Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-26
Mielec: usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość w okresie październik 2013 - czerwiec 2015 w Zespole Szkół nr 2 w Mielcu
Numer ogłoszenia: 197845 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 w Mielcu , ul. Łąkowa 6, 39-303 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7881900, faks 17 7881902.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim4.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość w okresie październik 2013 - czerwiec 2015 w Zespole Szkół nr 2 w Mielcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów Gimnazjum Nr 4 w Mielcu poprzez realizację programu rozwojowego szkoły ukierunkowanego na rozwój kompetencji kluczowych w latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic jakości usług edukacyjnych). Miejscem realizacji usług będzie Zespół Szkół nr 2 w Mielcu. Zajęcia będą odbywać się w Gimnazjum Nr 4 w Mielcu. Łączny wymiar świadczonych usług obejmuje 2026h. Za 1 godzinę przyjmuje się na potrzeby niniejszego postępowania godzinę lekcyjną trwającą 45 minut lub godzinę zegarową tj. 60 minut w zależności od rodzaju zajęć (zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 17.11.2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach - Dz. U. Nr 228, poz. 1487) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część nr 1: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności posługiwania się językiem obcym - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Udział w wyjeździe studyjnym do Estonii. Ścisła współpraca z partnerem zagranicznym związana z wprowadzaniem zaadaptowanych metod nauczania języka angielskiego Część nr 2: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności posługiwania się językiem obcym - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Udział w wyjeździe studyjnym do Estonii. Ścisła współpraca z partnerem zagranicznym związana z wprowadzaniem zaadaptowanych metod nauczania języka angielskiego. Część nr 3: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności posługiwania się językiem obcym - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Udział w wyjeździe studyjnym do Estonii. Ścisła współpraca z partnerem zagranicznym związana z wprowadzaniem zaadaptowanych metod nauczania języka angielskiego. Część nr 4: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka ojczystego dla uczniów z trudnościami w umiejętności posługiwania się językiem ojczystym - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 5: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 6: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 7: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 8: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z fizyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu fizyki - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 9: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z biologii dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu biologii - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 10: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z chemii dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu chemii - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 11: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z geografii dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu geografii - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 12: Prowadzenie zajęć dydaktycznych z informatyki podnoszące poziom kompetencji w zakresie posługiwania się i wykorzystania technologii informacyjnej w procesie uczenia się - 440 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 220 godzin, 2014/15 - 220 godzin). Zajęcia odbywać się będą w 11 grupach x 8 osób. Część nr 13: Prowadzenie warsztatów wsparcia psychologiczno-pedagogicznego: - 44 godziny z psychologiem ( w roku 2013/14 - 22 godziny, 2014/15 - 22 godziny). Zajęcia odbywać się będą w 11 grupach x 8 osób. Część nr 14: Prowadzenie warsztatów wsparcia psychologiczno-pedagogicznego: - 66 godzin z pedagogiem (w roku 2013/14 - 33 godziny, 201415 - 33 godziny). Zajęcia odbywać się będą w 11 grupach x 8 osób. UWAGA: Zamawiający informuje, że dopuszcza łączenie maksymalnie trzech części przez jedną osobę. Zajęcia pozalekcyjne będą odbywać się w Gimnazjum nr 4 w Mielcu, przy ul. Łąkowej 6 w salach dydaktycznych przystosowanych do ich prowadzenia. Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do piątku, Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć w soboty. Szczegółowy harmonogram odbywania się zajęć edukacyjnych (dni i godziny) dla poszczególnych grup ustalony zostanie przez Zespół Szkół w nr 2 w Mielcu w terminie 3 dni od chwili podpisania umowy, z zastrzeżeniem możliwości wprowadzania zmian do harmonogramu i informowania o tym fakcie wykonawcy w terminie 3 dni przed dniem, od którego powyższe zmiany zaczną obowiązywać. Zamawiający wymaga od Wykonawców poszczególnych zadań dyspozycyjności do prowadzenia zajęć bezpośrednio przed lub po zakończeniu zajęć dydaktycznych przez uczniów - dopasowania do planu lekcji i organizacji pracy szkoły. Terminy zajęć nie mogą kolidować z obowiązkowymi zajęciami szkolnymi uczniów oraz winny odbywać się w terminach zapewniających pełną frekwencję uczniów. W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi następujące kwalifikacje i wymogi dotyczące wykształcenia: Część 1, Część 2, Część 3: - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania języka angielskiego, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej), Część 4 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania języka polskiego bądź innych przedmiotów humanistycznych, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej). Część 5, Część 6, Część 7 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania