Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-13
Suwałki: Dostawa materiałów papierniczo - biurowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych - Miasto Suwałki
Numer ogłoszenia: 197838 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Suwałkach , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów papierniczo - biurowych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych - Miasto Suwałki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów papierniczo-biurowych w ramach projektu
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia przez wykonawców wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają ww. warunek udzialu w postepowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiajacego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spelniają ww. warunek udzialu w postepowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiajacego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spelniają ww. warunek udzialu w postepowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiajacego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spelniają ww. warunek udzialu w postepowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spelniają ww. warunek udzialu w postepowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, przedkłada stosowne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające jego status prawny
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/Przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suwałkach
Wydział Oświaty Wychowania Fizycznego i Sportu
ul. Mickiewicza 1,
16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Suwałkach ul. Mickiewicza 1, pok. nr 5, 16-400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1150B oraz drodze gminnej nr 102006B w msc. Płociczno - Tartak
- Ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wymiana utwardzenia terenu na dojazdach do istniejących budynków warsztatowych wraz z wykonaniem instalacji odprowadzenia wód opadowych
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, książek i druków medycznych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.