Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-07-20
Warszawa: Remont dachu budynku Przedszkola Nr 192 przy ul. Liczyd³o 3A w Warszawie.
Numer og³oszenia: 198109 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Bia³o³êka m. st. Warszawy , ul. Modliñska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bialoleka.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont dachu budynku Przedszkola Nr 192 przy ul. Liczyd³o 3A w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z remontem dachu budynku Przedszkola Nr 192 przy ul. Liczyd³o 3A w Warszawie. Zakres robót obejmuje: a. Demonta¿ i ponowny monta¿ instalacji odgromowej, b. Rozbiórkê pokrycia dachowego, ³acenia, obróbek blacharskich, mur³at, kominów, c. Naprawê i zabezpieczenie przed korozj± biologiczn± oraz zagro¿eniem po¿arowym konstrukcji wiê¼by dachowej, d. Odbudowê kominów, e. Wykonanie nowego ³acenia i pokrycia dachowego, f. Wykonanie obróbek blacharskich, g. Monta¿ ³aw kominiarskich, h. Wywóz materia³ów z rozbiórki. Szczegó³owy zakres robót zosta³ okre¶lony w dokumentacji projektowej: a. Czê¶æ I. Projekt budowlano-wykonawczy robót remontowo-budowlanych dachu nad budynkiem Przedszkola Nr 192 przy ul. Liczyd³o 3A w Warszawie, b. Inwentaryzacja poddasza nad budynkiem Przedszkola Nr 192 przy ul. Liczyd³o 3A w Warszawie, c. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 1) Uwaga: w wersji elektronicznej dokumentacji projektowej rysunki projektu budowlano-wykonawczego i inwentaryzacji poddasza stanowi± oddzielny za³±cznik nr 10 do SIWZ. 2) Uwaga: Zamawiaj±cy informuje, ¿e Remont dachu wykonywany bêdzie w czynnym obiekcie ! 2.2. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500 000 z³. Termin wa¿no¶ci polisy musi obejmowaæ okres wykonywania zamówienia, a ubezpieczenie to musi dotyczyæ równie¿ dzia³ania podwykonawców..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ okre¶lonych w punkcie 2.1. SIWZ, w § 1 wzoru umowy oraz pkt II.1.3) Og³oszenia o zamówieniu.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryæ dachowych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 15 000, 00 PLN (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych). Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca wyka¿e siê wykonaniem w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech (3) zamówieñ polegaj±cych na remoncie dachu lub budowie nowego dachu krytego dachówk± wraz z obróbkami blacharskimi, a powierzchnia po³aci dachowych ka¿dego dachu objêtego zamówieniem by³a nie mniejsza ni¿ 300 m2 . Warunek, o którym mowa powy¿ej musi byæ udokumentowany w wykazie zrealizowanych robót z podaniem ich rodzaju i powierzchni, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawid³owo ukoñczone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje (bêdzie dysponowaæ) i zapewni objêcie kierownictwa budowy i nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby wpisane na listê cz³onków w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego In¿ynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku, o Samorz±dach Zawodowych Architektów, Inzynierów Budownictwa oraz Urbanistyki (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz.42 z pó¼n. zm.) oraz posiadaj±ce uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.), w zakresie odpowiednich specjalno¶ci do: -kierownik budowy - kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty które nale¿y z³o¿yæ do oferty; a) Oferta na formularzu ofertowym o tre¶ci zgodnej z okre¶lon± we wzorze stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ. b) Kosztorys ofertowy Inne dokumenty, które zaleca siê za³±czyæ do oferty: a) Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium w formie okre¶lonej w pkt. 4 SIWZ, b) Dokument potwierdzaj±cy, i¿ oferta zosta³a podpisana przez osobê w³a¶ciwie umocowan±, je¿eli nie wynika to z innych dokumentów za³±czonych do oferty.