matematyki, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej), Część 8 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania fizyki, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej). Część 9 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania biologii, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej). Część 10 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania chemii, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej). Część 11 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania geografii, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej). Część 12 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania informatyki, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej), Część 13 - psycholog: wykształcenie wyższe kierunkowe - magister psychologii z przygotowaniem pedagogicznym, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniem w wieku gimnazjalnym, Część 14 - pedagog: wykształcenie wyższe magister pedagogiki z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do prowadzenia zajęć z uczniami w wieku gimnazjalnym, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy pedagoga w szkole gimnazjalnej), Ponadto wykonawcy poszczególnych zadań powinni znać specyfikę środowiska lokalnego uczniów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa wart. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; 5) Wykonawca może dokonać zmiany osoby prowadzącej zajęcia przedstawionej w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego prowadzącego, ale nowy prowadzący musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego. 6) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osoby prowadzącej zajęcia w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; jeżeli zmiana osoby prowadzącej zajęcia stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.); 7) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, 3) na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim4.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 2 ul. Łąkowa 6 39-303 Mielec sekretariat-kadry..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 10:00, miejsce: espół Szkół nr 2 ul. Łąkowa 6 39-303 Mielec sekretariat-kadry..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Tytuł projektu: Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności posługiwania się językiem obcym. Udział w wyjeździe studyjnym do Estonii. Ścisła współpraca z partnerem zagranicznym związana z wprowadzaniem zaadaptowanych metod nauczania języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności posługiwania się językiem obcym. Udział w wyjeździe studyjnym do Estonii. Ścisła współpraca z partnerem zagranicznym związana z wprowadzaniem zaadaptowanych metod nauczania języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności posługiwania się językiem obcym. Udział w wyjeździe studyjnym do Estonii. Ścisła współpraca z partnerem zagranicznym związana z wprowadzaniem zaadaptowanych metod nauczania języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka ojczystego dla uczniów z trudnościami w umiejętności posługiwania się językiem ojczystym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z fizyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu fizyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z biologii dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu fizyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z chemii dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu chemii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z geografii dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu geografii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktycznych z informatyki podnoszące poziom kompetencji w zakresie posługiwania się i wykorzystania technologii informacyjnej w procesie uczenia się.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prowadzenie warsztatów wsparcia psychologiczno-pedagogicznego przez psychologa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Prowadzenie warsztatów wsparcia psychologiczno-pedagogicznego przez pedagoga.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Obsługa bloku odnowy na pływalni krytej Smoczka MOSiR Mielec w 2025 r.
- Przygotowanie i przeprowadzenie kursów pn. "Metody radzenia sobie ze stresem w nagłych sytuacjach, podejmowanie decyzji, zarządzanie czasem z elementami indywidualnego doradztwa zawodowego"
- 107.24 Sprzedaż i dostawa naczyń i opakowań do kuchni Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
- Dostawa urządzeń komputerowych dla I Liceum Ogólnokształcącego w Mielcu
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy i rozbudowy dworca autobusowego w Mielcu w celu przystosowania go do pełnienia roli węzła przesiadkowego
- Kontrola, utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw, siłowni zewnętrznych i skate parków administrowanych przez Gminę Miejską Mielec
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP 6/2024_Organizacja i przeprowadzenie kursu podstawowego spawania metodą TIG-141 dla 1 grupy (6 osób) wraz z ewentualnym egzaminem poprawkowym dla 3 osób uczestników kursu
- TP 5/2024_Organizacja kursu Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia (dawne wózki widłowe kat. II WJO) dla 1 grupy (10 osób) z egzaminem popr. dla 50% uczestników
- "Przeprowadzenie szkoleń z pierwszej pomocy dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Kraków w ramach programu miejskiego "KRAKOWSCY UCZNIOWIE RATUJĄ ŻYCIE"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu w 2025r.
- Kurs Prawo jazdy kategorii B w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2."
- "ZSTI.KPLUS.1.2024 Wykonanie usługi szkoleniowej - dla uczestników Projektu "Kwalifikacje+" (uczniów oraz nauczycieli). Zamówienie podzielono na 18 części"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.