eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielecusługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość w okresie październik 2013 - czerwiec 2015 w Zespole Szkół nr 2 w Mielcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Mielec: usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość w okresie październik 2013 - czerwiec 2015 w Zespole Szkół nr 2 w Mielcu
Numer ogłoszenia: 197845 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 w Mielcu , ul. Łąkowa 6, 39-303 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7881900, faks 17 7881902.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim4.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość w okresie październik 2013 - czerwiec 2015 w Zespole Szkół nr 2 w Mielcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów Gimnazjum Nr 4 w Mielcu poprzez realizację programu rozwojowego szkoły ukierunkowanego na rozwój kompetencji kluczowych w latach szkolnych 2013/2014 i 2014/2015, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic jakości usług edukacyjnych). Miejscem realizacji usług będzie Zespół Szkół nr 2 w Mielcu. Zajęcia będą odbywać się w Gimnazjum Nr 4 w Mielcu. Łączny wymiar świadczonych usług obejmuje 2026h. Za 1 godzinę przyjmuje się na potrzeby niniejszego postępowania godzinę lekcyjną trwającą 45 minut lub godzinę zegarową tj. 60 minut w zależności od rodzaju zajęć (zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 17.11.2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach - Dz. U. Nr 228, poz. 1487) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część nr 1: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności posługiwania się językiem obcym - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Udział w wyjeździe studyjnym do Estonii. Ścisła współpraca z partnerem zagranicznym związana z wprowadzaniem zaadaptowanych metod nauczania języka angielskiego Część nr 2: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności posługiwania się językiem obcym - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Udział w wyjeździe studyjnym do Estonii. Ścisła współpraca z partnerem zagranicznym związana z wprowadzaniem zaadaptowanych metod nauczania języka angielskiego. Część nr 3: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności posługiwania się językiem obcym - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Udział w wyjeździe studyjnym do Estonii. Ścisła współpraca z partnerem zagranicznym związana z wprowadzaniem zaadaptowanych metod nauczania języka angielskiego. Część nr 4: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka ojczystego dla uczniów z trudnościami w umiejętności posługiwania się językiem ojczystym - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 5: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 6: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 7: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 8: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z fizyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu fizyki - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 9: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z biologii dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu biologii - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 10: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z chemii dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu chemii - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 11: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z geografii dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu geografii - razem 136 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 68 godzin, 2014/15 - 68 godzin). Zajęcia każdego roku odbywać się będą w 1 grupie x 8 osób. Część nr 12: Prowadzenie zajęć dydaktycznych z informatyki podnoszące poziom kompetencji w zakresie posługiwania się i wykorzystania technologii informacyjnej w procesie uczenia się - 440 godzin lekcyjnych (w roku 2013/14 - 220 godzin, 2014/15 - 220 godzin). Zajęcia odbywać się będą w 11 grupach x 8 osób. Część nr 13: Prowadzenie warsztatów wsparcia psychologiczno-pedagogicznego: - 44 godziny z psychologiem ( w roku 2013/14 - 22 godziny, 2014/15 - 22 godziny). Zajęcia odbywać się będą w 11 grupach x 8 osób. Część nr 14: Prowadzenie warsztatów wsparcia psychologiczno-pedagogicznego: - 66 godzin z pedagogiem (w roku 2013/14 - 33 godziny, 201415 - 33 godziny). Zajęcia odbywać się będą w 11 grupach x 8 osób. UWAGA: Zamawiający informuje, że dopuszcza łączenie maksymalnie trzech części przez jedną osobę. Zajęcia pozalekcyjne będą odbywać się w Gimnazjum nr 4 w Mielcu, przy ul. Łąkowej 6 w salach dydaktycznych przystosowanych do ich prowadzenia. Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do piątku, Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia zajęć w soboty. Szczegółowy harmonogram odbywania się zajęć edukacyjnych (dni i godziny) dla poszczególnych grup ustalony zostanie przez Zespół Szkół w nr 2 w Mielcu w terminie 3 dni od chwili podpisania umowy, z zastrzeżeniem możliwości wprowadzania zmian do harmonogramu i informowania o tym fakcie wykonawcy w terminie 3 dni przed dniem, od którego powyższe zmiany zaczną obowiązywać. Zamawiający wymaga od Wykonawców poszczególnych zadań dyspozycyjności do prowadzenia zajęć bezpośrednio przed lub po zakończeniu zajęć dydaktycznych przez uczniów - dopasowania do planu lekcji i organizacji pracy szkoły. Terminy zajęć nie mogą kolidować z obowiązkowymi zajęciami szkolnymi uczniów oraz winny odbywać się w terminach zapewniających pełną frekwencję uczniów. W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi następujące kwalifikacje i wymogi dotyczące wykształcenia: Część 1, Część 2, Część 3: - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania języka angielskiego, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej), Część 4 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania języka polskiego bądź innych przedmiotów humanistycznych, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej). Część 5, Część 6, Część 7 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania matematyki, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej), Część 8 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania fizyki, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej). Część 9 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania biologii, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej). Część 