eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawę 130 zestawów fabrycznie nowych nadciśnieniowych aparatów powietrznych w układzie jednobutlowym z butlą kompozytową i wyposażeniem, dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-17

Warszawa: Dostawę 130 zestawów fabrycznie nowych nadciśnieniowych aparatów powietrznych w układzie jednobutlowym z butlą kompozytową i wyposażeniem, dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 197425 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5967300, fax 022 5967800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa-straz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę 130 zestawów fabrycznie nowych nadciśnieniowych aparatów powietrznych w układzie jednobutlowym z butlą kompozytową i wyposażeniem, dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Każdy zestaw powinien składać się z aparatu powietrznego, hełmu strażackiego i latarki z uchwytem do montowania na oferowanym hełmie. Oferowane kompletne aparaty wraz z maskami muszą spełniać adekwatne wymagania aktualnej normy PN-EN 136 i PN-EN 137. Oferowane kompletne hełmy muszą spełniać adekwatne wymagania aktualnej normy PN-EN 443, oraz PN-EN 166. Aparat wyposażony w butlę kompozytową o pojemności min. 6,8 l/30 MPa. Ergonomiczny noszak, zapewniający współpracę z oferowanymi powietrznymi butlami kompozytowymi w układzie jedno i dwubutlowym oraz stalowymi 6 l/30 MPa, w układzie jednobutlowym. Noszak z płytą nośną o regulowanej długości wyposażony w szerokie, wyściełane naramienne pasy nośne oraz obejmujące. Wszystkie pasy wyposażone w system prostego i pewnego zapięcia i regulacji długości. System mocowania butli do noszaka powinien zapewniać szybką i łatwą obsługę zarówno przy użyciu jednej jak i dwóch butli. Przejście z systemu jednobutlowego na dwubutlowy oraz montaż butli o różnych pojemnościach i rozmiarach nie może wymagać narzędzi lub, za wyjątkiem łącznika międzybutlowego, zmian (uzupełniania) konstrukcji aparatu. Przyłącze butli powinno być zabezpieczone przed przypadkowym odkręceniem. System redukcji ciśnienia o rozdzielonych stopniach redukcji - I na noszaku, II - automat płucny - dołączany do maski. Aparat należy wyposażyć w: manometr analogowy, urządzenie ostrzegawcze o małej zawartości powietrza w butli (butlach) działające w sposób ciągły od ciśnienia 55 + 5 do 0 bar. Maska aparatu przyłączana do automatu płucnego za pomocą szybkozłącza. Uruchamiania aparatu za pomocą /pierwszego wdechu/. Maska powinna zapewniać pole widzenia minimum 75 %, a w przypadku wyższych wartości nie może powodować zniekształcenia obrazu w dolnych częściach szyby. Szyba maski powinna być wykonana w sposób zabezpieczającym przed porysowaniem (np. pokrycie krzemowe). Do celów transportowych maska aparatu powinna posiadać osłonę (pojemnik z tworzywa sztucznego lub pokrowiec z innego materiału) zabezpieczający przed uszkodzeniem mechanicznym i zanieczyszczeniami. Aparat powinien posiadać pokrowiec zabezpieczający butlę przed urazami mechanicznymi. Pokrowiec nie powinien stwarzać przeszkód przy mocowaniu aparatów w uchwytach transportowych pojazdów ratowniczo - gaśniczych. Zastosowane w aparatach butle powinny posiadać dokumentację potwierdzającą ich wprowadzenie pod polski dozór techniczny. Wszystkie elementy użyte do skompletowania aparatów muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2007 r. Przegląd / legalizacja reduktora (I0) minimum co 6 lat. Przegląd konserwacyjny aparatu (w przypadku nie używania) minimum co 6 miesięcy. Przeprowadzenie szkolenia oraz nadanie pełnych uprawnień serwisowych (włącznie z elementami zastrzeżonymi) dla pracowników sekcji obsługi sprzętu ochrony dróg oddechowych Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.22.00 - Sprzęt ochronny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy, 00/100 zł.). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25.10.2007 r. do godz. 10.00. 2.W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione w: - pieniądzu na konto Zamawiającego: Bank PKO S.A. XVI O/ w Warszawie, nr konta: 43 1240 2135 1111 0010 0319 3812 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy w formie przelewu na konto bankowe Zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na oznaczenie oferty, tj. oferta - aparaty powietrzne, numer sprawy MTT 2370/22/07. 4.Wymagany termin ważności wadium: 30 dni tj. przez okres związania ofertą. 5.Zamawiający dokona zwrotu / zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, tj., którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/ poszczególne warunki. 4.Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w ust. 1 to, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 i 4 Ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3, oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 Ustawy (załącznik nr 5 do SIWZ), 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie spełnienia warunków), 3.inne dokumenty uprawniające osobę / osoby podpisującą ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu rejestrowego, o którym mowa powyżej - jeżeli będzie występowało pełnomocnictwo musi ono zostać złożone w oryginale, 4.w przypadku Wykonawcy zagranicznego, dokumenty wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Parametry techniczno - eksploatacyjne - 40
  • 3. Koszty serwisu - 5
  • 4. Warunki serwisu, gwarancji, rękojmi - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa-straz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Techniczny KM PSP m. st. Warszawy, ul. Domaniewska 40 a, 02-672 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Wydziału Technicznego KM PSP m. st. Warszawy, ul. Domaniewska 40 a, 02-672 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.