Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Warszawa: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 197595 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych do Magazynu gospodarczego UKSW w Warszawie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GLOBAL SERWIS Sp. z o.o., ul. Powstańców Warszawy 11a, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93495,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73471,84
Oferta z najniższą ceną: 73471,84 / Oferta z najwyższą ceną: 73471,84
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, przeprowadził na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych już dwa postępowanie w trybie zapytania o cenę. Oba zostały unieważnione. Jest to wyjątkowa sytuacja niewynikająca z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł przewidzieć. Pierwsze postępowanie w trybie zapytania o cenę zostało wszczęte ze znacznym wyprzedzeniem czasowym tj. dnia 28 kwietnia 2011 r., przez wysłanie zaproszeń do dziesięciu wykonawców, jednak po długiej i wyjątkowo skomplikowanej procedurze zostało unieważnione dnia 20 czerwca 2011 r. Drugie postępowanie, wysłaniem zaproszeń do dziewięciu wykonawców, zostało wszczęte 1 lipca 2011 r. Zamawiający był zmuszony je unieważnić 12 lipca 2011 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - wpłynęła tylko jedna oferta. Kolejne postępowanie Zamawiający planuje przeprowadzić w trybie przetargu nieograniczonego. Jednak obecnie wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, ze względu na to, że Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie przeprowadza rekrutację, co wiąże się ze zwiększonym zapotrzebowaniem na materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych. Zachowanie terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia, poza zamówieniem z wolnej ręki, jest niemożliwe. Zamawiający planuje niezwłoczne udzielenie zamówienia z wolnej ręki na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, w celu umożliwienia jednostkom uczelni wywiązywanie się z ich podstawowych obowiązków. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy, będącej wynikiem wyżej wymienionego postępowania, jedynie na okres umożliwiający przeprowadzenie procedury przetargu nieograniczonego. Postępowanie przetargu nieograniczonego będzie prowadzone równolegle, tak by umowa mogła być zawarta po zakończeniu realizacji umowy krótkoterminowej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.