Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-18
Dębica: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych p.n. Przebudowa drogi pow. nr 1280 Pilzno-Róża w km 0+000 - 10+829
Numer ogłoszenia: 197566 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803155, faks 014 6803155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rde.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych p.n. Przebudowa drogi pow. nr 1280 Pilzno-Róża w km 0+000 - 10+829.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zarządzanie i administrowanie zadania sprawiedliwe i bezstronne w interesie obu stron, 1.2. Podejmowanie kluczowych decyzji związanych z realizacją zadania, 1.3. Reprezentowanie Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy robót, 1.4. Rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, 1.5. Podejmowanie samodzielnych decyzji w zakresie udzielonych kompetencji, 1.6. Wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji projektu, egzekwowanie jakości zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, zlecanie (na własny koszt) badań kontrolnych do niezależnych od Wykonawcy laboratoriów drogowych, wystawianie Zamawiającemu dokumentów do płatności, 1.7. Wykonywanie czynności w imieniu Inwestora na podstawie pisemnego upoważnienia. 1.8. Kontrola i aprobata dokumentów roszczeniowych Wykonawcy , aprobowanie czasu ewentualnego czasu wydłużenia kontraktu i zwiększenia ceny kontraktowej w uzgodnieniu z Zamawiającym, 1.9. Obsługa okresu gwarancyjnego, 1.10. Obowiązek załatwiania stron i udzielania odpowiedzi w przypadku interwencji osób trzecich posiadających interes prawny z tytułu prowadzonych robót , a związanych z realizacją kontraktu i informowanie Zamawiającego o sposobie ich rozwiązania, 1.11. Bieżąca kontrola przestrzegania wszystkich mających zastosowanie przepisów bezpieczeństwa i organizacji ruchu, 1.12. Udzielanie wszelkich informacji związanych z realizacją projektu uprawnionym osobom i instytucjom, 1.13. Zachowanie poufności informacji objętej tajemnicą handlową, 1.14. Inspektor pełni funkcję Inspektora Nadzoru zgodnie z Polskim Prawem Budowlanym, 1.15. Inspektor nadzoru robót wystąpi w stosownym czasie o udzielenie pełnomocnictw umożliwiających reprezentowanie Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2000złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne : 1)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1)- 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.Warunki szczegółowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują kadrą techniczną w realizacji robót : a)Wykaże się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat, że wykonał co najmniej 1 nadzór wg opisu przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jego wartości, przedmiotu , daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że nadzór ten został wykonany należycie, potwierdzony referencjami. b) będą dysponowali uprawnionymi osobami posiadającymi udokumentowaną znajomość zasad realizacji podobnych zadań.Pracownicy , muszą posiadać odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie zdobyte poprzez zarządzanie w charakterze inspektora nadzoru - porównywalne z przedmiotem zamówienia, udokumentowane odpowiednimi referencjami. Zgodnie z obowiązującym prawem w.w osoba musi należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (uprawnienia w branży drogowej i mostowej i posiadającą odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie min. 3 lata). Poprzez kontrakt porównywalny z przedmiotem zamówienia należy rozumieć inwestycję drogową wraz z wykonaniem obiektów inżynierskich o całkowitej wartości nie mniejszej niż 3 mln PLN. Lata doświadczeń liczy się od daty uzyskania uprawnień danej specjalności. 3) dysponują możliwością przeprowadzenia badań laboratoryjnych sprawdzających badania Wykonawcy robót. 4) przedstawią koncepcję realizacji funkcji -inspektora nadzoru inwestorskiego- szczegółowo opisującą sposób zapewnienia jakości usług , obejmującą m.in.: a)organizację i sposób wykonywania funkcji inspektora; b) metody i sposób monitoringu zadania, c)sposób sporządzania i przechowywania dokumentacji budowy; d)metody rozwiązywania problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót; e)sposób odbioru robót, f)tryb składania oraz treść sprawozdań z przebiegu i realizacji prac; 5) posiadają aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za popełnione błędy na kwotę nie niższą niż 50 000,00 PLN.; Ocena spełniania tych warunków bedzie na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: )Formularz oferty na załączonym druku. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu oferty. 3)Aktualny wypis - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem ( w przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki, zaś przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych -wyznaczyć lidera-, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców) - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, odpowiadający temu zamówieniu. 4)Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione projekt umowy - istotne postanowienia umowy . 5)Informację o doświadczeniu Wykonawcy w prowadzeniu nadzorów, która spełnia postawiony warunek - referencje, 6)Wykaz osób przewidzianych do realizacji umowy z udokumentowaniem ich kwalifikacji i doświadczeń, 7)Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za popełnione błędy na kwotę nie niższą niż 50 000,00 PLN, 8)Oświadczenie o możliwości wykonania badań laboratoryjnych we własnym laboratorium lub umowę z innym niezależnym (niezwiązanym z wykonawstwem robót) laboratorium na wykonanie przedmiotowych badań. 9)Dowód wpłaty wadium, 10)Koncepcję realizacji funkcji -inspektora nadzoru inwestorskiego- szczegółowo opisującą sposób zapewnienia jakości usług,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.rde.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy, ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Dębicy, ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
- IGŁY INIEKCYJNE I PRZYRZĄDY DO PRZETACZANIA W P. I, CEWNIKI I DRENY MEDYCZNE W P. II ORAZ IGŁY I ZESTAWY DO ZNIECZULENIA W P. III DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Remont dróg gminnych emulsją asfaltową i grysami.
- Wykonanie prac w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1311R Zalasowa - Lubcza - gr. powiatu - Dęborzyn w miejscowości Zagórze w km 22+640 - 22+770"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- STRZYKAWKI JEDNORAZOWEGO UZYTKU W PAKIECIE I DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.