Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Kotlarnia: Kompleksowa obsługa administracyjna siedziby Nadleśnictwa Kędzierzyn w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 197899 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Kędzierzyn , Stara Kuźnia, ul. Brzozowa 48, 47-246 Kotlarnia, woj. opolskie, tel. 077 4832222, 4063074.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/kedzierzyn/home
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa administracyjna siedziby Nadleśnictwa Kędzierzyn w 2010 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa administracyjna siedziby Nadleśnictwa kędzierzyn polegająca na stróżowaniu, obsłudze i dozorze kotłowni, sprzątaniu pomieszczeń oraz utrzymania terenu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 98.34.11.20 - Usługi portierskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 11 Wymagania dotyczące wadium 11.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium, którego wysokość wynosi: 3600.00 zł. 11.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 11.2.1 pieniądzu, 11.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 11.2.3 gwarancjach bankowych, 11.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 11.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42/2007, poz. 275 z późn. zmianami). 11.3 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska nr konta 11 1540 1229 2046 4690 2308 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu S-2710-15/2009 11.4 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w Nadleśnictwie - Sekretarz Biura pok. nr 14 w terminie do dnia 23 listopada 2009 r. do godz. 10:00 11.5 Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz pkt. 11.12 SIWZ. 11.6 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w pkt. 11.4. terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 11.7 Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11.8 Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera konsorcjum lub przez innego uczestnika konsorcjum (konsorcjanta). 11.9 Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: 11.9.1 upływie terminu związania ofertą, 11.9.2 zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 11.9.3 unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 11.10 Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: 11.10.1 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 11.10.2 który został wykluczony z postępowania, 11.10.3 którego oferta została odrzucona. 11.11 Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub który został wykluczony z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 11.12 Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, przepada na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 11.12.1 odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 11.12.2 zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.13 Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 7.1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy, a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy, a więc: 7.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 7.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 7.2 Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu, jakie Wykonawca musi spełnić określono w pkt. 8 niniejszej SIWZ. 7.3 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8 Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy do oferty należy załączyć: 8.1.1 Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 8.1.2 Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 8.1.3 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 8.1.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 8.1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła?dania ofert. 8.2 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy załączyć: 8.2.1 Informację z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającą, że Wykonawca posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej, niż 10% ceny oferty - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, 8.2.2 Polisę lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 1 mln PLN brutto. 8.2.3 W przypadku gdy załączona do oferty polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy obejmuje czas krótszy niż okres obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia w trakcie trwania umowy najpóźniej do dnia obowiązywania polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego przedstawionego w ofercie, umowy polisy lub innego dokumentu na pozostały okres umowy objęty umową. 8.3 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 8.3.1 Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca , które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - na druku którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 8.3.2 Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca a które będą pełniły funkcje dozoru (stróży) - na druku którego wzór stanowi załącznik nr zał. nr 5 do SIWZ. W stosunku do tych osób Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu najpóźniej przed podpisaniem umowy - informacje , o których mowa w pkt. 8.1.4 i 8.1.5 8.3.3 Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej - którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 8.3.4 Zakres części zamówienia przewidziany do wykonania przez podwykonawców - na druku stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ 8.4 Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich Wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 8.4.1 Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 8.4.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy, na druku oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 8.4.3 Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy, na druku oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 8.4.4 W przypadku oferty składanej przez konsorcjum - pełnomocnictwo udzielone liderowi, o którym mowa w pkt. 9.2.1. niniejszej SIWZ. 8.5 Oferta nie podpisana przez uprawnioną osobę oraz oferty złożone przez podmioty podlegające wykluczeniu zgodnie z zapisem art. 24 ustawy zostaną odrzucone jako oferty nieważne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/kedzierzyn/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Sekretariat (pokój nr 9).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2025 r.
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- Utrzymanie zimowe chodników przy drogach powiatowych Powiatu Wołomińskiego w roku 2025
- "Wykonywanie usług utrzymania czystości biurowca i kwatery myśliwskiej w Zamrzenicy w 2025 r."
- Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - z podziałem na części
- Kompleksowe usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg i mostów, powtarzające się okresowo, w miarę potrzeb zamawiającego w 2025r.
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.