eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDostawa bonów towarowych /talonów/ o nominałach50,00 PLN, 20,00 PLN, 10,00 PLN.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Zamość: Dostawa bonów towarowych /talonów/ o nominałach: 50,00 PLN, 20,00 PLN, 10,00 PLN.
Numer ogłoszenia: 197797 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych /talonów/ o nominałach: 50,00 PLN, 20,00 PLN, 10,00 PLN..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych /talonów/ na zakup w szczególności artykułów z branży spożywczej, przemysłowej (odzieżowej, obuwniczej), chemiczno-kosmetycznej, elektronicznej (sprzęt RTV i AGD) itp. o nominałach : 50,00 PLN w ilości 1.300 szt. o łącznej wartości 65 000,00 PLN, 20,00 PLN w ilości 87 szt. o łącznej wartości 1 740,00 PLN oraz 10,00 PLN w ilości 8 szt. o łącznej wartości 80,00 PLN Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) są dopuszczeni do występowania w obrocie prawnym, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3) posiadają w swej ofercie wielobranżowe punkty handlowe na terenie Miasta Zamościa honorujące oferowane bony towarowe, Za wielobranżowy punkt handlowy (obiekt handlowy) należy rozumieć, iż pod jedną nazwą i w jednym miejscu można dokonać zakupu artykułów branży co najmniej: -spożywczej, -mięsnej i wędliniarskiej, -chemii gospodarczej, -kosmetycznej, -sprzętu gospodarstwa domowego 4) posiadają w swej ofercie obiekty handlowe na terenie miasta Zamościa o powierzchni sprzedaży powyżej 1500 m2 honorujące oferowane bony towarowe, 5) nie mogą zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt.9 SIWZ, na podstawie których zostanie dokonana ocena..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (zał. Nr 2 do SIWZ). 3. Wykaz wielobranżowych punktów handlowych /z określeniem rodzaju branży, nazwą obiektu i adresem/ na terenie Miasta Zamościa honorujących bony towarowe będące przedmiotem zamówienia. 4. Wykaz obiektów handlowych /z podaniem nazwy obiektu i adresu/ o powierzchni sprzedaży powyżej 1500 m2 na terenie Miasta Zamościa honorujących bony towarowe będące przedmiotem zamówienia. Uwaga! Wykonawca może uwzględnić w wykazie z pkt. 4) te same punkty handlowe, co w punkcie 3), jeśli spełniają warunek powierzchni sprzedaży. 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy prawa wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów /w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii/. W przypadku oferty Konsorcjum każdy z członków konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt. 2 (według załącznika nr 2 do SIWZ) oraz w pkt 5 i 6 niniejszego działu. Pozostałe dokumenty członkowie konsorcjum składają razem lub oddzielnie. Do oferty należy ponadto dołączyć list intencyjny wspólników chcących startować wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego / pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii/. W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5,6 niniejszego działu, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 10
  • 2 - Liczba wielobranżowych punktów handlowych, w których honorowane są oferowane bony towarowe na terenie Miasta Zamościa - 70
  • 3 - Liczba obiektów handlowych o pow. sprzedaży 1500 m2 znajdujących się na terenie Miasta Zamościa, honorujących oferowane bony towarowe - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także odebrać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: UM Zamość, Wydział Organizacyjno - Administracyjny, ul. Rynek Wielki 13, pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość pokój nr 7 (Sekretariat Prezydenta Miasta).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce i termin otwarcia ofert Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość pokój nr 4 dnia 16.11.2009r o godz.10:30 Pracownicy uprawnieni do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Strzępek fax (84) 639-30-54..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.