Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Warszawa: Dostawa wyposażenia i oprogramowania informatycznego
Numer ogłoszenia: 197315 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Ochrony Rządu , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6065404, faks 022 6065408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bor.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia i oprogramowania informatycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia i oprogramowania informatycznego zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. W części I zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium.2. W części II zamówienia Wykonawca pod rygorem wykluczenia wniesie wadium w wysokości 3 000,00 PLN do upływu terminu składania ofert i dołączy do oferty poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.4. Niepieniężne formy wniesienia wadium powinny być dostarczone (przesłane) w oryginałach do kasy Zamawiającego: Kasa Biura Ochrony Rządu 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38 budynek nr 1 (kasa czynna w dni robocze w godz. 12.00 ÷ 15.00). Niepieniężne formy wadium powinny być podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien umożliwiać identyfikację osoby podpisującej. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a - 5 ustawy Prawo zamówień publicznych na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 5. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto:Kredyt Bank S.A. IV Oddział w Warszawie Nr: 31 1500 1777 1217 7001 9396 0000 z dopiskiem Wadium - nr sprawy 31/2009/ZP. Zwrot i zatrzymanie wadium odbywać się będzie zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych .Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących oświadczeń lub dokumentów:1) pisemnego oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Zgodnie z art. 36 ust. 4 Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, które powierzy Podwykonawcom, w przypadku zaistnienia takiej okoliczności.Dokument wymieniony w pkt 1 ppkt 2 może posiadać formę kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu ww. dokumenty wymienione w pkt 1 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 1 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w języku innym niż język polski, Wykonawca składa te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bor.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Piotr JESZKE, 02-634 Warszawa, ul. Miłobędzka 38, tel. (0-22) 606 55 02, fax (0-22) 606 55 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Biuro Ochrony Rządu, Kancelaria Ogólna, budynek nr 1 część B, pok. Nr 7, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia informatyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia informatyki zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania informatycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania informatycznego zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu
- Montaż punktów dostępowych sieci bezprzewodowych
- Modernizacja serwerowni Powiatowego Urzędu Pracy w Rzeszowie przy al. Batalionów Chłopskich 7 - zakup i wdrożenie serwera, przełączników dostępowych, systemu wifi wraz z oprogramowaniem
- Dostawa sprzętu multimedialnego, informatycznego i biurowego dla SP Banino
- Dostawa przełączników sieciowych dla Urzędu Miejskiego w Koninie.
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.