Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-21
Radom: Zakup i dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 197856 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Działu Żywienia Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Rodzaj artykułu. Zapotrzebowanie na okres 2 lat/ ilość kg. 1. Kości schabowe - 5950 kg 2. Schab bez kości - 4100 kg 3. Szynka wieprzowa bez kości - 3000 kg 4. Słonina bez skóry - 700 kg 5. Udziec wołowy bez kości - 9500 kg 6. Karczek wieprzowy bez kości - 300 kg 7. Wieprzowina łopatka bez skóry - 3000 kg 8. Wołowina z kością rozbratel - 400 kg 9. Żeberka wieprzowe paski - 250 kg 10. Smalec - 400 kg 11. Szynka wiejska wędzona - 1400 kg 12. Boczek wędzony - 470 kg 13. Kiełbasa toruńska - 750 kg 14. Schab pieczony - 90 kg 15. Baleron wieprzowy wędzony - 500 kg 16. Kiełbasa krakowska wieprzowa - 1800 kg 17. Kiełbasa mortadela wędzona - 1000 kg 18. Kiełbasa szynkowa wieprzowa - 2 800 kg 19. Kiełbasa żywiecka - 1 100 kg 20. Mielonka tyrolska - 150 kg 21. Ogonówka wędzona - 2 000 kg 22. Pieczeń rzymska - 350 kg 23. Szynka prasowana - 2 000 kg 24. Kiełbasa wiejska - 270 kg 25. Kaszanka gryczana - 270 kg 26. Pasztetowa - 270 kg Warunki dostawy: - dostawa trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach 8:00 - 12:00 do Magazynu Żywnościowego R.Sz.S. ul.Tochtermana 1. W przypadku wypadającego święta, dostawa w dzień poprzedzający dzień wolny. - realizacja zamówienia w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia. Do każdej dostawy wymagane będą: - do każdej dostawy, na każdą partię określonego produktu Handlowy Dokument Identyfikacyjny - Rozporządzenie Ministra i Rozwoju Wsi z dnia 22.06.2004r. (Dz.U. Nr 158 poz. 1655 z późn. zm.) - etykieta zawierająca min.: opis produktu, temperaturę przechowywania, datę produkcji oraz datę przydatności do spożycia. - dokument dopuszczający samochód dostawcy do transportu żywności - Rozporządzenie (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U.UE L 139 z dn. 30.04.2004r. z późn. zm.).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające stanowić będzie 10% wartości zamówienia podstawowego i polegać na rozszerzeniu dostawy artykułów ujętych w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział II SIWZ), w następujących wielkościach: 1. Kości schabowe - 595 kg 2. Schab bez kości - 410 kg 3. Szynka wieprzowa bez kości - 300 kg 4. Słonina bez skóry - 70 kg 5. Udziec wołowy bez kości - 950 kg 6. Karczek wieprzowy bez kości - 30 kg 7. Wieprzowina łopatka bez skóry - 300 kg 8. Wołowina z kością rozbratel - 40 kg 9. Żeberka wieprzowe paski - 25 kg 10. Smalec - 40 kg 11. Szynka wiejska wędzona - 140 kg 12. Boczek wędzony - 47 kg 13. Kiełbasa toruńska - 75 kg 14. Schab pieczony - 9 kg 15. Baleron wieprzowy wędzony - 50 kg 16. Kiełbasa krakowska wieprzowa - 180 kg 17. Kiełbasa mortadela wędzona - 100 kg 18. Kiełbasa szynkowa wieprzowa - 280 kg 19. Kiełbasa żywiecka - 110 kg 20. Mielonka tyrolska - 15 kg 21. Ogonówka wędzona - 200 kg 22. Pieczeń rzymska - 35 kg 23. Szynka prasowana - 200 kg 24. Kiełbasa wiejska - 27 kg 25. Kaszanka gryczana - 27 kg 26. Pasztetowa - 27 kg. Warunki dostawy: - dostawa trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach 8:00 - 12:00 do Magazynu Żywnościowego R.Sz.S. ul.Tochtermana 1. W przypadku wypadającego święta, dostawa w dzień poprzedzający dzień wolny. - realizacja zamówienia w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia. Do każdej dostawy wymagane będą: - do każdej dostawy, na każdą partię określonego produktu Handlowy Dokument Identyfikacyjny - Rozporządzenie Ministra i Rozwoju Wsi z dnia 22.06.2004r. (Dz.U. Nr 158 poz. 1655 z późn. zm.) - etykieta zawierająca min.: opis produktu, temperaturę przechowywania, datę produkcji oraz datę przydatności do spożycia. - dokument dopuszczający samochód dostawcy do transportu żywności - Rozporządzenie (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U.UE L 139 z dn. 30.04.2004r. z późn. zm.)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.00.00 - Mięso .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj. - pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wypełniony formularz oferty. 3. Wypełniony formularz cenowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie po upływnie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy, b) Ceny jednostkowe brutto mogą również ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa- mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto. c) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy, d) w przypadku gdy wartość umowy nie zostanie wyczerpana w terminie określonym w § 1 ust. 2 niniejszej umowy dopuszcza się dłuższy termin realizacji umowy, jednakże realizacja umowy nie może być dłuższa niż okres 4 lat
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - Radomskim Szpitalu Specjalistycznym przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu, Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia w pok. 313, III p.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Radomskim Szpitalu Specjalistycznym przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu, Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia w pok. 308 lub 313, III p.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa produktów głęboko mrożonych dla 42 BLSz oraz dla jednostek będących na jej zaopatrzeniu w roku 2025 r.
- Opracowanie wielowariantowej koncepcji przebudowy magistrali wodociągowej o śr. 800 mm w ul. Żółkiewskiego i Czarneckiego w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Usługa Wsparcia dla Oprogramowania Financial Trail
- " Dzierżawa urządzenia do naświetlania, zakup zestawów do redukcji patogenów oraz zestawów do pulowania osocza".
- " Sprzątanie i utrzymanie czystości siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu ".
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego z Oddziałami Integracyjnymi w Bierkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.