Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Pleszew: Dostawa wyposażenia stanowisk pracy w Centralnej Sterylizatorni
Numer ogłoszenia: 198103 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7420719, fax 062 7420903.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpleszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia stanowisk pracy w Centralnej Sterylizatorni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów opisanych w załączniku B do niniejszego ogłoszenia. 2. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, objęty pełną gwarancją producenta, wyprodukowany nie dawniej niż 12 miesięcy przed dniem złożenia oferty. 3. Zamówienie obejmuje: - dostawę sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz z niezbędnymi dokumentami, - montaż i ustawienie (dotyczy jedynie części nr 8), - serwis gwarancyjny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.31.30.00 - Wyroby ze stali nierdzewnej Kod CPV wg słownika 2008: 14.62.20.00 - Stal Oryginalny kod CPV: 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów (patrz pkt IX niniejszej specyfikacji). Dokumenty będą oceniane na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 125 A, 63-300 Pleszew Godziny urzędowania 07:30 - 15:00.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Taca narzędziowa do mycia, dezynfekcji oraz sterylizacji parowej, z siatki kwasoodpornej, z uchwytami.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiary [mm]: - 480x250x70 - 7 szt. - 340x250x70 - 9 szt. - 240x250x70 - 14 szt. - 170x250x50 - 12 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.31.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie do dezynfekcji parą wodną (1 szt.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do dezynfekcji parą wodną bez użycia środków chemicznych (mobilna wytwornica pary): zasilanie 230V/50Hz, 2 zbiorniki (minimalna pojemność 2l), temperatura czyszczenia powyżej 140oC, możliwość regulacji wilgotności pary, ciśnienie pracy powyżej 3,0 bar, czas podgrzewania nie dłuższy niż 5min/l, masa maksymalna (bez wody) 10kg, minimalne wymagane wyposażenie - wąż parowy, dysza o strumieniu punktowym, lejek do napełniania, przewód zasilający..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Krzesło robocze (3 szt.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło robocze w całości wykonane z materiałów nadających się do mycia i dezynfekcji, obrotowe, z chromowaną obręczą do oparcia nóg, płynna regulacja wysokości siedziska, regulacja kąta pochylenia oparcia, wyposażone w podłokietniki, koła niebrudzące do twardych nawierzchni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stół do składania bielizny (1 szt.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do składania bielizny, blat wykonany z materiału odpornego na działanie środków dezynfekcyjnych i lamp bakteribójczych (nie dopuszcza się ofert na blaty wykonane z metalu), podane wymiary - 2000 x 800 x 850 - (długość x szerokość x wysokość) są wymiarami maksymalnymi, dopuszcza się oferty na stół o wymiarach mniejszych o 5% od podanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wózek otwarty do przewożenia narzędzi (2 szt.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek otwarty do przewożenia narzędzi wykonany ze stali kwasoodpornej, z rączką do prowadzenia umieszczoną przy krótszym boku, dwupółkowy, 2 koła skrętne, 2 koła stałe, 4 krążki odbojowe, bieżnie kół wykonane z materiału niebrudzącego podłogi, wymagana możliwość blokowania przynajmniej 2 kół, nośność nie mniejsza niż 65 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.31.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stół na kołach (1 szt.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół na kołach (4 koła skrętne, 4 krążki odbojowe), wykonany ze stali kwasoodpornej, wymagana możliwość blokowania przynajmniej 2 kół, bieżnie kół wykonane z materiału niebrudziącego podłogi, nośność nie mniejsza niż 60 kg, blat prosty montowany na stałe, wymiary [mm] 1200 x 700 x 900, dopuszcza się tolerancję +/- 5% od podanych wymiarów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Basen 2-komorowy (1 szt.