eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaPromocja Miasta ¦widnicy poprzez sport na poziomie III ligi pi³karskiej dolno¶l±sko-lubuskiej w terminie od dnia podpisania umowy do grudnia 2011 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2011-07-13

¦widnica: Promocja Miasta ¦widnicy poprzez sport na poziomie III ligi pi³karskiej dolno¶l±sko-lubuskiej w terminie od dnia podpisania umowy do grudnia 2011 r.
Numer og³oszenia: 197670 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 192408 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Promocja Miasta ¦widnicy poprzez sport na poziomie III ligi pi³karskiej dolno¶l±sko-lubuskiej w terminie od dnia podpisania umowy do grudnia 2011 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Promocja Miasta ¦widnicy polegaæ bêdzie na: 1. U¿ywaniu nazwy ¦WIDNICA jako sta³ego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie dru¿yny, tzn. Polonia ¦widnica. 2. Umieszczeniu, w miejscu widocznym dla publiczno¶ci i mediów, banera ¦widnicy podczas meczów. 3. Umieszczeniu na koszulkach dru¿yny napisu Gramy dla ¦widnicy. 4. Umieszczeniu nadruku herbu i logo ¦widnicy we wszystkich materia³ach informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Klub w zwi±zku z organizowaniem rozgrywek, tj. programach rozgrywek, zaproszeniach na mecze, plakatach i og³oszeniach informuj±cych o terminach rozgrywek, biletach, materia³ach prasowych. Natomiast w przypadku innych materia³ów reklamowych Klubu, zwi±zanych z jego dzia³alno¶ci± - po uzgodnieniu stron, dokonanym z zachowaniem formy pisemnej. 5. Umieszczeniu herbu ¦widnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Klubu w okresie obowi±zywania umowy, w miejscu wskazanym przez Miasto. 6. Zamieszczaniu we wszelkich materia³ach reklamowych, wywiadach informacji o Mie¶cie jako g³ównym sponsorze. 7. Godnym reprezentowaniu Miasta przez zawodników Klubu w trakcie rozgrywek sportowych, w szczególno¶ci polegaj±cym na utrzymaniu siê w III lidze pi³karskiej dolno¶l±sko-lubuskiej. 8. Grze na najwy¿szym poziomie i uzyskiwaniu jak najlepszych wyników sportowych. 9. Czynnym uczestnictwie, na wniosek Miasta, w organizowanych przez Miasto wydarzeniach promocyjnych, np. w imprezach o charakterze kulturalno - sportowym...

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.22.00 - Us³ugi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Klub Sportowy Polonia ¦widnica Spó³ka Akcyjna,, ul. ¦l±ska 35A,, 58-100 ¦widnica, kraj/woj. dolno¶l±skie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 130081,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 160000,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 160000,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 160000,00

  • Waluta: PLN.

ZA£¡CZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê

  • 1. Podstawa prawna

    Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wyboru trybu przeprowadzenia zamówienia publicznego dokonano w oparciu o dyspozycjê art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug promocyjnych poprzez sport. Promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych platform komunikowania siê z potencjalnym konsumentem - skierowana jest do szerokiego grona publiczno¶ci nastawionej g³ównie na rozrywkê dostarczaj±c± pozytywnych bod¼ców emocjonalnych. Jest wiêc jednym z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw w³asnych, które identyfikuj± konsumentowi konkretn± rzecz b±d¼ miejsce. Skierowania kampanii promocyjno-reklamowej w stronê popularnej dyscypliny sportowej, jak± jest pi³ka no¿na, gwarantuje budowanie pozytywnego wizerunku miasta ¦widnicy, a co siê z tym wi±¿e, powinna równie¿ stanowiæ impuls do odwiedzenia ¦widnicy w charakterze turysty lub z zamiarem prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej. Promocja miasta stanowi jedno z zadañ w³asnych gminy, o czym mówi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym (Dz. U. z 2011 r., Nr 142, poz. 1591 z pó¼. zm.), a promocja miasta poprzez sport jest elementem sk³adowym strategii miasta ¦widnicy. Miasto oczekuje od marketingu i promocji poprzez sport wizji kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy u¿yciu odpowiednich narzêdzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mog± byæ najlepszym i najefektywniejszym, ¿ywym no¶nikiem reklamy. Przedmiotem zamówienia jest aktywna promocja miasta ¦widnicy na poziomie III ligi dolno¶l±sko-lubuskiej w terminie lipiec-grudzieñ 2011 r., któr± miasto zamierza przeprowadziæ poprzez Klub Sportowy Polonia ¦widnica Spó³ka Akcyjna podczas trwania kolejki wiosennej rozgrywek meczowych. Klub jest jedyn± dru¿yn±, która gra na poziomie III ligi dolno¶l±sko-lubuskiej, która zapewni wykonanie zadañ oczekiwanych przez miasto, m.in. u¿ywaj±c nazwy ¦WIDNICA jako sta³ego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie dru¿yny, tzn. Polonia ¦widnica. Rozgrywki, w których uczestniczy Klub, przyci±gaj± rzesze kibiców, mecze komentowane s± w telewizji i prasie lokalnej, a tak¿e w mediach internetowych. Mecze wyjazdowe zwiêkszaj± zakres dzia³añ promocyjno-reklamowych. Z uwagi na powy¿sze udzielenie zamówienia Klubowi Sportowemu Polonia ¦widnica Spó³ka Akcyjna w trybie zamówienia z wolnej rêki w my¶l art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówieñ publicznych uwa¿a siê za zasadne.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.