Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Poznań: Zakup z dostawą urządzeń komputerowych, oprogramowań (przekazanie nośników lub uprawnień do pobrania oprogramowania ze źródła elektronicznego)
wg opisu przedmiotu zamówienia w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i z podziałem na części
Kod PCV 30200000-1 Urządzenia komputerowe, oprogramowania
Słownik uzupełniający: Kod PCV: E178-1 Na podstawie umowy, E043-6 Opis: Zgodnie z normami i specyfikacjami
Numer ogłoszenia: 197590 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce, ul. Słowackiego 22, 60-823 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6471904, fax 061 6471921.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organ administracji rządowej niezespolonej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą urządzeń komputerowych, oprogramowań (przekazanie nośników lub uprawnień do pobrania oprogramowania ze źródła elektronicznego) wg opisu przedmiotu zamówienia w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i z podziałem na części Kod PCV 30200000-1 Urządzenia komputerowe, oprogramowania Słownik uzupełniający: Kod PCV: E178-1 Na podstawie umowy, E043-6 Opis: Zgodnie z normami i specyfikacjami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup z dostawą urządzeń komputerowych, oprogramowań (przekazanie nośników lub uprawnień do pobrania oprogramowania ze źródła elektronicznego) wg opisu przedmiotu zamówienia w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i z podziałem na części Kod PCV 30200000-1 Urządzenia komputerowe, oprogramowania Słownik uzupełniający: Kod PCV: E178-1 Na podstawie umowy, E043-6 Opis: Zgodnie z normami i specyfikacjami Część I- Różne urządzenia komputerowe Część II- Drukarka igłowa Część III- Serwer Część IV- Licencja na oprogramowanie emulacyjne terminala Część I- Różne urządzenia komputerowe Zestawy komputerowe 24 szt. Monitor LCD 17 24 szt. Zestawy komputerowe 1 szt. Monitor LCD 17 1 szt. Oprogramowanie systemów operacyjnych Microsoft Windows XP Professional PL OEM* 25 szt. Microsoft Office 2003 Basic Edition PL OEM 1-pack 4 szt. Notebook 1 szt. Drukarka laserowa (HP LaserJet P2015dn) * 2 szt. Drukarka laserowa (HP LaserJet P3005dn)* 1 szt. Kabel USB 2.0 typu A-B (3.0 m) 2 szt. Pamięć Flash - PENDRIVE 5 szt. Zasilacz ATX 4 szt. Listwa zasilająca 6 szt. Płyty CD-R- po 50 szt w opakowaniu 2 szt. Płyty DVD po 50 szt w opakowaniu 2 szt. Część II- Drukarka igłowa Drukarka igłowa Tally 2265+ * 1 szt. Część III- Serwer Serwer, Dysk do serwera WD Caviar RE 250 GB WD2500YS 16 MB cache SATA-II *, Zasilacz UPS do serwera Ever Sinline 1200 * 1 szt. Część IV- Licencja na oprogramowanie emulacyjne terminala Licencja na oprogramowanie emulacyjne terminala E-Term32* 24 szt. * lub równoważny Zgodnie z wymaganiami podanymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 marca 2003 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego. Oferowany sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.24.62.00 - Oprogramowanie emulacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.51.80.00 - Pakiety oprogramowania emulującego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (formularza ofertowego) Wykonawca dołączy: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 44 ustawy (załącznik do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku realizacji zamówienia przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ, winny być złożone przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. 4. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz podwykonawców. Wykonawca musi wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za podwykonawców jak za działania własne. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Słowackiego 22, pok. 134.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce - pok. 134 ul. Słowackiego 22 60-823 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne urządzenia komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe 24 szt. Monitor LCD 17 24 szt. Zestawy komputerowe 1 szt. Monitor LCD 17 1 szt. Oprogramowanie systemów operacyjnych Microsoft Windows XP Professional PL OEM* 25 szt. Microsoft Office 2003 Basic Edition PL OEM 1-pack 4 szt. Notebook 1 szt. Drukarka laserowa (HP LaserJet P2015dn) * 2 szt. Drukarka laserowa (HP LaserJet P3005dn)* 1 szt. Kabel USB 2.0 typu A-B (3.0 m) 2 szt. Pamięć Flash - PENDRIVE 5 szt. Zasilacz ATX 4 szt. Listwa zasilająca 6 szt. Płyty CD-R- po 50 szt w opakowaniu 2 szt. Płyty DVD po 50 szt w opakowaniu 2 szt. * lub równoważny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarka igłowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka igłowa Tally 2265+ * * lub równoważny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.32-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwer.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer, Dysk do serwera WD Caviar RE 250 GB WD2500YS 16 MB cache SATA-II *, Zasilacz UPS do serwera Ever Sinline 1200 * * lub równoważny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Licencja na oprogramowanie emulacyjne terminala.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Licencja na oprogramowanie emulacyjne terminala E-Term32* 24 szt. * lub równoważny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup niespecjalistycznego sprzętu medycznego, w tym jednorazowego - 12 zadań
- Zakup i dostawa wyrobów z fliseliny- czepki i maseczki
- Dostawa zastawek aortalnych śródpierścieniowych wszczepialnych przezskórnie dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego Im. J. Strusia w Poznaniu
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami
- Budowa placu zabaw w ramach projektu PBO25 Spektakularny i nowoczesny plac zabaw - rozbudowa
- Sukcesywna dostawa pieczywa
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Czernichów- drugie postępowanie
- "Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Grajewo
- "Zakup i dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz projektorów dla Starostwa Powiatowego w Radomiu".
- Zakup wraz z dostawą sprzętów do budowy stałego systemu monitoringu leśnych ptaków lęgowych i nietoperzy.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.