Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-13
Lublin: Zaprojektowanie, wykonanie oraz wdrożenie autorskiego Systemu CMS w środowisku informatycznym Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 197779 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie oraz wdrożenie autorskiego Systemu CMS w środowisku informatycznym Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie oraz wdrożenie autorskiego Systemu CMS w środowisku informatycznym Zamawiającego, a w szczególności: 1) instalację Sytemu CMS na serwerach wskazanych przez Zamawiającego; 2) uruchomienie w Systemie CMS serwisów Gminy Lublin: a) Portalu Miasta; b) Portalu Samorządu Miasta Lublin; c) Portalu intranetowego Urzędu Miasta Lublin; z wykorzystaniem nazwy domeny lublin.eu; 3) wykonanie projektów graficznych dla każdego z serwisów; 4) przeniesienie do Systemu CMS serwisów będących w zasobach Urzędu Miasta Lublin z dotychczasowych systemów zarządzania treścią (CMS), a w szczególności: a) Portalu Miasta w wersjach językowych PL, EN i UA z systemu CMS InfoBiz Server; b) Portalu Kultura w wersjach językowych PL, EN, ES, UA i BY z systemu CMS DBS Web Division; c) serwisu internetowego Urzędu Miasta Lublin w wersjach językowych PL i EN z systemu CMS mPortal; d) serwisu internetowego Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń z systemu CMS mPortal; e) serwisu intranetowego Urzędu Miasta Lublin z systemu CMS mPortal; z zachowaniem hierarchii dokumentów i powiązań między nimi oraz istniejących dotychczas w systemach funkcjonalności; 5) uruchomienie w Systemie CMS nowych funkcjonalności użytkowych (odnoszących się do różnych obszarów), a w szczególności: WYMAGANIA OGÓLNE TECHNOLOGICZNE SYSTEMU CMS 1. uruchomienia na platformie w środowisku zwirtualizowanym (VMware lub XenServer); 2. wykonanie w technologii AJAX; 3. zgodność z przeglądarkami internetowymi; 4. zgodność kodu HTML ze standardami W3C, wykonanie aplikacji zgodnie z architekturą MVC; 5. kodowanie znaków zgodne z UTF-8; 6. kompatybilność z urządzeniami mobilnymi, np. Apple IOS, Google Android; 7. mechanizmy komunikacji - usługi sieciowe i obsługa języka XML; 8. optymalizacja wyglądu serwisów do szerokości ekranu 1024 pixeli; 9. optymalizacja pod kątem czasu ładowania; 10. udźwiękowienie stron, np. Ivona WebReader, przeglądarkę Intelligent Web Reader; 11. mechanizm tworzenia kopii zapasowych; 12. walidacji danych pobieranych z formularzy, danych URL oraz odporność na ataki; 13. optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych; 14. oddzielenie systemu prezentacji od systemu zarządzania treścią; WYMAGANIA OGÓLNE FUNKCJONALNE SYSTEMU CMS 15. zarządzanie strukturą - możliwość pełnej modyfikacji wszystkich elementów, z których składa się serwis; 16. obsługa Systemu CMS - możliwość pełnej obsługi wszystkich funkcji Systemu przez przeglądarkę internetową; 17. struktura serwisu - możliwość tworzenia wielopoziomowej struktury serwisu; 18. edytor treści WYSiWYG - możliwość formatowania treści serwisu za pomocą podstawowych i zaawansowanych stylów formatowania; 19. publikacja treści dowolnego typu; 20. zarządzanie plikami i zdjęciami; 21. wygląd stron - możliwość spójnego zarządzania wyglądem stron portalu; 22. wielokrotne wykorzystanie elementów; 23. komentowanie treści; 24. informacja o redaktorze/autorze treści; 25. nadawanie uprawnień; 26. polityka haseł; 27. monitorowanie logowań i zmian; 28. mapa serwisu; 29. workflow publikacji treści; 30. wersje serwisu - możliwość wykonywania kopii serwisów; 31. wersjonowanie treści i dokumentów; 32. raporty zdarzeń (rejestr zmian); 33. statystyki; 34. wymagania Web Content Accessibility Guidelines 2.0 (WCAG 2.0); 35. wymagania GIODO; 36. nawigacja i hiperłącza - powroty, przeniesienie do góry, link do strony głównej, elementy nawigacyjne w menu; 37. podgląd dokumentów - możliwość szybkiego podgląd dokumentów utworzonych przez redaktora; 38. budowa modułowa; 39. panel administracyjny; 40. technologia drag and drop; 41. help kontekstowy; 42. publikacja treści w zadanym okresie czasu; 43. kontrola edycji treści; 44. zarządzanie blokami; 45. menu nawigacyjne; 46. czystość kodu HTML; 47. kadrowanie miniatur; 48. watermarks; 49. pliki multimedialne; 50. odtwarzanie plików video; 51. wydruk treści serwisu; 52. chmury tagów i znaczniki; 53. pliki