Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-23
Szczecin: wykonanie usługi dydaktycznej na studiach podyplomowych -
kierunek Zarządzanie projektem badawczym i komercjalizacja wyników badań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 8 części.
Numer ogłoszenia: 19747 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Szczeciński , al. Jana Pawła II 22A, 70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4441179, faks 091 4441174, 4441104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi dydaktycznej na studiach podyplomowych - kierunek Zarządzanie projektem badawczym i komercjalizacja wyników badań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 8 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie usługi dydaktycznej na studiach podyplomowych - kierunek Zarządzanie projektem badawczym i komercjalizacja wyników badań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 8 części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły: spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby wskazane przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą posiadać poniżej wymienione kwalifikacje i umiejętności: a) części 1, 3 - wykształcenie wyższe magisterskie; minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie, której dotyczy moduł; doświadczenie trenerskie z zakresu Project Management (min. 100h, w okresie ostatnich 3 lat); minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji projektów na stanowisku, co najmniej lidera/kierownika/koordynatora zespołu; znajomość metodyki zarządzania projektem zgodnie z wymaganiami IPMA (NCB 3.0), potwierdzona certyfikatem IPMA-D lub równoważnym lub co najmniej stopień doktora w dziedzinie Zarządzania b) część 2 - wykształcenie wyższe magisterskie; minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie, której dotyczy moduł; doświadczenie trenerskie w prowadzeniu studiów, szkoleń, warsztatów, prezentacji (min. 50h w okresie ostatnich 2 lat); c) część 4 - wykształcenie wyższe magisterskie; minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie, której dotyczy moduł; doświadczenie trenerskie w prowadzeniu studiów, szkoleń, warsztatów, prezentacji (min. 50h w okresie ostatnich 2 lat); udokumentowane doświadczenie w przygotowaniu minimum 1 wniosku projektowego w ramach Programów Ramowych zakończonych pozytywną oceną wniosku (przyznaniem dofinansowania) d) części 5, 7, 8 - wykształcenie wyższe magisterskie; minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie, której dotyczy moduł; doświadczenie trenerskie z zakresu Project Management (min. 100h w okresie ostatnich 3 lat); minimum 2 letnie doświadczenia w realizacji projektów na stanowisku, co najmniej lidera/kierownika/koordynatora zespołu; znajomość metodyki zarządzania projektem zgodnie z wymaganiami IPMA (NCB 3.0), potwierdzona certyfikatem IPMA-D lub równoważnym lub co najmniej stopień doktora w dziedzinie Ekonomii e) część 6 - wykształcenie wyższe magisterskie; minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie, której dotyczy moduł; doświadczenie trenerskie w prowadzeniu studiów, szkoleń, warsztatów, prezentacji (min. 50h w okresie ostatnich 2 lat); doświadczenie w przygotowaniu i realizacji minimum 3 projektów w ramach Programów Ramowych, odnoszące się do minimum jednego zakresu: Finanse, Sprawozdawczość, Ewaluacja, Aspekty prawne wg. formuły: spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg. formuły: spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg. formuły: spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg. formuły: spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2. CV z wykazem doświadczenia - załącznik nr 3; 3. W celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy PZP:- dokumenty potwierdzające uzyskanie tytułu naukowego, stopnia naukowego lub tytułu magistra. 4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych- załącznik nr 4.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany korzystne dla zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych, budynek administracyjny US, pokój nr 009 lub 011 - Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II nr 31..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2012 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych, budynek administracyjny US, pokój nr 009 lub 011 - Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II nr 31..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu -Zarządzanie projektem badawczym i komercjalizacja wyników badań. Studia podyplomowe dla pracowników jednostek naukowych i podmiotów działających na rzecz nauki- nr projektu POKL.04.02.00-00-099/09..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 8 godz. wykładów i 8 godz. ćwiczeń z przedmiotu: Podstawy zarządzania projektami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 8 godz. wykładów i 8 godz. ćwiczeń z przedmiotu: Podstawy zarządzania projektami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 12 godz. wykładów z przedmiotu: Finansowanie badań i innowacji w UE i Polsce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 12 godz. wykładów z przedmiotu: Finansowanie badań i innowacji w UE i Polsce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 8 godz. wykładów i 8 godz. ćwiczeń z przedmiotu: Planowanie projektów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 8 godz. wykładów i 8 godz. ćwiczeń z przedmiotu: Planowanie projektów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 2 godz. wykładów i 6 godz. ćwiczeń z przedmiotu: Przygotowanie wniosku projektowego do 7 PR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 2 godz. wykładów i 6 godz. ćwiczeń z przedmiotu: Przygotowanie wniosku projektowego do 7 PR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 6 godz. wykładów i 6 godz. ćwiczeń z przedmiotu: Rachunkowość zarządcza w projektach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 6 godz. wykładów i 6 godz. ćwiczeń z przedmiotu: Rachunkowość zarządcza w projektach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 12 godz. wykładów z przedmiotu: Zarządzanie finansami i aspekty prawne w 7 PR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 12 godz. wykładów z przedmiotu: Zarządzanie finansami i aspekty prawne w 7 PR.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 8 godz. wykładów i 8 godz. ćwiczeń z przedmiotu: Wybrane obszary zarządzania w projektach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 8 godz. wykładów i 8 godz. ćwiczeń z przedmiotu: Wybrane obszary zarządzania w projektach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 4 godz. wykładów i 4 godz. ćwiczeń z przedmiotu: Realizacja i zamykanie projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w wymiarze 4 godz. wykładów i 4 godz. ćwiczeń z przedmiotu: Realizacja i zamykanie projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI
- Usługi cateringowe w ramach obchodów jubileuszu 70-lecia Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy Dębogórskiej w Szczecinie
- Remont torowiska w ul. Matejki na odcinku od ul. Piłsudskiego do Malczewskiego (w konstrukcji podsypkowej)
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytk. lokalu usług. na Klub Dziecięcy przy ul. Włościańskiej 1/U21 wraz z dostosowaniem kuchni przy ul. Włościańskiej 3 w Szczecinie - "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Kompleksowe świadczenie usług szkoleniowych, hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby trzech szkoleń, w tym dwóch online i jednego stacjonarnego nt. rewitalizacji dla ...
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, specjalistę ds. doradztwa zawodowego, Opiekuna Talentów, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 wizyt edukacyjnych dotyczących obsługi programu MS Excel w ramach KPO
- Organizacja grupowych i wyjazdowych usług społecznych o charakterze edukacyjno-integracyjnym i prozdrowotnym dla uczestników projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów."
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach
- Aktywna integracja w Mieście Grybów - opracowanie indywidualnej diagnozy potrzeb oraz usługa aktywnej integracji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.