Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-23
Lubin: Dostawa wyrobów medycznych (implanty) wg 21 zadań (części)
Numer ogłoszenia: 197781 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie , ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, faks 076 8401716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych (implanty) wg 21 zadań (części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wyrobów medycznych (implanty) wg 21 zadań (części). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w dziale V niniejszej specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: wg oświadczenia nr 1 - wzór załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: wg oświadczenia nr 1 - wzór załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca dostarczy: a)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b)wg oświadczenia nr 1 - wzór załącznik nr 4 do SIWZ c)wg oświadczenia nr 3 - wzór załącznik nr 6 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie nr 2 - wg załączmika nr 5 do SIWZ - dopuszczenie do stosowania i obrotu w Polsce oferowanych wyrobów medycznych zgodnie z obowiazującymi prepisami oraz wskazanie podstawy takiego dopuszczenia. Wykonawca na każde żądanie Zamawiajacego przedstawi dokumenty potwierdzające informacje złożone w oświadczeniu - wzór Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozlubin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Gen. Józefa Bema 5-6 59-300 Lubin , Dział Zamówień Publicznych , pok. 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Gen. Józefa Bema 5-6 59-300 Lubin , Kancelaria , pok. 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drut KIRSCHNERA z ostrzem jednostronnym typu trokar niesterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręt kostkowy samogwintujący trójgraniec fi 4,5 mm, skok gwintu =1,75 mm, L1 - długość gwintu, gn.kzyżowe niesterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręt do kości korowej samogwintujący fi 4,5 mm skok gwintu =1,75 mm, gwint na całej długości, gn.krzyżowe niesterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwóźdź Rusha fi 3,2 mm niesterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwóźdź śródszpikowy ENDERA prosty fi 4,5 mm niesterylny Gwóźdź śródszpikowy ENDERA gięty fi 3,5mm niesterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka wąska otwory pod wkręty fi 4,5 niesterylna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESPOL płytka samodociskowa szeroka A - odleglość między środkowymi otworami niesterylna ZESPOL wkręt do kości korowej fi 5,0 mm, skok gwintu = 1,75 mm dł.gwintu = 7,5 mm pod nakrętkę M5 niesterylny ZESPOL wkręt dogąbczasty fi 6,5 mm, skok gwintu = 2,75 mm dł.gwintu = 7,5 mm pod nakrętkę M5 niesterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw implantów do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego sterylne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drut do wiązania odłamów fi 1,2 mm L=5 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwóźdź Ilizarowa bez oliwki fi 2 mm L=380 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.83.10-0, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ipmlanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza połowicza stawu biodrowego typu AUSTIN-MOORE średnica głowy 38 mm ÷ 55 mm sterylna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkładka pod wkręt fi 5,0 x 13.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręt kostny kaniulowany samogwintujący fiz=4,5 mm, fiw=1,15 mm,skok gwintu =1,75 mm, L1 -długość gwintu, gn.6-kąt. niesterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tymczasowa endoproteza stawu kolanowego z gentamycyną, dostepna w minimum trzech rozmiarach. Speisery fabrycznie sterylne z dawką gentamycyny zwiekszającą się wraz z rozmiarem. Komplet składa się z dwóch niezależnych elementów: częśś piszczelowa i udowa mocowane za pomocą cementu kostnego. Sterylne Tymczasowe endoprotezy stawu biodrowego- typ spacer- zaopatrzony wewnątrz w stalowy trzpień nasycony gentamycyną, dostepny w minimum trzech rozmiarach, fabrycznie sterylny z dawką gentamycyny zwiększającą się wraz z rozmiarem. Sterylne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty wg listy ilosciowo - asortymentowej tj. Załącznika nr 3 do SIWZ ( Formularza cenowego) 30 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwóźdź śródszpikowy piszczelowy, Gwóźdź śródszpikowy krętarzowy: Gwóźdź śródszpikowy udowy, Gwóźdź śródszpikowy ramienny kompresyjny, Gwóźdź śródszpikowy ramienny rekonstrukcyjny, Gwóźdź śródszpikowy do kości przedramienia , strzałkowej i obojczyka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do szycia łąkotki typu all-inside zawierający dwa biowchłanialne implanty połączone nicią na jednorazowym aplikatorze umożliwiającym ich wprowadzenie do stawu, pomiar grubości uszkodzenia i kontrolę głębokości wprowadzenia implantu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza modularna z głową anatomiczną o kształcie eliptycznym:.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka do kości piętowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drut śródszpikowy dla dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Implanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka rekonstrukcyjna do miednicy prosta Płytka rekonstrukcyjna do miednicy wygięta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- Odnowienie oznakowania poziomego jezdni.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Zespole Szkół nr 2 w Lubinie ul. Szpakowa 1"
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w m. Zimna Woda - dz. 53; 40; 28/2 gm. Lubin - etap 1.
- "Pielęgnacja drzew, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew wraz z frezowaniem pni i korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubińskiego".
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy protez ortopedycznych
- Dostawy implantów ortopedycznych
- Dostawa implantów ortopedycznych w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Opocznie
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Zakup i dostawa endoprotez bezcementowych stawu biodrowego
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.