eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztumBudowa przyłącza i przykanalików kanalizacji deszczowej dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie- ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Sztum: Budowa przyłącza i przykanalików kanalizacji deszczowej dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie- ETAP I
Numer ogłoszenia: 197461 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Aktywności Zawodowej , ul. Żeromskiego 8, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 640 35 65, faks 055 640 35 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zazsztum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza i przykanalików kanalizacji deszczowej dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie- ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa przyłącza i przykanalików kanalizacji deszczowej dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie- ETAP I.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy spełniający art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163), 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163), 3.Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163) musi przedstawić oświadczenia i dokumenty zgodne ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia nr PT - 2/2007. 4.Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcy gwarancji na cały przedmiot zamówienia. 5.Wykonawca składający ofertę wykona sam cały przedmiot zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza, aby jakakolwiek część zamówienia była wykonywana przez podwykonawców. 6.Wykonawca dołączy do oferty kosztorys ofertowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żąda od Wykonawców na podstawie art. 25 i art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006r.) niżej wymienionych dokumentów : 9.1Wypełniony druk Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.2Wypełniona tabela wykaz wykonanych z należytą starannością co najmniej trzech robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, potwierdzonych referencjami od Zamawiającego. Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r., Nr 87, poz. 605), w tabeli mają być wymienione roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Roboty te mają odpowiadać swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem rodzaju prac ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 9.3Wypełniony druk Oświadczenie przystępującego do przetargu stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.4Wzór umowy parafowany przez wykonawcę - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.5Wypełniony druk Akceptacja projektu umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.6Wypełniony druk Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163) - stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.7Wypełniony druk Oświadczenia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163) - stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.8Wypełniony druk Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach budowlanych - stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uprawnienia budowlane do kierowania pracami wykonania kanalizacji deszczowej powinna posiadać przynajmniej jedna osoba pełniąca funkcję kierownika robót. Będzie ona odpowiedzialna za nadzór nad wykonywanymi pracami i za dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy. Do ww oświadczenia należy dołączyć stosowną kopię decyzji o nadaniu odpowiednich uprawnień budowlanych. Nie dołączenie dokumentu potwierdzającego posiadanie ww uprawnień (decyzja) będzie skutkować odrzuceniem oferty. 9.9Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 22 ust. 1 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163). Jeżeli dostawca wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast wymienionego dokumentu, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : a)jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b)nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeśli w kraju, w którym dostawca wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.10 Inne dokumenty upoważnienia uprawniające osobę osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w pkt 9.9 - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163). 9.11Pełnomocnictwo do reprezentowania dostawców wykonawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163). 9.12 Kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem - należy dołączyć do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zazsztum.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Aktywności Zawodowej, ul. Żeromskiego 8 82-400 Sztum.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Aktywności Zawodowej, ul. Żeromskiego 8 82-400 Sztum (gabinet terapii zajęciowej).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.