To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-17
Puławy: Działania o charakterze środowiskowym
Numer ogłoszenia: 197589 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183947 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Działania o charakterze środowiskowym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Działania o charakterze środowiskowym.Przedmiot zamówienia składa się z IV części:Część I - zorganizowanie w ramach działań o charakterze środowiskowym Programu Aktywności Lokalnej dla osób niepełnosprawnych w wieku 18-64 lata na rok 2014 Część II - zorganizowanie działań środowiskowych w ramach Programu Aktywności Lokalnej dla osób doświadczających przemocy domowej lub będących jej świadkami Część III - zorganizowanie i przeprowadzenie 1- dniowego wyjazdu do Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego w ramach działań o charakterze środowiskowym dla uczestników Programu Aktywności Lokalnej dla osób z problemami opiekuńczo - wychowawczymi. Część IV- zorganizowanie i przeprowadzenie działań o charakterze środowiskowym w ramach Programu Aktywności Lokalnej dla młodzieży powyżej 15r.ż. zagrożonej wykluczeniem społecznym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych 92.30.00.00 - Usługi rozrywkowe 92.33.12.00 - Usługi świadczone przez parki rozrywki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Samodzielni - nie sami jest współfinansowany przez UE w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zorganizowanie w ramach działań o charakterze środowiskowym Programu Aktywności Lokalnej dla osób niepełnosprawnych w wieku 18-64 lata na rok 2014
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY "PROMYK"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY "PROMYK"
- Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Promyk, ul. Wojska Polskiego 7, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1728,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2475,00
Oferta z najniższą ceną: 2475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3630,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zorganizowanie działań środowiskowych w ramach Programu Aktywności Lokalnej dla osób doświadczających przemocy domowej lub będących jej świadkami
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY "PROMYK"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY "PROMYK"
- Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Promyk, ul. Wojska Polskiego 7, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1495,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2380,00
Oferta z najniższą ceną: 2380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3220,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie 1- dniowego wyjazdu do Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego w ramach działań o charakterze środowiskowym dla uczestników Programu Aktywności Lokalnej dla osób z problemami opiekuńczo - wychowawczymi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY "PROMYK"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY "PROMYK"
- Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Promyk, ul. Wojska Polskiego 7, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2098,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3000,00
Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4920,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- SUKCESYWNA DOSTAWA REKOMBINOWANYCH BIAŁEK I PEPTYDÓW W 2025 ROKU
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach - postępowanie powtórzone
- Dostawa środków ochrony roślin, herbicydów i regulatorów wzrostu dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Błonie - Topola, w podziale na 16 części zamówienia
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Kępa w podziale na 4 części zamówienia
- Prowadzenie bieżących remontów miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Puławy.
- Sukcesywne dostawy pasz i dodatków paszowych dla bydła w RZD w Werbkowicach, w podziale na 5 części zamówienia
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług-sportowo - rekreacyjnych na rzecz pracowników ARP S.A.
- Kompleksowa organizacja dziesięciu wydarzeń o charakterze sportowym
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Miasta Torunia na podstawie imiennych Karnetów.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
- Świadczenie zróżnicowanych usług sportowo-rekreacyjnych na podst. karnetów abonamentowych oraz dostawa karnetów uprawniających do powyższych usług sport.-rekreac. dla pracowników ARMK Sp. z o.o. (...)
- Kompleksowa realizacja imprez plenerowych dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23-004
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.