Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Opole: Remont budynku administracyjnego KP w Kietrzu, ul. Okrzei 5
Numer ogłoszenia: 197437 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 4545001, 4222670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku administracyjnego KP w Kietrzu, ul. Okrzei 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Kietrzu przy ul. Okrzei 5. Zakres robót obejmuje: Przebudowę dachu w budynku KP w Kietrzu: 1.Przebudowa dachu nad budynkiem głównym komisariatu policji - ok. 214 m2. Więźba dachowa drewniana. Pokrycie z dachówki ceramicznej karpiówki w koronkę. Dachówka ceramiczna DK żłobkowana, w kolorze czerwona angoba. 2.Montaż okien dachowych i innych akcesoriów dachowych (wyłazy, płotki p. śniegowe, stopnie i ławy kominiarskie). 3.Wykonanie lukarny. 4.Odtworzenie kominów do poziomu stropu nad piętrem, 5.Przebudowa dachu dobudówki budynku głównego. 6.Remont zadaszenia wejścia do piwnicy. 7.Docieplenie stropu nad piętrem z likwidacją jednego otworu schodowego. 8.Wykonanie podłogi z desek struganych na poddaszu. 9.Wykonanie nowej instalacji odgromowej z niezbędnymi połączeniami elementów (płotki p. śniegowe, rynny, wywietrzniki, kominy). Wykonanie wewnętrznej kanalizacji deszczowej. Termomodernizacja elewacji i hydroizolacja ścian budynku KP w Kietrzu. 1.Ocieplenie elewacji przy pomocy styropianu gr. 12 cm wykończonego tynkiem cienkowarstwowym silikatowym - ok. 240 m2. 2.Wymiana wszystkich okien piwnicznych na okna komorowe z PCV- 5 szt. 3.Wymiana drzwi zewnętrznych dobudówki i do piwnicy. Drzwi metalowe - 2 szt. 4.Wykonanie tynku cienkowarstwowego na dobudówce i ościeżach okien. 5.Malowanie cokołu, schodów i ścian podestu dojściowego farbą silikatową. 6.Wykonanie przebudowy podestu dojściowego do budynku wraz ze schodami. 7.Hydroizolacja ścian zewnętrznych piwnic wraz z drenażem. 8.Odgrzybianie ścian wewnętrznych piwnic. 9.Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (opaski, chodniki). Roboty towarzyszące: 1.Roboty elektryczne na elewacji i poddaszu. 2.Drenaż przy fundamentach. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie: 1)Dokumentacji projektowej w skład której wchodzą: a)Projekt budowlano - wykonawczy przebudowy dachu w budynku Komisariatu Policji w Kietrzu przy ul. Okrzei 5 TomI b)Metryka projektu. Projekt budowlano - wykonawczy instalacji odgromowej, przebudowa dachu w budynku Komisariatu Policji w Kietrzu przy ul. Okrzei 5-TomII, c)Metryka projektu. Ocena stanu technicznego budynku - konstrukcji dachu TomIII, d)Projekt budowlano - wykonawczy. Dokumentacja dopełniająca. Przebudowy dachu w budynku Komisariatu Policji w Kietrzu przy ul. Okrzei 5 e)Projekt budowlano- wykonawczy. Remont budynku administracyjnego KP w Kietrzu, ul. Okrzei 5 - wewnętrzna sieć kanalizacji deszczowej. f)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, g)Przedmiary robót: budowlanych, sanitarnych, elektrycznych 2)Dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia w skład której wchodzą: 2.1 Branża budowlana: a) Szczegółowy opis techniczny robót budowlanych - Termorenowacja elewacji i hydroizolacja ścian budynku KP w Kietrzu, ul. Okrzei 5 b) Rysunek kolorystyki elewacji budynku KP w Kietrzu, c) Rzut parteru, d) Przekrój poprzeczny, e) Przedmiar robót budowlanych Termorenowacja elewacji i hydroizolacja ścian budynku KP w Kietrzu, ul. Okrzei 5, f) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: budowlanych, 2.2 Branża elektryczna: a) Szczegółowy opis techniczny Remont budynku administracyjnego KP w Kietrzu, ul. Okrzei 5. Roboty elektryczne. b) Przedmiar robót elektrycznych. 2.3 Branża sanitarna: a) Szczegółowy opis techniczny Remont budynku administracyjnego KP w Kietrzu, ul. Okrzei 5. Roboty instalacyjne - drenaż przy fundamentach. b) Przedmiar robót sanitarnych. W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko oraz poniesienia kosztów związanych z utylizacją całości materiału pochodzącego z rozbiórek, za wyjątkiem elementów metalowych, które to Wykonawca odwiezie do punktu skupu złomu. Asygnatę za dostarczony złom wystawioną na adres Zamawiającego, Wykonawca zwróci Zamawiającemu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi spełniać warunek dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za odpłatnością.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 204 Sekretariat Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych i Komunikacji Społecznej.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - kraników trójdrożnych na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa pojazdu do przewozu uczniów z niepełnosprawnościami.
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg gminnych G-1 na terenie miasta Opola
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg gminnych G-2 na terenie miasta Opola
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku siedziby oraz w budynku Archiwum Zakładowego Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu przy ulicy 1 Maja 6
- Materiały jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rakowcu, gmina Kwidzyn - etap II
- Rozbudowa żłobka samorządowego ,,Akademia Malucha" w Jastkowie w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Roboty awaryjne na terenie Miasta Jastrzębia-Zdroju
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w Maniowach
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik w miejscowości Tymbark
- Modernizacja dworu klasycystycznego w Rykach
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.