do pobrania; 54. ankiety i formularze; 55. eksport danych; 56. newsletter; 57. formularz kontaktowy, formularz typu: zgłoś uwagę, zadaj pytanie; 58. RSS; 59. połączenie szyfrowane; 60. kalendarz wydarzeń; 61. kreator podserwisów i podstron; 62. banery; 63. okazjonalna szata graficzna; 64. statystki odwiedzin serwisu; 65. wtyczki społecznościowe; 66. strona startowa - ustaw jako stronę startową; 67. blok opisowy; 68. aktywny odnośnik strony typu - ostatnio dodane; 69. aktywny odnośnik strony typu - ostatnio zaktualizowane; 70. aktywny odnośnik strony typu - najczęściej oglądane; 71. aktywny odnośnik strony typu - informacje powiązane; 72. aktywny odnośnik strony typu - poleć znajomemu; 73. FAQ; 74. serwis SMS i email; 75. multisite - możliwość administrowania z jednego miejsca wieloma serwisami i ich zasobami; 76. fotokody; 77. e-kartka; 78. personalizacja widoku serwisu przez użytkownika; 79. pobieranie dokumentów po wyrażeniu zgody na otrzymywanie newslettera; 80. pobieranie i prezentacja danych z zewnętrznych źródeł informacji; MODUŁY SYSTEMU CMS 81. moduł wyszukiwarki; 82. moduł aktualności; 83. moduł artykuły (treści); 84. moduł mapy; 85. moduł forum dyskusyjne; 86. moduł blogów; 87. moduł chat; 88. moduł profil pracownika; 89. moduł aukcje; 90. moduł helpdesk; 91. moduł giełda ogłoszeń; 92. moduł prasa; 93. moduł wewnętrznych zamówień; 94. moduł rezerwacja zasobów; 95. moduł rejestr umów; 96. moduł turystyka; 97. moduł kultura; 98. moduł formularzy; 99. moduł Wiki; 100. moduł Elektroniczna Tablica Ogłoszeń; 101. moduł archiwum; 102. moduł raporty; 103. moduł katalog firm; 104. moduł strona dostępna tylko dla zalogowanych użytkowników; 105. moduł skrzynki mieszkańca; 106. kreator rejestrów; INTEGRACJE 107. integracja z innymi systemami za pomocą określonego protokołu i wzorca wymiany danych; ZGODNOŚĆ SYSTEMU CMS Z AKTAMI PRAWNYMI 108. zgodność z obowiązującymi przepisami prawa; 6) przeszkolenie użytkowników Systemu CMS (administratorów, moderatorów i redaktorów - min. 100 osób) udokumentowane odpowiednimi protokołami z podpisami osób szkolących i szkolonych; 7) przygotowanie filmów instruktażowych na potrzeby szkolenia Systemu CMS po stronie panelu administracyjnego; 8) dostarczenie pełnej instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej Systemu CMS w formie elektronicznej dla administratora i redaktora w języku polskim oraz dostarczenie szczegółowego schematu baz danych Systemu CMS, uwzględniającego powiązania i zależności między tabelami; 9) udzielenie bezterminowej, bezpłatnej licencji na użytkowanie Systemu CMS dla Gminy Lublin; 10) świadczenie usługi supportu systemu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.62.00 - Elektroniczne usługi informacyjne 72.21.22.24 - Usługi opracowywania oprogramowania do edycji stron WWW 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne 48.81.00.00 - Systemy informacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na zrealizowaniu autorskiego systemu CMS w zakresie: zaprojektowania, wykonania, wdrożenia systemu lub tworzenia nowego serwisu internetowego lub modyfikacji serwisu internetowego o wartości brutto co najmniej 100.000,00 PLN w wymienionym zakresie, w tym co najmniej jednego dla organu władzy ustawodawczej bądź wykonawczej lub organu administracji publicznej, lub urzędu obsługującego ten organ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy którzy, wykażą dysponowanie zespołem osób składającym się z co najmniej 5 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług - w tym co najmniej: a) 1 kierownika projektu - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie IT, posiadająca aktualny certyfikat lub inny aktualny dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji w zakresie metodyki zarządzania projektami, która pełniła funkcję polegającą na prowadzeniu co najmniej 3 zakończonych projektów informatycznych o wartości brutto co najmniej 100.000,00 PLN każdy obejmujących zaprojektowanie i wdrożenie systemu informatycznego; b) 1 programistę - osoba, która pełniła funkcję polegającą na merytorycznym udziale w co najmniej 3 zakończonych projektach informatycznych o wartości brutto co najmniej 100.000,00 PLN każdy obejmujących zaprojektowanie i wdrożenie systemu informatycznego; c) 1 wdrożeniowca - osoba, która pełniła