eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWYKONANIE PRAC REMONTOWO - MODERNIZACYJNYCH W BUDYNKU SZKOŁY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-23

Warszawa: WYKONANIE PRAC REMONTOWO - MODERNIZACYJNYCH W BUDYNKU SZKOŁY
Numer ogłoszenia: 198033 - 2008; data zamieszczenia: 23.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 146728 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im Romana Turczynowicza w Warszawie, ul. Moliera, 00-076 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 826 55 48, fax 022 826 55 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC REMONTOWO - MODERNIZACYJNYCH W BUDYNKU SZKOŁY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres prac obejmuje wykonanie prac remontowo - modernizacyjnych w budynku szkoły. W zakres prac wchodzi: a) pomieszczenia na III kondygnacji - magazyny: - Demontaż starej instalacji oświetleniowej i elektrycznej. - Demontaż grzejników oraz okien. - Zdjęcie starych warstw wykładziny podłogowej. - Skucie luźnych tynków oraz posadzek. - Wykonanie podejść wod-kan. - Wykonanie łazienki. - Renowacja istniejących drzwi. - Wykonanie nowej instalacji elektrycznej. - Uzupełnienie ubytków w tynkach oraz posadzkach podłogowych. - Cyklinowanie posadzek. - Wstawienie okien. - Malowanie pomieszczeń. - Ułożenie wykładzin. - Lakierowanie posadzek. - Wykonanie wentylacji grawitacyjnej poprzez kanały typu Schidel postawione na stropie i wyprowadzone ich ponad dach. b) pomieszczenie na I kondygnacji - pokój fizjoterapii: - Zerwanie starych okładzin drewnianych. - Przesunięcie drzwi wejściowych. - Montaż umywalki. - Wykonanie ścian działowych z płyt gips-kartonowych do wysokości 2 m tworzących cztery wydzielone boksy dla potencjalnych pacjentów. - Malowanie farbą olejną oraz emulsją. 2. Szczegółowy zakres prac winien być zgodny z kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie przedłożonych przez Zamawiającego przedmiarów i kosztorysów nakładczych. 3. Prace będą prowadzone w oparciu o opracowaną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Kody CPV: - 41.00.00.00-8 - przygotowanie terenu pod budowę, - 45.41.00.00-4 - tynkowanie, - 45.44.21.00-8 - roboty malarskie, - 45.31.12.00-2 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych, - 45.33.00.00-9 - prace hydrauliczne i sanitarne. - 45.42.11.22-5 - instalowanie ram okiennych z tworzyw sztucznych. - 45.43.10.00-7 - prace dotyczące kładzenia płytek, - 45.42.11.41-4 - instalacja ścianek działowych, - 45.43.21.20-1 - prace dotyczące instalacji podłóg z tworzyw sztucznych, Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.00.00.00-8, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 45.42.11.22-5, 45.43.10.00-7, 45.42.11.41-4, 45.43.21.20-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 129854,28 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo - Budowlane Adam Knap, Baczkowska 21, 07-130 Łochów, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 135743.25
  • Oferta z najniższą ceną: 135743.25 / oferta z najwyższą ceną: 162490.07
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.