To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Ostrów Wielkopolski: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont nawierzchni areny w hali sportowej przy Gimnazjum nr 3 ul. Tuwima 12 w Ostrowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 197725 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185371 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont nawierzchni areny w hali sportowej przy Gimnazjum nr 3 ul. Tuwima 12 w Ostrowie Wlkp..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont nawierzchni areny w hali sportowej przy Gimnazjum nr 3 ul. Tuwima 12 w Ostrowie Wlkp. I. Zakres usługi obejmuje prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad: 1. wykonaniem remontu bezspoinowej nawierzchni poliuretanowej (płaszczyznowo-elastycznej) typu PULASTIC RDT na podłożu betonowym, a w szczególności: 1) remontem nawierzchni areny w hali sportowej o pow. P = 798,20 m2 (wariant 2 dokumentacji) wykonanej jako płaszczyznowo-elastycznej typu PULASTIC RDT grubość min. 66 mm zgodnie z kolejnością montażu poszczególnych warstw, 2) montażem legarów drewnianych - rusztu z desek 22 x 90 mm w układzie krzyżowym, rozstaw osi desek dolnych 630 mm, a górnych 210 mm oraz poziomujących podkładek elastycznych gr. ok. 1-5 mm na istniejącej nawierzchni poliuretanowej, 3) montażu dwóch warstw płyt wilgocioodpornych typu P5 grubości 10 mm układanych na folii PE gr. 0,2 mm 4) wykonania wylewki poliuretanowej PULASTIC RDT ogr. min. 2 mm, 5) lakierowania powierzchni barwnym lakierem np. Pulastic Coating 221 wg. kolorystyki jak w projekcie, 6) liniowaniem pól gry farbami poliuretanowymi, 7) montażu wyposażenia sportowego (drabinki oraz bramki) oraz cokołów drewnianych. 2. wykonaniem dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji powykonawczej posadzki z naniesioną siatką rzędnych punktów wysokości w rozstawie co 3 m. II. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 4) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, 6) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 8) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 9) nadzór nad wykonaniem dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji powykonawczej posadzki z naniesioną siatką rzędnych punktów wysokości w rozstawie co 3 m, 10) udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie 5 letniej rękojmi, 11) obowiązkowa obecność na budowie w czasie prowadzenia robót, minimum raz w tygodniu oraz niezwłocznie w razie potrzeb, potwierdzona bieżącymi wpisami do dziennika budowy, 12) sprawdzenie dokumentów atestowych wbudowanych materiałów łącznie z atestami CE, 13) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. III. Inne wymagania. Przed złożeniem oferty wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na obiekcie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
- Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Zbigniew Tomicki, ul. Grawerska 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2337,00
Oferta z najniższą ceną: 2337,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2337,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy gen. Kazimierza Glabisza w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ul. Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Ekologicznej do ul. Owoców Leśnych
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa przeprowadzenia diagnozy psychofizycznej dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi, klientów GOPS w Ostrowie Wlkp. w miejscu ich zamieszkania w IV kwartale 2024 roku
- "Gorzyce Wielkie - budowa drogi ul. Dębowa", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA OGRODZENIA Z BRAMĄ WJAZDOWĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ DWORU W STRÓŻEWIE WRAZ Z DOKUMENTACJĄ I NADZOREM" - z podziałem na dwie części
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: Przebudowa Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Grębaninie wraz z wyposażeniem; Budowa windy osobowo-towarowej i Dostos. bud. do wymogów ppoż
- Rewitalizacja zabytkowego dworu w miejscowości Czermin
- Świadczenie usługi Inżyniera Nadzoru Inwestorskiego w realizacji zadania pn.: Budowa budynku oddziału rehabilitacji SPZOZ w Choszcznie w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej" w Czechowicach-Dziedzicach
- Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.