To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-13
Morawica: Zakup wyposażenia na potrzeby modernizowanego pawilonu D nr sprawy EZP-252-14/2011
Numer ogłoszenia: 197854 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137510 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia na potrzeby modernizowanego pawilonu D nr sprawy EZP-252-14/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia na potrzeby modernizowanego pawilonu D wraz z montażem według asortymentu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety) : Pakiet nr I - wyposażenie podstawowe Pakiet nr II - sprzęt AGD - lodówki, czajniki Pakiet nr III - lampy bakteriobójcze Pakiet nr IV - leżanka lekarska Pakiet nr V - wyposażenie różne Pakiet nr VI - sprzęt do sprzątania Pakiet nr VII - sprzęt biurowy Pakiet nr VIII - sprzęt RTV Pakiet nr IX - zestawy komputerowe Pakiet nr X - poręcze i listwy systemowe Pakiet nr XI - rolety, wertikale, folia 3. Przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 2 do siwz oraz załącznikach do pakietów I i IX. 4. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 39.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia podłóg 30.19.14.00 - Niszczarki 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu indywidualnego, Działanie 5.1. Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia, Oś.5. Wzrost jakości infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, turystykę i sport...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wyposażenie podstawowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ KĘCKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE " HEWANAG"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ KĘCKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE " HEWANAG"
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe HEWANAG Andrzej Kęcki, ul. Zagnańska 220a, 25-563 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127839,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 142621,58
Oferta z najniższą ceną: 142621,58 / Oferta z najwyższą ceną: 225844,83
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzęt AGD.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul.Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3270,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2902,80
Oferta z najniższą ceną: 2902,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4944,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Lampy bakteriobójcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "BAKMED" POKORSKI, ŚWIĄTEK SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo BAKMED Pokorski, Świątek Spółka Jawna, ul. Gojawiczyńskiej 1/3,, 93-249 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7560,00
Oferta z najniższą ceną: 7560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9995,84
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Wyposażenie różne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "AMED SERVICE" DANIEL KRAWIEC, MAŁGORZATA KRAWIEC
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "AMED SERVICE" DANIEL KRAWIEC, MAŁGORZATA KRAWIEC
- Biuro Handlowe Amed Service, Daniel Krawiec, Małgorzata Krawiec, ul. Hanke Bosaka 11, 25-217 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16095,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14544,75
Oferta z najniższą ceną: 14544,75 / Oferta z najwyższą ceną: 30821,65
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Sprzęt do sprzątania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo NOVAX spółka z o.o., Plac Wolności 7, 85-004 Bydgoszcz, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6635,85
Oferta z najniższą ceną: 6635,85 / Oferta z najwyższą ceną: 13624,71
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Sprzet biurowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
- Framko 2 Sp. Jawna J. Strykowski, S. Miazga, ul. Duża 22, 25-013 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1794,18
Oferta z najniższą ceną: 1794,18 / Oferta z najwyższą ceną: 2339,46
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Sprzęt rtv
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MULTIMEDIA 24 Moczulski Jarosław, ul. Kazimierza Wielkiego 2m15, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11931,00
Oferta z najniższą ceną: 11931,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15252,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zestawy komputerowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMTECH Piotr Martuszewski, ul. Barbackiego 15, 33-330 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13167,15
Oferta z najniższą ceną: 13167,15 / Oferta z najwyższą ceną: 17241,77
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Poręcze i listwy systemowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMADOR Sp. J J. Cholewiński, J. Krawczyk, ul. Przyrzecze 4, 03-107 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74171,46
Oferta z najniższą ceną: 74171,46 / Oferta z najwyższą ceną: 74171,46
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: rolety, wertikale, folia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Em-art. Spółka cywilna, ul. Olszynowa 6, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30951,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10956,94
Oferta z najniższą ceną: 10956,94 / Oferta z najwyższą ceną: 18839,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Kompleksowe ubezpieczenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w 2024 r
- Część 1: Sprzedaż i dostawa mebli kuchennych na III piętrze siedziby KOWR w Poznaniu. Część 2: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Malińcu Część 3: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.