eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrząstowiceTermomodernizacja budynku wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania oraz przebudowa węzłów sanitarnych dla wydzielenia WC dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Dębskiej Kuźni, ul. Wiejska 53

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Chrząstowice: Termomodernizacja budynku wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania oraz przebudowa węzłów sanitarnych dla wydzielenia WC dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Dębskiej Kuźni, ul. Wiejska 53
Numer ogłoszenia: 198058 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Chrząstowice , ul. Dworcowa 38, 46-053 Chrząstowice, woj. opolskie, tel. 077 4219613, 4219696, faks 077 4219666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzastowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania oraz przebudowa węzłów sanitarnych dla wydzielenia WC dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Dębskiej Kuźni, ul. Wiejska 53.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac przewidzianych w niniejszym postępowaniu do wykonania obejmuje: a) Termomodernizacja budynku polegająca na wykonaniu robót budowlanych w zakresie docieplenia ścian i stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wentylacji wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania i kotła C.O. (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : przedmiar robót - który stanowi załącznik Nr 6 i 7 do specyfikacji). b) Przebudowa węzłów sanitarnych dla wydzielenia WC dla osób niepełnosprawnych (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : przedmiar robót - który stanowi załącznik Nr 8 do specyfikacji). 2. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określono w przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej Dokumentacji Przetargowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.23.00 - Betonowanie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (dziesięć tysięcy zł) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Konto Bankowe: BS Leśnica O-Ozimek Filia Chrząstowice rachunek nr 12 89071063 20087006 6514 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium na termomodernizację budynku wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania oraz przebudowę węzłów sanitarnych. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 1) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w sekretariacie Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 2) Z treści powinno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wadium musi być wniesione najpóźniej do 09.07.2009 r. do godz. 9:30 4) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 5) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 6) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, a osoby podpisujące ofertę są upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w której zakres wchodzi między innymi docieplenie ścian i stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji centralnego ogrzewania i wymiana lub przebudowa węzłów sanitarnych na kwotę 500 000 zł. 2) Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia tj: a. Kierownikiem Budowy- jedna osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. b. Kierownikiem Robót w specjalności sieci i instalacji sanitarnych - jedna osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Posiadają ubezpieczenie OC od odpowiedzialności cywilnej na minimalna sumę ubezpieczenia co najmniej 1 000 000,00zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną zawiadomieni równocześnie. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru ( załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji ) 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - ( załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji) 3) Oświadczenie o zapoznaniu i akceptacji zapisów SIWZ ( załącznik nr 3 do SIWZ) 4) Kopia dowodu wniesienia wadium 5) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcą (jeśli takie występują) 6) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Wykaz robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat, zgodnych z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz załączeniem dokumentów(referencje, protokoły odbioru opinie lub listy polecające) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 4 do SIWZ) 10) Wykaz osób, które przewidziane są do realizacji zamówienia wraz z podaniem zakresu wykonywanych czynności oraz danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia poprzez załączenie wymaganych prawem uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w tym kierownika robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i kierownikiem robót w specjalności sieci i instalacji sanitarnych( załącznik nr 5 do SIWZ). 11) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę mim. 1 000 000, 00 zł 12) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzastowice.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Chrząstowice ul. Dworcowa 38 46 - 053 Chrząstowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 09:30, miejsce: ul. Dworcowa 38 46 - 053 Chrząstowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.