funkcję polegającą na merytorycznym udziale w co najmniej 3 zakończonych projektach informatycznych o wartości brutto co najmniej 100.000,00 PLN każdy obejmujących zaprojektowanie i wdrożenie systemu informatycznego; d) 1 grafika - osoba, która wykonała projekty graficzne serwisów internetowych, w co najmniej 3 zakończonych projektach informatycznych o wartości brutto co najmniej 100.000,00 PLN każdy obejmujących zaprojektowanie i wdrożenie systemu informatycznego; e) 1 osobę posiadającą wiedzę w zakresie WCAG 2.0. Zamawiający NIE dopuszcza możliwości pełnienia więcej niż 1 funkcji przez osoby wykazane przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na wniosek nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 4. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Wniosek, o którym mowa w pkt. 1 winien być złożony w formie pisemnej oraz winien być podpisany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, a w przypadku osób fizycznych przez wykonawcę albo przez osobę umocowaną przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wniosek winien być podpisany przez pełnomocnika. 7. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2. i 3. powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2008 roku Nr 189, poz. 1158 z późn. zm.). 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 8.1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane w pkt III.4.1). oraz dokumenty wymagane w pkt III.4.1). winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 8.2. dokumenty wymagane w pkt III.4.2) winien złożyć każdy wykonawca 9. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wymagane w pkt III.4.1) oraz dokumenty, o których mowa w pkt 4. winny być składane w formie oryginału. 10. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4.1), III.4.2), III.4.3) winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci /za zgodność z oryginałem/. 11. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 12.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
1. Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, za wykazanie każdej usługi wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, która polegała na zrealizowaniu autorskiego systemu CMS w zakresie: zaprojektowania, wykonania, wdrożenia systemu lub tworzenia nowego serwisu internetowego lub modyfikacji serwisu internetowego o wartości brutto co najmniej 100.000,00 PLN w wymienionym zakresie - uzyska 2 punkty. 2. Wykonawca może korzystać z zasobów podmiotów trzecich wyłącznie do wykazania spełniania minimalnych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie będzie uwzględniał potencjału podmiotów trzecich w punktacji przyznanej w ramach ocen spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie dopuszcza powołania się na doświadczenie czy wiedzę innego podmiotu w przypadku gdy ma to służyć otrzymaniu przez wykonawcę większej liczby punktów, a w konsekwencji wyższej pozycji w rankingu wykonawców. 3. Jeżeli wpłynie mniej niż 7 wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub warunki udziału w postępowaniu będzie spełniało mniej niż 7 wykonawców, w wyniku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wszyscy wykonawcy otrzymają maksymalne oceny spełniania tych warunków. 4.W przypadku, gdy pozycję 7 w rankingu zajmie dwóch lub więcej wykonawców z równą liczbą punktów, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wykonawców zajmujących pozycje w rankingu 1 - 6 oraz wszystkich wykonawców zajmujących pozycję 7 w rankingu.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - Okres świadczenia usługi gwarancyjnej i asysty - 20.00
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostaną opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zgodnie z art. 57 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 12:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, 20-080 Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Anna Piasecka - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, pokój nr 17, telefon 81 466 1171 (sekretariat: 81 466 1100). 1.1.2.W zakresie procedury: p. Jolanta Bielska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 3011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rękawic medycznych
- Usługi ochrony osób i mienia
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.