Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Białystok: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego
Numer ogłoszenia: 197950 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Białymstoku, ul. Wiewiórcza 64, 15-532 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7432624, fax 085 7432624 w. 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządna Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Białymstoku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.4 . -, 30.23.7 . -.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonoicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy 5. wyrażą zgodę na realizację płatności w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego 6. zaakceptują wzór umowy - załącznik do SIWZ Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty, na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uzyskania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik do SIWZ 2. informację odnośnie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. podpisanego wzoru umowy lub oświadczenia o akceptacji warunków umowy, której wzór stanowi załącznik do SIWZ. 4. wypełniony formulazr ofertowy - załącznik do SIWZ 5. Umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy (pełnomocnictwo) w przypadku gdy oferta podpisywana jest przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestrowym jako osoba mająca prawo do reprezentowania firmy 6. zgodnie z załacznikem nr 1 do SIWZ dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w punkcie 4 w/w załacznika, w wymaganiach odnośnie certyfikatów i standardów należy załaczyć: 6.1. wydruk ze strony Microsoft WHCL 6.2. oświadczenie producenta jednostki centralnej potawirdzające spełnienie wymogu odnośnie głośności jednostki centralnej wg normy ISO 9296 bez nośników maks. 27 dB 6.3. dokument - deklarację CE.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 15-532 Białystok ul. Wiewiórcza 64.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Białymstoku 15-532 Białystok ul. Wiewiórcza 64.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa klipsów naczyniowych wraz z utworzeniem depozytu wraz z udostępnieniem instrumentarium
- Przebudowa monitoringu na terenie rzecznego przejścia granicznego Rudawka - Lesnaja
- Przygotowanie i realizacja szkoleń i warsztatów dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Medycznego Białymstoku, w podziale na 3 części.
- Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Oddziału Terenowego KOWR w Białymstoku
- Wykonanie systemów detekcji wycieków w obiektach ZUS Oddział w Białymstoku (4 części)
- Obsługa platformy "Koszyk Usług Społecznych"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.