eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówDostawa materiałów na konferencję podsumowującą projekt Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - program rozwojowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-13

Mikołów: Dostawa materiałów na konferencję podsumowującą projekt Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - program rozwojowy
Numer ogłoszenia: 197339 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316362 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich, ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054, faks 0-32 22 60 169.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów na konferencję podsumowującą projekt Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - program rozwojowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia -CPV:
30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
39.29.41.00-0 Artykuły informacyjne i promocyjne
22.46.20.00-6 Materiały reklamowe
37.82.00.00-2 Wyroby artystyczne
18.93.00.00-7 Worki i torby
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych na konferencję podsumowującą projekt Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - program rozwojowy.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3. Pełny wykaz materiałów stanowiących przedmiot zamówienia wraz ze szczegółowym opisem znajduje się w dodatku nr 5 do siwz.
4. Materiały należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego.
5. Wzory nadruków znajdują się w dodatku nr 6 di siwz. Wykonawca przy podpisaniu umowy otrzyma projekty w formacie pliku graficznego CDR.
6. Zamawiający nie dopuszcza zmiany kolorystyki i rozmiarów nadruków na inne niż opisane w zamówieniu.
7. Każdy nadruk musi zawierać logo i nazwę projektu, logotypy unijne oraz czytelny napis Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
8. Dostarczone materiały muszą zostać spakowane w kartony, opisane wg zawartości.
.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 37.82.00.00-2, 18.93.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013
    Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
    Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
    Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • S-PRINT 2 Sp. z o.o., ul. Techników 5, 40-326 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17033,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.