To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-14
Tomaszów Mazowiecki: Zakup gadżetów z logo programu edukacyjno-ekologicznego EKOPOZYTYWNI realizowanego w ramach Programu informacyjno-edukacyjnego dla społeczeństwa z terenu miasta Tomaszowa Mazowieckiego - kontynuacja i logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 198075 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286374 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup gadżetów z logo programu edukacyjno-ekologicznego EKOPOZYTYWNI realizowanego w ramach Programu informacyjno-edukacyjnego dla społeczeństwa z terenu miasta Tomaszowa Mazowieckiego - kontynuacja i logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotowe zamówienie polega na dostawie gadżetów z logo programu EKOPOZYTYWNI i logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, których wzory stanowią załączniki do części III SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, w ramach których zostaną zakupione następujące gadżety: Część 1 zamówienia - jednobarwny ołówek elastyczny o długości od 25 do 35 cm z gumką w kolorze elastycznej otoczki; nadruki logo w jednym kolorze - 2 500 sztuk; Część 2 zamówienia - ołówek drewniany z kolorową figurką zwierzątka na końcu ołówka; długość ołówka od 20 do 25 cm, figurka zwierzątka drewniana o wysokości do 3 cm; kończyny zwierzątka z czterech sznureczków zakończonych drewnianymi kulkami; elementy drewniane w różnych kolorach; nadruki logo w jednym kolorze - 2 500 sztuk; Część 3 zamówienia - brelok z latarką LED zamocowaną na łańcuszku; latarka w srebrnej obudowie uzupełnionej przezroczystymi kolorowymi wstawkami, z diodą LED oraz kompletem baterii; nadruki logo w jednym kolorze - 700 sztuk; Część 4 zamówienia - brelok piłeczka antystresowa zamocowana na łańcuszku; piłeczka elastyczna o średnicy od 3,0 do 4,5 cm, z kolorowej miękkiej masy, łatwo poddającej się uciskowi; nadruki logo w jednym kolorze - 800 sztuk; Część 5 zamówienia - długopis z lampką LED o długości od 13 do 15 cm; srebrny korpus; kolorowe wykończenia; nadruki logo w jednym kolorze - 1300 szt.; 3. Wykonawca wykona projekt jednokolorowego nadruku na gadżetach i prześle go w terminie 1 dnia roboczego od dnia podpisania umowy do akceptacji zamawiającego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do naniesienia poprawek zgodnie ze wskazaniami zamawiającego w terminie 1 dnia roboczego od dnia otrzymania od zamawiającego zgłoszenia o konieczności naniesienia poprawek. 5. Wykonawca dokona ostatecznego nadruku wyłącznie na podstawie projektu zaakceptowanego bądź na podstawie projektu uwzględniającego sugestie i zalecenia zamawiającego. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby zamawiającego. 7. Zamawiający jest zobowiązany do zgłoszenia uwag do przesłanego projektu nadruku w terminie 1 dnia roboczego od dnia przesłania projektu do akceptacji. Nieprzesłanie uwag w wyżej wymienionym terminie oznacza akceptację przesłanego projektu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Ołówki elastyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Studio Siedem s.c., ul. Myślenicka 186, 30-698 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1291,50
Oferta z najniższą ceną: 1291,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3136,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Ołówki drewniane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Studio Siedem s.c., ul. Myślenicka 186, 30-698 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3013,50
Oferta z najniższą ceną: 3013,50 / Oferta z najwyższą ceną: 5940,90
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Breloki z latarką LED
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Studio Siedem s.c., ul. Myślenicka 186, 30-698 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1440,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1018,44
Oferta z najniższą ceną: 1018,44 / Oferta z najwyższą ceną: 6940,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Brelok piłeczka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DOUBLE-SYSTEM" S.C. K.POKROPIŃSKI, W.MUREK, P.ŻELICHOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"DOUBLE-SYSTEM" S.C. K.POKROPIŃSKI, W.MUREK, P.ŻELICHOWSKI
- Double-System, ul. Piotra skargi 60/8, 03-516 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1580,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 900,00
Oferta z najniższą ceną: 900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2824,08
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Długopisy z lampką LED
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Studio Siedem s.c., ul. Myślenicka 186, 30-698 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2470,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1703,55
Oferta z najniższą ceną: 1703,55 / Oferta z najwyższą ceną: 3134,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podziałem na V części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na V części
- Usługi w zakresie gospodarki przestrzennej - sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej zamiennej dla inwestycji pn "Modernizacja budynku I/ZUS Bełchatów" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Sukcesywne dostawy materiałów do utrzymania zakładu w ruchu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż pomocy i sprzętów do zajęć w szkole podstawowej w Budzowie z filią w Grodziszczu
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia w ramach przebudowy i rozbudowy szkoły i przedszkola w Łachowie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.