Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-06
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz wyposażenia dodatkowego (8 zadań)
Numer ogłoszenia: 197956 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie , ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 293 75 60, faks 12 293 75 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msap.uek.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz wyposażenia dodatkowego (8 zadań).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz wyposażeniem dodatkowym w projekcie Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2010 do Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań,części Zadanie 1 - dostawa notebook 3,13 (3 sztuki). Wymagania dotyczące notebooków: - urządzenia mają być dostarczone kompletne (wyposażenie standardowe i dodatkowe, sterowniki, dokumentacja), gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, - czas reakcji serwisu, to jest przyjazd do zgłoszonej awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin roboczych (godziny robocze: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00), - jeżeli naprawa gwarancyjna nie będzie mogła być wykonana w miejscu użytkowania, czas naprawy poza siedzibą użytkowania nie może przekraczać 5 dni roboczych, a jeżeli naprawa nie będzie mogła być wykonana w powyższym terminie gwarant musi dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych (zachowując terminy napraw). Zadanie 2 - dostawa stacji dokujących (2 sztuki). Zadanie 3 - dostawa projektora multimedialnego DLP (1 sztuka). Zadanie 4 - dostawa komputerów stacjonarnych All-in-one (3 sztuki). Wykonawcy składający ofertę na zadanie 4 muszą do oferty dołączyć oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności CE na oferowany sprzęt (dotyczy sprzętu wskazanego w załączniku nr 2 niniejszej specyfikacji) lub certyfikat CE (oryginał bądź kopia ksero potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę,osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta). Wymagania dotyczące komputerów stacjonarnych: - zestawy komputerów muszą zostać dostarczone kompletne, gotowe do pracy, zgodnie z przeznaczeniem, - monitory nie mogą mieć wypalonych pikseli - w momencie dostawy Wykonawca uruchomi monitory i komputery stacjonarne w celu sprawdzenia prawidłowego funkcjonowania monitorów - czas reakcji serwisu, to jest przyjazd do zgłoszonej awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin roboczych (godziny robocze: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00), - jeżeli naprawa gwarancyjna nie będzie mogła być wykonana w miejscu użytkowania, czas naprawy poza siedzibą użytkowania nie może przekraczać 5 dni roboczych, a jeżeli naprawa nie będzie mogła być wykonana w powyższym terminie gwarant musi dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych (zachowując terminy napraw), - warunki gwarancji nie mogą nakładać na Zamawiającego konieczności przechowywania pudeł i opakowań, w których zostanie dostarczony sprzęt, - urządzenia powinny być dostarczone kompletne, gotowe do pracy, zgodnie z przeznaczeniem, - urządzenia powinny być dostarczone wraz z kompletem sterowników i programów obsługujących urządzenia i podzespoły jednostki centralnej i urządzeń peryferyjnych, - dostarczony sprzęt musi być uruchomiony przez dostawcę w miejscu użytkowania (siedziba Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ul. Rakowicka 16, 31-510 Kraków), - warunki gwarancji nie mogą ograniczać prawa Zamawiającego do wymiany i modernizacji podzespołów komputerów. Zadanie 5 - dostawa monitorów (2 sztuki). Wymagania dotyczące monitorów: - monitory nie mogą mieć wypalonych pikseli - w momencie dostawy Wykonawca uruchomi monitory i komputery stacjonarne w celu sprawdzenia prawidłowego funkcjonowania monitorów Zadanie 6 - dostawa myszek komputerowych (2 sztuki), klawiatur (2 sztuki). Zadanie 7 - dostawa oprogramowania (6 sztuk). Wymaganie dotyczące oprogramowania: - programy i licencje programów muszą dotyczyć aktualnych (najnowszych) wersji tych programów. Zadanie 8 - dostawa aparatu fotograficznego (1 sztuka). Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony Formularz oferty, który należy sporządzić ściśle wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ . Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za całość przedmiotu zamówienia; 2.Wypełniony Formularz oferty technicznej, który należy sporządzić wg wzoru stanowiącego zał. Nr 3 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 4.Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zamiast upoważnienia o którym mowa powyżej mogą dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej w przypadku, gdy umowa spółki jednoznacznie wskazuje na sposób reprezentowania spółki; 5.Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiący zał. Nr 6 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msap.uek.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 16, 31-510 Kraków, pokój nr 22, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8:00-16:00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 16, 31-510 Kraków, pokój nr 22, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8:00-16:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa notebook 3,13 (3 sztuki).