Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Przasnysz: Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZZOZ w Przasnyszu
Numer ogłoszenia: 197835 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7534316, faks 029 7534380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.przasnysz.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZZOZ w Przasnyszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych określonych w ośmiu pakietach: Pakiet I - Specjalistyczne opatrunki jałowe Pakiet II - Środki opatrunkowe Pakiet III - Oznaczniki chirurgiczne Pakiet IV - Taśmy urologiczne Pakiet V - System do rekonstrukcji dna miednicy Pakiet VI - Siatki do rekonstrukcji dna miednicy Pakiet VII - Środki opatrunkowe Pakiet VIII - Opatrunki specjalistyczne i przeciwodleżynowe załączonych do specyfikacji będących integralną jej częścią..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Oferenta wadium. Wysokość wadium na poszczególne pakiety wynosi : Pakiet I - 100,00 zł, Pakiet II - 1.000,00 zł, Pakiet III - 20,00 zł, Pakiet IV - 200,00 zł, Pakiet V - 150,00 zł, Pakiet VI - 50,00 zł, Pakiet VII - 1.500,00 zł, Pakiet VIII - 130,00 zł. Razem wartość wadium dla pakietów od I do -VIII wynosi: 3.150,00 zł 1. Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 13.11.2009 r. do godz. 10.00 na konto SP ZZOZ w Przasnyszu PKO BP S.A. Oddział Centrum w Ostrołęce 41102038020000190200108746 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH Wadium może być również wnoszone w formach opisanych w art. 45 ust. 6 Ustawy prawo zamówień publicznych. W takiej sytuacji oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć (przed otwarciem ofert) w kasie Zakładu, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawcy posiadający aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, nie zalegający z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, posiadają aktualne informacje z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9. - posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 podobnych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 zamawiający żąda następujących dokumentów: 1A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2A) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3A) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4A) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1B). Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 podobnych zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. C) dokumenty opisane w pkt. III SIWZ D) Formularz cenowy - załącznik nr 2 E) Wypełniony załącznik cenowy - załącznik nr 3 F) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków - załącznik nr 4 G) Dowód wpłaty wadium lub inny dokument potwierdzający wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.przasnysz.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 06-300 Przasnysz ul. Sadowa 9 pok. Z123.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZZOZ pok. Z. 110 ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Specjalistyczne opatrunki jałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Specjalistyczne opatrunki jałowe. Pakiet składa się z 8 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Środki opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II - Środki opatrunkowe. Pakiet składa się z 33 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Oznaczniki chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - Oznaczniki chirurgiczne. Pakiet składa się z 1 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Taśmy urologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV - Taśmy urologiczne. Pakiet składa się z 2 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - Siatki do rekonstrukcji dna miednicy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V - Siatki do rekonstrukcji dna miednicy. Pakiet składa się z 2 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - Siatki do rekonstrukcji dna miednicy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VI - Siatki do rekonstrukcji dna miednicy. Pakiet składa się 1 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII - Środki opatrunkowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VII - Środki opatrunkowe. Pakiet składa się z 37 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII - Opatrunki specjalistyczne i przeciwodleżynowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VIII - Opatrunki specjalistyczne i przeciwodleżynowe. Pakiet składa się z 20 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Odbiór i transport do miejsca utylizacji odpadów pochodzących z działalności Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Miasta Przasnysz na 2025r
- Dostawa paliw dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przasnyszu
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Przasnysza
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywne dostawy siatek oraz taśm, chirurgicznych i ginekologicznych
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ PRODUKTÓW DO CHEMIOTERAPII
- Dostawa materiałów opatrunkowych .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.