralki systemu sygnalizacji i monitoringu pożarowego. - Ciągłe, aktywne przebywanie pracowników ochrony w obiekcie podlegającym dozorowi wg harmonogramu służb dozoru. - Dokonanie obchodu wewnątrz i na zewnątrz obiektu (pasaż obok Muzeum) tj. sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń, porządku, sprawdzanie zamknięcia okien, wygaszanie świateł na korytarzach, klatkach schodowych i ewentualnie pozostawionych w toaletach. - Obchód należy wykonać co najmniej 6 razy na dobę w czasie dyżuru ochrony w uzasadnionych charakterem ochrony odstępach czasowych jeden od drugiego. - Sprawdzanie zamknięć zewnętrznych obiektu i systemu PPoż i alarmowego.. - Natychmiastowe działanie pracowników wykonawcy w razie zauważenia próby kradzieży lub dewastacji mienia znajdującego sie na terenie strzeżonego obiektu oraz w pasażu obok obiektu (natychmiastowe zawiadomienie Policji, Zamawiającego, służb wewnętrznych Wykonawcy, a także w razie potrzeby straży pożarnej i pogotowia ratunkowego), w przypadku zagrożenia osób i mienia. - Ustalenie uprawnień do przebywania osób na terenie dozorowanym. - Wzywanie osób do opuszczenia obiektu, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie dozorowanym lub w przypadku stwierdzenia zakłócenia porządku - Sprawdzenie opuszczenia dozorowanego obiektu przez osoby obce. - Sprawdzenie opuszczenia pasażu i placu parkingowego przy obiekcie Zamawiającego przez pojazdy osób obcych - W przypadku wystąpienia awarii sieci energetycznej, centralnego ogrzewania, wodnokanalizacyjnej i telefonicznej - powiadomić niezwłocznie odpowiednie służby ( Pogotowie energetyczne, Pogotowie wodociągowe, Zarządcę Nieruchomości) oraz Zamawiającego i podjąć działania mające na celu zapobieżeniu skutkom awarii - Prowadzenie na bieżąco ewidencji zdarzeń w książce służb. - Prowadzenie ewidencji kluczy wydanych/zdanych. - Szczególny nadzór nad obiektem w godzinach nocnych. - Udzielania informacji na temat godzin otwarcia Muzeum, kierowania petentów do odpowiednich osób. - Stosowanie sie do zarządzeń Zamawiającego i regulaminów obowiązujących u w/w. -Informowanie firmy wskazanej przez Zamawiającego w razie wystąpienia opadów śniegu. 2.14. Godziny pracy Zamawiającego: a) Muzeum (wystawa): wt. - pt.: 12.00 - 20.00.; sb-ndz: 12.00 - 20.00. b) Muzeum (biura): pn.-pt.: 9.00-17.00. c) Kawiarnia, (parter budynku): pn.-pt.: 8.00 - 22.00.; sb.-ndz.: 12.00.-22.00. d) Ksiegarnia Bookoff (parter budynku): pn: 12.00.-16.00.; wt.-ndz.: 12.00.-20.30. 2.15. Obiekty posiadają monitoring (kamery przemysłowe i rejestrator) oraz zabezpieczone kodem wejścia do budynku i przestrzeni biurowej. - w obiekcie przy ul. Pańskiej 3 są dwie kondygnacje, w tym przestrzeń ogólnodostępna na parterze budynku (w tym kawiarnia i księgarnia) oraz przestrzeń biurowa na piętrze budynku. - w obiekcie przy ul. E. Plater 51 są 3 kondygnacje (w tym jedna podziemna), monitoring, system alarmowy i PPoż. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla punktu (b): 3.1. Zamawiający poinformuje o planowanym wydarzeniu związanych z dodatkowymi/ponadstandardowymi usługami ochrony z wyprzedzeniem co najmniej 72 godzinnym, z podaniem zakresu godzinowego, miejscowego oraz ilości potrzebnych osób (pracownicy zostaną rozliczeni w sposób analogiczny dla jednego pracownika w zakresie wynagrodzenia stawka za jedną roboczo godzinę razy ilość przepracowanych godzin.) Miejsce wykonywania usług ochrony na rzecz Zamawiającego: tymczasowa siedziba Zamawiającego: ul. Pańska 3, 00-124 Warszawa oraz budynek mieszczący się pod adresem Warszawa, ul. E. Plater 51, a także inne miejsca, w których Zamawiający realizuje wydarzenia artystyczne na terenie m. st. Warszawy (poza siedzibą Zamawiającego w zakresie i terminach uzgodnionych z Zamawiającym - do 20 % zakresu zamówienia). 4. Przez ochronę osób i mienia należy uznać działania w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r,Nr 145, poz. 1221 z pózn. zm.) tj. 1) mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osób uprawnionych oraz odwiedzających obiekt Muzeum oraz działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. 2) Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy od 01.07.2015 r. do 31.12.2015 r. lub do wyczerpania kwoty która zamawiający przeznaczył na realizacje przedmiotu zamówienia. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia o 50 % przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Omega Ochrona sp. z o.o., ul. Zamoyskiego 45a m 10, 04-250 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47970,00
Oferta z najniższą ceną: 47970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47970,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
oświadcza iż, istnieje potrzeba kontynuacji usługi w przedmiotowym zakresie. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy usług, (w okresie mieszczącym się w terminie 3 lat). które stanowią nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Jednocześnie Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ogłoszeniu o Zamówieniu przewidział możliwość skorzystania z Usług uzupełniających tzn. zawarł zapis w brzmieniu: - Zamawiający przewiduje udzielenie Zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6. (Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póżn. zm.) zamówienie uzupełniające będzie polegało na rozszerzeniu podstawowego przedmiotu zamówienia. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o wszczęciu postępowania przetargowego w trybie wolnej ręki na zamówienie uzupełniające dot. USŁUGA OCHRONY NA RZECZ MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE - zamówienie uzupełniające.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług ochrony mienia, monitoringu oraz konserwacji urządzeń sygnalizacji włamania i napadu w Muzeum im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku"
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Usługa ochrony obiektów i mienia Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Ochrona nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2025r. w podziale na zadania.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej i monitoringu osób i mienia w Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli k/ Radomia przez okres 24 miesięcy: od 31.12.2022 do 31.12.2024
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.