eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńDostawa sprzętu laboratoryjnego do siedziby Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-17

Wieluń: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 197977 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wieluniu, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 14, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433921, fax 043 8434035.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pssewielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa skarbu państwa-zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego do siedziby Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu laboratoryjnego: Pakiet A - komora z pionowym przepływem powietrza II klasy bezpieczeństwa wraz z automatycznym palnikiem laboratoryjnym - szt. 1. Pakiet B - wytrząsarka kołyskowa - szt. 1. Pakiet C - aspirator z atestem iskrobezpieczeństwa - szt. 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny ofert. 1) Oceny ofert dokona Komisja. 2) Komisja w pierwszej kolejności oceni, czy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, nie podlegają wykluczeniu z postępowania, a następnie oceni, czy oferty nie podlegają odrzuceniu. 3) Kryteria wyboru: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie: cena oferty brutto - 100% Kryterium ceny (Kc) będzie ustalone w stosunku do oferty o cenie najniższej, wg wzoru: najniższa cena brutto Kc = ----------------------------------- x 100 cena brutto badanej oferty Maksymalnie można uzyskać 100 punktów. Przetarg wygrywa wykonawca, którego oferta uzyskała największą ilość punktów. 4) Ocenie według kryterium zostaną poddane jedynie oferty nie odrzucone - ważne. 5) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spośród ofert nie odrzuconych - ważnych, zawierająca najniższą cenę realizacji zamówienia. 6) Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. Omyłki rachunkowe zamawiający poprawia zgodnie z art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) załączenie do oferty szczegółowego opisu oferowanego sprzętu będącego przedmiotem zamówienia sporządzonego ściśle wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Zamawiającego tj. załącznika nr 1 SIWZ, wraz z instrukcją obsługi w języku polskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pssewielun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. POW 14, pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. POW 14, pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komora z pionowym przepływem powietrza II klasy bezpieczeństwa wraz z automatycznym palnikiem laboratoryjnym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przepływ powietrza - laminarny, pionowy 2.Komora II klasy bezpieczeństwa - zgodna z normą PN-EN 12469 3.Stabilność przepływu laminarnego dla prędkości 0,4 m/s ± 20 % 4.Automatyczna regulacja prędkości przepływu w miarę wzrostu oporów przepływu 5.Możliwość ręcznego ustawienia poziomu prędkości przepływu powietrza 6.Alarm dźwiękowy i świetlny nieprawidłowego nawiewu 7.Filtr węglowy i dwa filtry HEPA 8.Dezynfekcja lampą bakteriobójczą z programowanym wyłącznikiem czasowym 9.Blokada wszystkich funkcji komory podczas pracy lampy bakteriobójczej 10.Sygnalizacja świetlna i akustyczna zakończenia sterylizacji komory lampą bakteriobójczą 11.Licznik czasu pracy komory 12.Licznik czasu pracy lampy bakteriobójczej 13.Wskaźnik prędkości przepływu powietrza 14.Oświetlenie przestrzeni roboczej lampami fluorescencyjnymi min. 500 lx 15.Płyta robocza wykonana ze stali nierdzewnej, podnoszona, pod płytą taca z zaworem ociekowym 16.Płyta robocza dzielona i bez perforacji w obszarze pracy 17.Ściana tylna gładka, malowana farbami zapobiegającymi refleksom świetlnym, ściany boczne przeszklone 18.Obudowa malowana gładkimi, łatwo zmywalnymi farbami epoksydowymi 19.Poziom natężenia dźwięku przy przepływie nominalnym < 60 dB, 20.Przednia szyba unoszona do poziomu na teleskopach gazowych 21.Wymiary przestrzeni roboczej: szer. 630 mm, głęb. 630 mm, wys. 720 mm 22.Panel sterowania typu dialogowego w języku polskim 23.Zasilanie 230 V, 50 Hz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYTRZĄSARKA KOŁYSKOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres częstotliowości 8-30 cykli/min 2.Stolik roboczy o wymiarach ok. 200x200 mm 3.Pokrycie matą antypoślizgową, dobre przyleganie 4.Maksymalny ładunek 0,5 kg 5.Ruch kołyskowy, kąt nachylenia 7-10° 6.Timer cyfrowy (regulowany od 1 minuty do 24 godzin) z automatycznym wyłącznikiem 7.Zasilanie 230 V 8.Temperatura otoczenia + 5°C do + 40°C.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ASPIRATOR Z ATESTEM ISKROBEZPIECZEŃSTWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przepływ powietrza (nastawiany) 0,6-2.2 l/min 2.Tolerancja przepływu (nastawionego) przy zmianach spadku ciśnienia na filtrze pomiarowym 0,1-4 kPa do +/- 5% 3.Czas pracy urządzenia z bateriami akumulatorów w pełni naładowanymi w zależności od ustawionej wartości przepływu i podciśnienia do 12 godzin 4.Źródło zasilania bateria akumulatorów Ni-MH 7x1,2 V/2,1 Ah 5.Maksymalny prąd pobierany z baterii 180÷200 mA 6.Masa aspiratora 550 g 7.Wymiary obudowy 195x101x44 mm 8.Ładowanie baterii poprzez zasilacz stabilizowany ZS 12-1000 2÷12 godz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.