eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont budynku administracyjnego KP w Kietrzu, ul. Okrzei 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Opole: Remont budynku administracyjnego KP w Kietrzu, ul. Okrzei 5
Numer ogłoszenia: 197437 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 4545001, 4222670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku administracyjnego KP w Kietrzu, ul. Okrzei 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Kietrzu przy ul. Okrzei 5. Zakres robót obejmuje: Przebudowę dachu w budynku KP w Kietrzu: 1.Przebudowa dachu nad budynkiem głównym komisariatu policji - ok. 214 m2. Więźba dachowa drewniana. Pokrycie z dachówki ceramicznej karpiówki w koronkę. Dachówka ceramiczna DK żłobkowana, w kolorze czerwona angoba. 2.Montaż okien dachowych i innych akcesoriów dachowych (wyłazy, płotki p. śniegowe, stopnie i ławy kominiarskie). 3.Wykonanie lukarny. 4.Odtworzenie kominów do poziomu stropu nad piętrem, 5.Przebudowa dachu dobudówki budynku głównego. 6.Remont zadaszenia wejścia do piwnicy. 7.Docieplenie stropu nad piętrem z likwidacją jednego otworu schodowego. 8.Wykonanie podłogi z desek struganych na poddaszu. 9.Wykonanie nowej instalacji odgromowej z niezbędnymi połączeniami elementów (płotki p. śniegowe, rynny, wywietrzniki, kominy). Wykonanie wewnętrznej kanalizacji deszczowej. Termomodernizacja elewacji i hydroizolacja ścian budynku KP w Kietrzu. 1.Ocieplenie elewacji przy pomocy styropianu gr. 12 cm wykończonego tynkiem cienkowarstwowym silikatowym - ok. 240 m2. 2.Wymiana wszystkich okien piwnicznych na okna komorowe z PCV- 5 szt. 3.Wymiana drzwi zewnętrznych dobudówki i do piwnicy. Drzwi metalowe - 2 szt. 4.Wykonanie tynku cienkowarstwowego na dobudówce i ościeżach okien. 5.Malowanie cokołu, schodów i ścian podestu dojściowego farbą silikatową. 6.Wykonanie przebudowy podestu dojściowego do budynku wraz ze schodami. 7.Hydroizolacja ścian zewnętrznych piwnic wraz z drenażem. 8.Odgrzybianie ścian wewnętrznych piwnic. 9.Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (opaski, chodniki). Roboty towarzyszące: 1.Roboty elektryczne na elewacji i poddaszu. 2.Drenaż przy fundamentach. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie: 1)Dokumentacji projektowej w skład której wchodzą: a)Projekt budowlano - wykonawczy przebudowy dachu w budynku Komisariatu Policji w Kietrzu przy ul. Okrzei 5 TomI b)Metryka projektu. Projekt budowlano - wykonawczy instalacji odgromowej, przebudowa dachu w budynku Komisariatu Policji w Kietrzu przy ul. Okrzei 5-TomII, c)Metryka projektu. Ocena stanu technicznego budynku - konstrukcji dachu TomIII, d)Projekt budowlano - wykonawczy. Dokumentacja dopełniająca. Przebudowy dachu w budynku Komisariatu Policji w Kietrzu przy ul. Okrzei 5 e)Projekt budowlano- wykonawczy. Remont budynku administracyjnego KP w Kietrzu, ul. Okrzei 5 - wewnętrzna sieć kanalizacji deszczowej. f)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, g)Przedmiary robót: budowlanych, sanitarnych, elektrycznych 2)Dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia w skład której wchodzą: 2.1 Branża budowlana: a) Szczegółowy opis techniczny robót budowlanych - Termorenowacja elewacji i hydroizolacja ścian budynku KP w Kietrzu, ul. Okrzei 5 b) Rysunek kolorystyki elewacji budynku KP w Kietrzu, c) Rzut parteru, d) Przekrój poprzeczny, e) Przedmiar robót budowlanych Termorenowacja elewacji i hydroizolacja ścian budynku KP w Kietrzu, ul. Okrzei 5, f) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: budowlanych, 2.2 Branża elektryczna: a) Szczegółowy opis techniczny Remont budynku administracyjnego KP w Kietrzu, ul. Okrzei 5. Roboty elektryczne. b) Przedmiar robót elektrycznych. 2.3 Branża sanitarna: a) Szczegółowy opis techniczny Remont budynku administracyjnego KP w Kietrzu, ul. Okrzei 5. Roboty instalacyjne - drenaż przy fundamentach. b) Przedmiar robót sanitarnych. W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko oraz poniesienia kosztów związanych z utylizacją całości materiału pochodzącego z rozbiórek, za wyjątkiem elementów metalowych, które to Wykonawca odwiezie do punktu skupu złomu. Asygnatę za dostarczony złom wystawioną na adres Zamawiającego, Wykonawca zwróci Zamawiającemu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunek dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za odpłatnością.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 204 Sekretariat Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych i Komunikacji Społecznej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.