eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 147 776 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-22

Chmielnik: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 147 776 zł
Numer ogłoszenia: 19770 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151589 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik, Chmielnik 50, 36-016 Chmielnik, woj. podkarpackie, tel. 017 2296606, 2296609, faks 017 2296600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 147 776 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 147 776 zł na : - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań związanych z wykonywaniem inwestycji objętych Strategią Rozwoju Gminy Chmielnik w kwocie 889 859 zł - sfinansowania planowanego deficytu budżetu Gminy na 2009 rok w kwocie 257 917 zł powstałego w związku z realizacją zadania przy udziale środków z Unii Europeskiej. 2.1 Opis kredytu: Udzielony kredyt oparty będzie o stopę WIBOR 3M według notowań aktualnych na dzień zawarcia umowy i stałą marżę w okresie kredytowania. Podstawą wyliczeń kosztu kredytu na potrzeby porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty jest plan spłaty kredytu, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający następujące założenia a) waluta kredytu: złoty polski (PLN); b) kredyt długoterminowy c) kwota kredytu - 1 147 776 PLN; d) oprocentowanie w skali roku - według złożonej oferty (stopa referencyjna WIBOR 3M plus stała marża banku); e) uruchomienie kredytu w następujących transzach: - I transza 20.10.2009 - 500 000 PLN - II transza 05.11.2009 - 647 776 PLN f) częstotliwość płatności rat kapitałowych i odsetkowych - kwartalnie (do ostatniego dnia kwartału); g) okres karencji w spłacie rat kapitałowych - do 30.03.2010 r. (pierwsza rata płatna w dniu 31.03.2010 r.); h) termin spłaty kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych - kwartalnie na ostatni dzień każdego kwartału, zgodnie z zasadami stosowanymi przez bank; i) ilość rat kapitałowych - 12; j) sposób zaokrąglania kwot - do 2 miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą, że począwszy od 3 miejsca po przecinku wartości od 0 do 4 zaokrągla się w dół, a wartości od 5 do 9 w górę; k) metoda wyznaczania rat - kapitałowa; l) sposób ściągania odsetek - według salda kredytu (formuła 365/366), m) prowizja bankowa za udzielenie kredytu - według złożonej oferty - pobrana będzie od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu; n) prowizja bankowa naliczana będzie jednorazowo od wysokości rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu); o) wykonawca nie będzie pobierał dodatkowej prowizji za przedterminową spłatę kredytu; p) wykonawca nie będzie pobierał dodatkowej prowizji za niewykorzystaną część kredytu. 2.2 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić plan spłaty kredytu (zamieszczony w załączniku nr 3 do SIWZ) według poniższego schematu: Termin Kwota w zł 31.03.2010 80 000 30.06.2010 80 000 30.09.2010 80 000 31.12.2010 80 000 31.03.2011 103 472 30.06.2011 103 472 30.09.2011 103 472 31.12.2011 103 472 31.03.2012 103 472 30.06.2012 103 472 30.09.2012 103 472 31.12.2012 103 472.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 144692.72 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Tyczynie. ul. Mickiewicza 6, 36-020 Tyczyn Bank Spółdzielczy w Błażowej ul. Bankowa 2, 36-030 Błażowa, ul. Mickiewicza 6, 36-020 Tyczyn, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 144692.72
  • Oferta z najniższą ceną: 144692.72 oferta z najwyższą ceną: 144692.72
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.