Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Łódź: Dostawa aparatury medycznej dla poradni okulistycznej i rehabilitacyjnej w Miejskiej Przychodni Widzew w Łodzi ul. Piłsudskiego 157
Numer ogłoszenia: 197297 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia "Widzew" , Al. Piłsudskiego 157, 92-332 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6748636, faks 042 6748636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwidzew.lekarz.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej dla poradni okulistycznej i rehabilitacyjnej w Miejskiej Przychodni Widzew w Łodzi ul. Piłsudskiego 157.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej do poradni Okulistycznej i Poradni Rechabilitacji Miejskiej Przychodni Widzew Perymetr komputerowy szt 1 Tonometr bezkontaktowy z pachymetrem szt 1 Aparat do krioterapii na ciekły azot szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, t.j. Wykonawcy posiadający w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zakres określony przedmiotem zamówienia . 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tj. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej nie starszy niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) - formularz ofertowy Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ w odpowiedniej pozycji zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 1). 4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez niego warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 Ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 5)Informacja dotycząca podwykonawców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 ( jeżeli dotyczy) 6)Parafowany i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 5. do niniejszej SIWZ. 7)Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu i że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami zawartymi w SIWZ. 8)Oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 9)Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających do obrotu w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych dokumentów oraz, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz jest oznaczony znakiem CE. 10)Strony katalogowe, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia - j. polskim..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwidzew.lekarz.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Przychodnia Widzew, 92 - 332 Łódź ,Al. Piłsudskiego 157 pok. 118.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejska Przychodnia Widzew, 92 - 332 Łódź ,Al. Piłsudskiego 157 pok. 118.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa serwis. oprogramowania INFOMEDICA i AMMS firmy Asseco Poland S.A. oraz infrastruktury informat. Wojew. Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- "Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łodzi w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r."
- DEA OZPA 272.27.2024 Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- ZP 40/24 Dostawa artykułów do sprzątania dla oddziałów Szpitala
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
- Modernizacja kładki w Parku Ocalałych w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa czujnika tlenu i drenu do systemu Cosmed Fitmate MED
- Dostawa kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa walizkowych zestawów oględzinowych (walizek dochodzeniowo-śledczych) w ilości 60 sztuk
- NZ.261.59.2024 Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego.
- SUKCESYWNE DOSTAWY CHEMII GOSPODARCZEJ, ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ ŚRODKÓW PIORĄCYCH I DEZYNFEKUJĄCYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE NA 2025 ROK
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.