10 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania chemii, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej). Część 11 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania geografii, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej). Część 12 - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do nauczania informatyki, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy w szkole gimnazjalnej), Część 13 - psycholog: wykształcenie wyższe kierunkowe - magister psychologii z przygotowaniem pedagogicznym, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniem w wieku gimnazjalnym, Część 14 - pedagog: wykształcenie wyższe magister pedagogiki z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacjami do prowadzenia zajęć z uczniami w wieku gimnazjalnym, wymagany stopień awansu zawodowego: minimum nauczyciel kontraktowy, znajomość specyfiki pracy w szkolnictwie na poziomie gimnazjalnym (min. 3 lata doświadczenia w pracy pedagoga w szkole gimnazjalnej), Ponadto wykonawcy poszczególnych zadań powinni znać specyfikę środowiska lokalnego uczniów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa wart. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; 5) Wykonawca może dokonać zmiany osoby prowadzącej zajęcia przedstawionej w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego prowadzącego, ale nowy prowadzący musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego. 6) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osoby prowadzącej zajęcia w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; jeżeli zmiana osoby prowadzącej zajęcia stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.); 7) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, 3) na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim4.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 2 ul. Łąkowa 6 39-303 Mielec sekretariat-kadry..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 10:00, miejsce: espół Szkół nr 2 ul. Łąkowa 6 39-303 Mielec sekretariat-kadry..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Tytuł projektu: Nasza szkoła szansą na lepszą przyszłość..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności posługiwania się językiem obcym. Udział w wyjeździe studyjnym do Estonii. Ścisła współpraca z partnerem zagranicznym związana z wprowadzaniem zaadaptowanych metod nauczania języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności posługiwania się językiem obcym. Udział w wyjeździe studyjnym do Estonii. Ścisła współpraca z partnerem zagranicznym związana z wprowadzaniem zaadaptowanych metod nauczania języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności posługiwania się językiem obcym. Udział w wyjeździe studyjnym do Estonii. Ścisła współpraca z partnerem zagranicznym związana z wprowadzaniem zaadaptowanych metod nauczania języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka ojczystego dla uczniów z trudnościami w umiejętności posługiwania się językiem ojczystym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z matematyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z fizyki dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu fizyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z biologii dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu fizyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z chemii dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu chemii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z geografii dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z zakresu geografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie zajęć dydaktycznych z informatyki podnoszące poziom kompetencji w zakresie posługiwania się i wykorzystania technologii informacyjnej w procesie uczenia się.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prowadzenie warsztatów wsparcia psychologiczno-pedagogicznego przez psychologa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Prowadzenie warsztatów wsparcia psychologiczno-pedagogicznego przez pedagoga.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca, oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany do: 1. Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć pozalekcyjnych i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu. 2. Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć, 3. Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami i harmonogramem wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem zajęć, o którym mowa w pkt 1, 4. Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć, a w szczególności przekazywanie uczniom niestereotypowej wiedzy nt. równych praw i obowiązków oraz możliwości wyborów zawodowych niezależnie od płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy, 5. Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dziennika zajęć, b) ewidencji obecności uczniów, c) miesięcznego sprawozdania z realizacji zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, d) dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w oparciu o narzędzia własne i dostarczone przez Zamawiającego, dokonywanej w terminach półrocznych. e) przekazania z prowadzonych zajęć co najmniej 2 konspektów w półroczu. f) potwierdzenia odbioru przez uczestników zajęć materiałów dydaktycznych i biurowych g) potwierdzenia odbioru cateringu. 6. Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć, ze szczególnym stosowaniem metod nauczania zaadaptowanych od zagranicznego partnera, 7. Przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem tablicy interaktywnej a w przypadku zajęć dydaktyczno wyrównawczych z języka angielskiego również w laboratorium językowym. 8. Umieszczania testów i materiałów dla uczniów na platformie moodle. 9. Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, 10. Wspomagania promocji i ewaluacji - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków EFS. 11. Sprawowania opieki nad uczniami podczas prowadzonych przez siebie zajęć a jeśli będzie zachodzić taka potrzeba również na 5 minut przed i/lub po zajęciach. 12. Przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL, współpracy z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 13. Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów, 14. Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia będą prowadzić osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzenia poszczególnych zajęć będących przedmiotem umowy. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.