Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Warszawa: Usługi serwisowe i rozwojowe dla środowiska Systemu Zarządzania Bazą Danych JANTAR oraz uniwersalnych komponentów oprogramowania użytkowego banków danych pracujących pod kontrolą SZBD JANTAR dla środowiska systemowego z/OS, przez okres 36 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 197621 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6015916, 6463708, fax 022 8456044,.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia@mswia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe i rozwojowe dla środowiska Systemu Zarządzania Bazą Danych JANTAR oraz uniwersalnych komponentów oprogramowania użytkowego banków danych pracujących pod kontrolą SZBD JANTAR dla środowiska systemowego z/OS, przez okres 36 miesięcy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe i rozwojowe dla środowiska Systemu Zarządzania Bazą Danych JANTAR oraz uniwersalnych komponentów oprogramowania użytkowego banków danych pracujących pod kontrolą SZBD JANTAR dla środowiska systemowego z/OS, przez okres 36 miesięcy. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Usługi serwisowe dla środowiska zarządzania bazą danych JANTAR oraz uniwersalnych komponentów oprogramowania użytkowego banków danych pracującymi pod kontrolą SZBD JANTAR, 2. Usługi programistyczne związane z rozwojem SZBD JANTAR oraz uniwersalnych komponentów oprogramowania użytkowego banków danych pracujących pod kontrolą SZBD JANTAR prowadzone na zasadach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie występuje..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki, wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy tj.: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: dokumenty wymienione w sekcji III.2) pkt. 2 - 4 ogłoszenia należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 1 - w formie oryginału. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: -oświadczenie wymienione w pkt. 1 składane jest przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy, -oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 2-4 składa każdy z wykonawców, -do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mswia.gov.pl (link: zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro Administracyjno-Finansowe MSWiA Wydział do Spraw Zamówień Publicznych 02-591 Warszawa, ul. S. Batorego 5 budynek F pok. 37.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro Administracyjno-Finansowe MSWiA Wydział do Spraw Zamówień Publicznych 02-591 Warszawa, ul. S. Batorego 5 budynek F pok. 38.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wejście do siedziby Zamawiającego przez biuro przepustek - ul. Rakowiecka 2a. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się z osobą pod numerem wewnętrznym 159-16 lub 149-10 z biura przepustek. Do wystawienia przepustki niezbędny jest dokument tożsamości ze zdjęciem.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.