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące notebooków: -urządzenia mają być dostarczone kompletne (wyposażenie standardowe i dodatkowe, sterowniki, dokumentacja), gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, -czas reakcji serwisu, to jest przyjazd do zgłoszonej awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin roboczych (godziny robocze: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00), -jeżeli naprawa gwarancyjna nie będzie mogła być wykonana w miejscu użytkowania, czas naprawy poza siedzibą użytkowania nie może przekraczać 5 dni roboczych, a jeżeli naprawa nie będzie mogła być wykonana w powyższym terminie gwarant musi dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych (zachowując terminy napraw)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.80
- 2. Gwarancja - 0.20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa stacji dokujących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stacji dokujących - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.80
- 2. Gwarancja - 0.20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa projektora multimedialnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa projektora multimedialnego DLP (1 sztuka)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.80
- 2. Gwarancja - 0.20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych All-in-one.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych All-in-one (3 sztuki) Wykonawcy składający ofertę na zadanie 4 muszą do oferty dołączyć oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności CE na oferowany sprzęt (dotyczy sprzętu wskazanego w załączniku nr 2 niniejszej specyfikacji) lub certyfikat CE (oryginał bądź kopia ksero potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta) Wymagania dotyczące komputerów stacjonarnych: -zestawy komputerów muszą zostać dostarczone kompletne, gotowe do pracy, zgodnie z przeznaczeniem, -monitory nie mogą mieć wypalonych pikseli - w momencie dostawy Wykonawca uruchomi monitory i komputery stacjonarne w celu sprawdzenia prawidłowego funkcjonowania monitorów -czas reakcji serwisu, to jest przyjazd do zgłoszonej awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin roboczych (godziny robocze: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00), -jeżeli naprawa gwarancyjna nie będzie mogła być wykonana w miejscu użytkowania, czas naprawy poza siedzibą użytkowania nie może przekraczać 5 dni roboczych, a jeżeli naprawa nie będzie mogła być wykonana w powyższym terminie gwarant musi dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych (zachowując terminy napraw), -warunki gwarancji nie mogą nakładać na Zamawiającego konieczności przechowywania pudeł i opakowań, w których zostanie dostarczony sprzęt, -urządzenia powinny być dostarczone kompletne, gotowe do pracy, zgodnie z przeznaczeniem, -urządzenia powinny być dostarczone wraz z kompletem sterowników i programów obsługujących urządzenia i podzespoły jednostki centralnej i urządzeń peryferyjnych, -dostarczony sprzęt musi być uruchomiony przez dostawcę w miejscu użytkowania (siedziba Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ul. Rakowicka 16, 31-510 Kraków), -warunki gwarancji nie mogą ograniczać prawa Zamawiającego do wymiany i modernizacji podzespołów komputerów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.80
- 2. Gwarancja - 0.20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa monitorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitorów (2 sztuki) Wymagania dotyczące monitorów: -monitory nie mogą mieć wypalonych pikseli - w momencie dostawy Wykonawca uruchomi monitory i komputery stacjonarne w celu sprawdzenia prawidłowego funkcjonowania monitorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.80
- 2. Gwarancja - 0.20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa myszek komputerowych oraz klawiatur.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa myszek komputerowych (2 sztuki), klawiatur (2 sztuki)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania (6 sztuk) Wymaganie dotyczące oprogramowania: -programy i licencje programów muszą dotyczyć aktualnych (najnowszych) wersji tych programów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa aparatu fotograficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu fotograficznego (1 sztuka).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia 3 przejść dla pieszych przy ul. Bochenka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa chodnika przy ul. Olszanickiej po stronie północnej na odc. od ul. Insurekcji Kościuszkowskiej do posesji nr 34.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Budowa oświetlenia przy ul. Nad Drwiną" w trybie zaprojektuj i zbuduj.
- Obsługa XV Międzynarodowej Konferencji ŚRODKI SMAROWE 2025 organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 20-22 października 2025 r.
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65
- REMONT DACHU NAD BUDYNKIEM JADALNI I AULI W CENTRUM WYPOCZYNKU JORDANOVA W GOŁKOWICACH GÓRNYCH
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.