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian w umowie i okre¶la ich warunki: a) Wprowadzenie do przedmiotu umowy i do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623). Zmiana bêdzie mo¿liwa w przypadku jej akceptacji przez projektanta oraz Zamawiaj±cego i bêdzie wynika³a ze zmian ustaw lub rozporz±dzeñ reguluj±cych realizacjê przedmiotu zamówienia lub bêdzie niezbêdna ze wzglêdu na konieczno¶æ prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przysz³ym sposobem u¿ytkowania, b) Je¿eli w wyniku wprowadzonych zmian do przedmiotu umowy i do dokumentacji projektowej wynikn± roboty zamienne lub zaniechane mo¿liwa bêdzie zmiana nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia w formie aneksu do umowy. c) Zmiana nale¿nego Wykonawcy Wynagrodzenia w odniesieniu do robót zamiennych i zaniechanych ustalona zostanie wed³ug nastêpuj±cych zasad: - za podstawê kalkulacji przyjête zostan± ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego, a ilo¶ci robót na podstawie przedmiaru, - je¿eli roboty nie wystêpowa³y w kosztorysie ofertowym, podstaw± kalkulacji w odniesieniu do materia³ów i sprzêtu bêd± dane wyj¶ciowe do kosztorysowania z kosztorysu ofertowego lub nie wy¿sze ni¿ ¶rednie ceny z cenników SEKOCENBUD na dany kwarta³ w danym roku i nak³ady rzeczowe z odpowiednich katalogów (KNR-ów). d) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy mo¿liwa bêdzie w przypadku konieczno¶ci wstrzymania wykonywania ca³o¶ci lub czê¶ci robót na skutek okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy, w szczególno¶ci takich, jak: - niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót zgodnie z wymogami technologicznymi, - przyczyny techniczne, (np. kolizje z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem technicznym), - przyczyny organizacyjne, tj. brak pe³nego dostêpu do terenu budowy, - przyczyny losowe (np. huragan, powód¼, lub inne kataklizmy), - ujawnienie siê trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej, - konieczno¶æ wprowadzenia do przedmiotu zamówienia i do dokumentacji zmian , o których mowa w ppkt a. Podstaw± dokonania powy¿szych zmian bêdzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru lub projektanta sprawuj±cego nadzór autorski: wyst±pienia w/w okoliczno¶ci uzasadniaj±cych wstrzymanie robót, okresu wstrzymania robót wp³ywaj±cego na zmianê terminu i sporz±dzenie protoko³u konieczno¶ci - zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego, a nadto stosowne podpisane aneksy do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d m. st. Warszawy Dzielnica Bia³o³êka 03-122 Warszawa ul. Modliñska 197, II piêtro, wej¶cie C, pok. 232.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urz±d m. st. Warszawy Dzielnica Bia³o³êka 03-122 Warszawa ul. Modliñska 197, II piêtro, wej¶cie C, pok. 232.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: do 02.09.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa miêsa drobiowego do Kampusu Mundurowego w Kaliszu
- Us³uga serwisu technicznego - konserwacji i napraw systemów zabezpieczeñ obiektów III Oddzia³u ZUS w Warszawie w latach 2025 - 2026 z podzia³em na czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ug odbioru odpadów komunalnych z przychodni lekarskich wchodz±cych w sk³ad SZPZLO Warszawa-Mokotów przez okres 24 miesiêcy.
- Serwis systemów bezpieczeñstwa
- Przegl±d techniczny i konserwacja urz±dzeñ laboratoryjnych dla Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji
- Dostawa gazów technicznych i medycznych dla laboratoriów PIG-PIB
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej w Kêpnie
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Otwartej 13 we Wroc³awiu
- Termomodernizacja budynku zamieszkania zbiorowego Internatu Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych nr 2-Etap II
- Bran¿owe Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkó³ Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzañskiego - Hubala w Sokó³ce
- Modernizacja 4 ³azienek na 1 i 3 piêtrze w budynku Urzêdu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 (od strony ul. Libelta)
- Remont punktu pomocy powodziowej przy ul. Skoczylasa 39/41 we Wroc³awiu.
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.