To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-17
Stary Uścimów: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Numer ogłoszenia: 197709 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161523 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uścimów, , 21-109 Stary Uścimów, woj. lubelskie, tel. 081 8523026, faks 081 8523026.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń elektronicznych, mebli i wyposażenia, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz artykułów plastycznych w ramach projektu pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W skład zamówienia wchodzić będą CZĘŚCI takie jak: 1)Część 1- dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, tablicy interaktywnej wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarki , drukarka laserowa do 2 Oddziałów Przedszkolnych przy ZS w Starym Uścimowie i 1 Oddziału Przedszkolnego przy SP w Nowej Jedlance. 2)Część 2- dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach; wyposażenia pomieszczeń w: stoły, krzesła, regały, szafy z półkami i szufladami, szafki tematyczne i inne meble; wyposażenia wypoczynkowego, zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych oraz dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do 2 Oddziałów Przedszkolnych przy ZS w Starym Uścimowie i 1 Oddziału Przedszkolnego przy SP w Nowej Jedlance. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w zał. nr 2 i 3 do SIWZ -Formularzach cenowych. 3.Podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów nie mają na celu naruszenia art. 2 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych oraz gwarantują taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w wyżej wymienionych formularzach cenowych. 4.Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 6.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 7.Dostawa wyposażenia: 1)Część 1- dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, tablicy interaktywnej wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarki , drukarka laserowa do 2 Oddziałów Przedszkolnych przy ZS w Starym Uścimowie i 1 Oddziału Przedszkolnego przy SP w Nowej Jedlance . Miejsce dostawy: a)Zespół Szkół w Starym Uścimowie , 21-109 Uścimów; b)Szkoła Podstawowa w Nowej Jedlance , 21-109 Uścimów. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 2)Część 2- dostawa wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach; wyposażenia pomieszczeń w: stoły, krzesła, regały, szafy z półkami i szufladami, szafki tematyczne i inne meble; wyposażenia wypoczynkowego, zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych oraz dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do 2 Oddziałów Przedszkolnych przy ZS w Starym Uścimowie i 1 Oddziału Przedszkolnym przy SP w Nowej Jedlance. Miejsce dostawy: a)Zespół Szkół w Starym Uścimowie , 21-109 Uścimów; b)Szkoła Podstawowa w Nowej Jedlance , 21-109 Uścimów. Dostawa nastąpi w godzinach 8:00-14:00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 8.Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie zostanie zapłacone przez Zamawiającego na rachunek Wykonawcy przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 38.65.21.00 - Projektory 39.71.34.30 - Odkurzacze 42.71.61.20 - Pralki 35.11.13.00 - Gaśnice 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego cz. 1 ..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: EURO-SERWIS S.C. W. Fedyna , J. Grzegorczyk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EURO-SERWIS S.C. W. Fedyna , J. Grzegorczyk, Puława, 24-100 Piławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52325,43
Oferta z najniższą ceną: 52325,43 / Oferta z najwyższą ceną: 52336,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Moje Bambino Sp. z o.o., Sp. k.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o., Sp. k., Łódz, 93-428 Łódz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65563,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64990,00
Oferta z najniższą ceną: 64990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64990,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - dostawa sprzętu dla pracowni IT
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-2
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego do Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
- Dostawa urządzeń komputerowych w podziale na dwa zadania: Zadanie 1 - dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem i/lub Zadanie 2 - dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem.
- Sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia informatycznego pracowni chemicznej i informatycznej
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.