Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Trzcińsko-Zdrój: Budow sieci wodociągowej z miejscowości Dobropole do miejscowości Tchórzno i z miejscowości Dobropole do miejscowości Wesoła w Gminie Trzcińsko-Zdrój
Numer ogłoszenia: 197607 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcińsko-Zdrój, Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4148088, fax 091 4148103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budow sieci wodociągowej z miejscowości Dobropole do miejscowości Tchórzno i z miejscowości Dobropole do miejscowości Wesoła w Gminie Trzcińsko-Zdrój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia przewiduje się budowę sieci wodociągowej zaprojektowanej przez mgr inż. Alicję Potiechin wpisanej na listę Zachodniopomorskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Projekt budowlany pt.: Sieć wodociągowa przesyłowa z przyłączami z m. Dobropole do m. Tchórzno i z m. Dobropole do m. Wesoła gm. Trzcińsko-Zdrój jest podstawą do realizacji zamówienia. Zamawiający posiada decyzję pozwolenia na budowę w/w zadania. Zakres zamówienia określony został szczegółowo przez: - Projekt budowlany pt.: Sieć wodociągowa przesyłowa z przyłączami z m. Dobropole do m. Tchórzno i z m. Dobropole do m. Wesoła gm. Trzcińsko-Zdrój autorstwa mgr inż. Alicji Potiechin - listopad 2003 - Decyzję pozwolenia na budowę - znak: AB.VIII-7350-7351/37/2007 z dnia 17.12.2003r. - Przedmiar robót opracowany dla przedmiotowego zadania - Uzgodnienia załączone do projektu budowlanego a w szczególności warunki podane przez Wodociągi zachodniopomorskie Sp. z o.o. w Goleniowie (znak pisma TE/1533/5390/2003 z dnia 15.09.2003r.) UWAGA: Wykonawca może zapoznać się z Projektem budowlanym pt.: Sieć wodociągowa przesyłowa z przyłączami z m. Dobropole do m. Tchórzno i z m. Dobropole do m. Wesoła gm. Trzcińsko-Zdrój w siedzibie zamawiającego po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł. (pięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A/ Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności żąda złożenia następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; B/ W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane - dotyczy kierownika budowy C/ W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D/ Dokument formalny potwierdzający wniesienie wadium Sposób dokonania oceny spełnienia warunków odbędzie się na zasadzie sprawdzenia występowania w ofercie dokumentów wymienionych w pkt 5 siwz i ich poprawności złożenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 UPZP - dołączenie do oferty wypełnionego druku (oryginał) 2. oświadczenie o niewykluczeni wykonawcy z art. 24 ust 1 i 2 UPZP - dołączenie do oferty wypełnionego druku (oryginał) 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) 5. aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego(oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) 6. wypełniony druk zamawiającego - wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach co najmniej trzech robót o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia o wartości kosztorysowej zadania nie mniejszej niż 500 000 zł - dokument należy wypełnić wg załączonego wzoru do niniejszej specyfikacji (oryginał) 7. zaświadczenie o wpisie na Wojewódzką Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; zaświadczenie jest wymagane od projektanta/projektantów, którzy będą autorami projektu (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) 8. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - aktualna na bieżący rok (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) 9. Dowód wniesienia wadium (oryginał)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BIP.TRZCINSKO-ZDROJ.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Trzcińsko-Zdrój ul. Rynek 15 74-510 Trzcińsko-Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15 w sekretariacie do dnia 08.11.2007r do godz. 1000..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.