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Basen 2-komorowy z półką, do mycia i dezynfekcji narzędzi w sterylizacji. Na tylnej ścianie fartuch z blachy kwasoodpornej o wysokości przynajmniej 50mm. Wymiary komory 750x550x400. Podane wymiary [mm] - 1700 x 700 x 850 - (długość x szerokość x wysokość) są wymiarami maksymalnymi, dopuszcza się tolerancję -5% od podanych wymiarów basenu. Wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.31.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Stół do kontroli i pakowania (1 szt.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do kontroli i pakowania, dwustanowiskowy, wymiary [mm] 2000 x 1400 x 900 (+/-10cm), z zespołem minimum 2 gniazd przyłączeniowych do odbiorników elektrycznych. Nadstawka z dwoma półkami. Szafka szufladowa przy każdym stanowisku. Konstrukcja wykonana ze stali zabezpieczonej przed działaniem korozji (woda, środki dezynfekcyjne). Blat wykonany z laminatu. Stopki nóg wykonane z tworzywa sztucznego z możliwością regulacji w zakresie +/- 10 mm..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Stół roboczy do pracy na siedząco (1 szt.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół roboczy do pracy na siedząco, wymiary stołu [mm] 1200 x 700 x 900 +/- 10cm. Konstrukcja wykonana ze stali zabezpieczonej przed działaniem korozji (woda, środki dezynfekcyjne). Blat stołu wykonany z laminatu, pochłaniający światło (nie ma refleksów świetlnych przeszkadzających w pracy). Stopki nóg wykonane z tworzywa sztucznego z możliwością regulacji +/- 10mm..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wózek z blatem roboczym (1 szt.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek z blatem roboczym i półką do pracy na stojąco i transportu materiałów sterylizowanych między stanowiskami pracy. Ładowność 6 jednostek wsadu, nośność minimum 75 kg. Wykonany ze stali zabezpieczonej przed korozją (chromowany lub ze stali nierdzewnej kwasoodpornej), wyposażony w cztery skrętne koła. Bieżnie kół wykonane z niebrudzącego materiału..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Regały magazynowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regały magazynowe 5-cio półkowy, chromowany, ażurowe półki, modułowy (dowolne łączenie), wykonany z materiałów dostosowanych do mycia i dezynfekcji, nośność nie mniejsza niż 80kg, półki w komplecie, dopuszcza się następujące granice tolerancji wymiarów: głębokość +5%, szerokość +/-2%, wysokość +/- 5%. Minimalny okres gwarancji zapewniany przez producenta - 10 lat. Wymiary [mm]: - 610 x 1220 x 1820 - 10 szt. - 610 x 1520 x 1820 - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 2 pistolety SELECTA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pistolety SELECTA - do mycia i suszenia sprężonym powietrzem, musi istnieć możliwość powieszenia pistoletu na ścianie, rączka pistoletu izolowana termicznie. W komplecie 1 zestaw końcówek standardowych (8 elementów)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Osprzęt do autoklawu i myjni dezynfektora.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosze sterylizacyjne do autoklawu GETINGE. Wymiary [mm] 585 x 395 x 195 - 4 szt. Kosze sterylizacyjne do autoklawu GETINGE. Wymiary [mm] 585 x 395 x 100 - 4 szt. Wózek do transportu i składowania koszy z autoklawu GETINGE, wykonany ze stali nierdzewnej, rączka do wózka transportowego. 1 szt. Wsad do mycia i dezynfekcji narzędzi laparoskopowych, do myjni dezynfektora typu GETINGE 46-5. 1 szt. Stojak do mycia i dezynfekcji butów operacyjnych, do myjni dezynfektora typu GETINGE 46-5. 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.31.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa sprzętu medycznego.
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- "Zakup specjalistycznego wyposażenia dla OSP Pleszew i OSP Kowalew"
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Modernizacja obiektów CUS w Pleszewie
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli laboratoryjnych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-146/2024
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - meble i sprzęt BHP
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego: sterylizator parowy, myjnia dezynfektor, aparat echokardiograf wraz z wyposażeniem dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi.
więcej: Stal »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.