eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie usług parkowania pojazdów i ich elementów oraz pojedynczych części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez Komendę Miejską Policji w Gliwicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Katowice: Świadczenie usług parkowania pojazdów i ich elementów oraz pojedynczych części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez Komendę Miejską Policji w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 197411 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług parkowania pojazdów i ich elementów oraz pojedynczych części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez Komendę Miejską Policji w Gliwicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje parkowanie pojazdów i ich elementów oraz pojedynczych części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez Komendę Miejską Policji w Gliwicach lub każdą inną jednostkę policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem KMP Gliwice. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: a) Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, warunki formalne określone w art. 24 ustawy PZP musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeżeli jeden z nich nie spełnia chociażby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie publiczne. b) Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 Ustawy PZP, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają lub dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: *posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej.: 50 000 zł, *dysponują ogrodzonym, oświetlonym i strzeżonym całodobowo parkingiem w granicach administracyjnych Miasta Gliwice i Powiatu gliwickiego z całodobowym dostępem oraz łącznością telefoniczną i zabezpieczeniem przeciw kradzieży (np. monitoring, dozór), na który posiada prawo własności lub inny tytuł prawny, *dysponują co najmniej 50 (pięćdziesiąt) miejscami parkingowymi na pojazdy do 3,5 tony, 5 (pięć) miejscami ma pojazdy o dmc od 3,5 do 12 ton, oraz co najmniej 2 (dwa) miejscami na pojazdy powyżej 12 ton na potrzeby Zamawiającego, *dysponują kanałem, dźwigiem lub podnośnikiem słupkowym o nośności do 2,5 tony, *na parkingu musi istnieć możliwość zabezpieczenia elementów samochodów lub całych samochodów w zamkniętych pomieszczeniach (np. garaż, hala itp.) min. 3 miejsca, *dysponują wiatą lub innego rodzaju zadaszeniem w celu zabezpieczenia jednorazowo co najmniej 5 pojazdów. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1-2 Ustawy PZP. Oferta wykonawcy, której treść nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 Ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki, w szczególności aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wspólników, umowa spółki. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1, złożone na załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50.000,00 aktualna na dzień składania oferty (aktualność Polisy określa się np. na podstawie przedłożonego dokumentu finansowego wskazującego na fakt opłacenia raty ubezpieczenia). 4. Dokument, z którego w sposób jednoznaczny wynika, że wykonawca jest uprawniony do zarządzania terenem, na którym znajduje się parking (np. akt notarialny, umowa najmu, umowa dzierżawy). 5. Oświadczenie złożone na załączniku nr 2 do SIWZ o: - posiadaniu parkingu ogrodzonego, oświetlonego i strzeżonego całodobowo z całodobowym dostępem oraz łącznością telefoniczną i zabezpieczeniem przeciw kradzieży (np. monitoring, dozór), - posiadaniu co najmniej 50 (pięćdziesiąt) miejsc parkingowych na pojazdy do 3,5t, 5 (pięć) miejsc na pojazdy o dmc od 3,5 do 12 ton oraz co najmniej 2 (dwa) miejsca na pojazdy powyżej 12 t na potrzeby Zamawiającego, - posiadaniu kanału lub dźwigu lub podnośnika słupowego o nośności do 2,5t, - posiadaniu możliwości zabezpieczenia elementów samochodów lub całych samochodów w zamkniętych pomieszczeniach (np. garaż, hala itp.) min 3 miejsca, - posiadaniu wiaty lub innego zadaszenia w celu zabezpieczenia jednorazowo co najmniej 5 pojazdów, - lokalizacji parkingu z podaniem oznaczenia miejsca (ulica, nr posesji). 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w SiWZ w punkcie IX pkt 1, 2 zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP. Łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX 1 oraz 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: kraj pochodzenia - zdefiniowano w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz. 1176 z późn. zm.). Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy krajem pochodzenia jest państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Policji w Gliwicach, ul. Powstańców Warszawy 8-12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Komenda Miejska Policji Zespół Finansów i Zaopatrzenia 44-100 Gliwice ul. Powstańców Warszawy 8-12, Ip. Sekretariat Zespołu Finansów i Zaopatrzenia..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.