Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-17
Wrocław: Remont i przebudowa, z rozbudową instalacji c.o. i teletechnicznej, pomieszczeń po księgarni POLANGLO przy ul. Kuźniczej 49-55 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 198109 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa, z rozbudową instalacji c.o. i teletechnicznej, pomieszczeń po księgarni POLANGLO przy ul. Kuźniczej 49-55 we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont i przebudowa z rozbudową instalacji c.o. i teletechnicznej pomieszczeń po księgarni POLANGLO przy ul. Kuźniczej 49-55 we Wrocławiu, obejmujący: ETAP 1 REMONT WNĘTRZA ROBOTY ROZBIÓRKOWE PARTER a)Demontaż zabudowy stałej regałów drewnianych b)Demontaż drzwi z ościeżnicami c)Rozbiórka sufitu podwieszanego g-k d)Rozbiórka ścianek działowych g-k e)Rozbiórka okładzin z płytek ceramicznych na ścianach f)Rozbiórka płytek ceramicznych na schodach g)Rozbiórka istniejącej podłogi na gruncie h)Demontaż instalacji elektrycznej wg PW IE i)Demontaż instalacji sanitarnej wg PW IS PIĘTRO a)Demontaż zabudowy stałej regałów i szaf drewnianych b)Demontaż drzwi z ościeżnicami c)Rozbiórka sufitu podwieszanego g-k d)Rozbiórka ścianek działowych i obudowy g-k e)Rozbiórka fragmentu ściany murowanej wewnętrznej o gr.19cm f)Rozbiórka płytek ceramicznych na schodach g)Rozbiórka istniejącej podłogi na stropie międzykondygnacyjnym h)Demontaż instalacji elektrycznej wg PW IE ROBOTY REMONTOWE PARTER a)Wykonanie nowej podłogi z dociepleniem na istniejącym podłożu betonowym b)Ułożenie płytek ceramicznych na schodach c)Wykonanie ścianek działowych g-k gr. 10cm d)Zabezpieczenie p.poż. do R30 konstrukcji stalowej stropu nad parterem e)Montaż sufitu podwieszanego g-k wraz z malowaniem f)okładzinowanie ścian płytkami ceramicznymi g)montaż drzwi drewnianych wewnętrznych 80/200 z ościeżnicami stalowymi h)Naprawa tynków wewnętrznych, malowanie i)regulacja i malowanie istniejących balustrad j)Wykonanie instalacji wod-kan i c.o. wg PW IS k)Wykonanie instalacji wentylacji wspomaganej wg PW IS l)Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych wg PW IE PIĘTRO a)domurowanie ściany wewnętrznej silikatowej gr 18cm o wys. 3.3m z otynkowaniem dwustronnym b)Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej stropodachu przez malowanie c)Wykonanie nowej podłogi wraz z podkładem z wykładziny dywanowej na stropie d)Ułożenie płytek ceramicznych na schodach e)Wykonanie ścianek działowych g-k gr. 10cm f)Montaż sufitu podwieszanego g-k wraz z malowaniem g)Wykonanie ścianki wewnętrznej przeszklonej w konstrukcji aluminiowej h)montaż drzwi drewnianych wewnętrznych 90/200 z ościeżnicą stalową i)przemurowanie ściany z 4 kominami wentylacyjnymi 14x14cm długość 116cm, szer. 38cm, wys. 500cm j)Naprawa tynków wewnętrznych, malowanie k)regulacja i malowanie istniejących balustrad l)Wykonanie instalacji c.o. wg PW IS m)Wykonanie instalacji wentylacji wspomaganej wg PW IS n)Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych wg PW IE ETAP 2 PRZEBUDOWA ELEWACJI I DACHU ROBOTY ROZBIÓRKOWE a)Rozbiórka istniejącej okładziny klinkierowej na elewacji gr. 10cm b)rozbiórka ocieplenia ze styropianu 5cm c)Demontaż istniejącej ślusarki aluminiowej -zimnej- okiennej i drzwiowej d)Rozbiórka pokrycia dachu z papy wraz z podkładem e)Rozbiórka drewnianej podkonstrukcji ściany attykowej krytej blacho-dachówką ROBOTY PRZEBUDOWY ELEWACJI a)wymurowanie ściany zewnętrznej silikatowej gr 24cm o wys. 7.5m z otynkowaniem jednostronnym b)wymurowanie ściany zewnętrznej silikatowej gr 18cm o wys. 7.5m z otynkowaniem jednostronnym c)wymurowanie ścianek podparapetowych silikatowych gr 12cm wraz z otynkowaniem jednostronnym o wys. 0.5 m d)Montaż ślusarki okiennej aluminiowej stałej z parapetami wewnętrznymi z konglomeratu marmurowego e)Montaż ślusarki aluminiowej uchylnej f)Montaż drzwi aluminiowych z naświetlem g)Montaż ścianki przeszklonej aluminiowej wiatrołapu wraz z drzwiami h)Montaż paneli szklanych elewacyjnych nieprzeziernych z izolacja termiczną ściany styr.10 cm i)wykonanie izolacji termicznej ścian styr.15cm w technologii BSO z tynkiem mineralnym malowanym j)wykonanie izolacji termicznej ściany w strefie cokołu w technologii BSO z tynkiem cokołowym malowanym k)wykonanie izolacji termicznej ścian pom. gospodarczego styr.10cm w technologii BSO z tynkiem mineralnym malowanym l)wykonanie izolacji termicznej stropu pom. gospodarczego styr.20cm w technologii BSO z tynkiem mineralnym malowanym m)renowacja bramy kratowej stalowej (czyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne, malowanie) n)Wykonanie instalacji odgromowej ROBOTY PRZEBUDOWY DACHU a)podkonstrukcja drewniana stropodachu z krawędziaków 15x5 cm dług. 900cm - 6 szt. ,10x5cm dług 700cm - 11 szt. b)podkonstrukcja drewniana ściany attykowej szer. 25 cm c)deskowanie pełne stropodachu d)paroizolacja z foli PE klejonej na zakład e)Wykonanie izolacji termicznej stropodachu styropianem 2 x 10 cm f)Wykonanie pokrycia stropodachu papą termozgrzewalną podkładową oraz nawierzchniową z posypką mineralną g)zamkniecie blacha perforowaną ocynkowaną szer. 10 cm szczeliny wentylacyjnej h)Wykonanie pokrycia ściany attykowej blachą cynkowo-tytanową i)montaż rynny z blachy cynk-tytan d15 wraz z koszem i opierzeniem j)montaż rury spustowej d12 k)udrożnienie odpływu z istniejącego koryta wraz z wymianą wpustu dachowego. Szczegółowy zakres prac zawierają: dokumentacja techniczna została wykonana przez: Architekt s.c. Pracownia Projektowa Juliusz Modlinger i Marek Wołyniec, ul. Kościuszki 3/6, 50-037 Wrocław, tel. 71/343 38 03, fax. 71/341 21 95 Załącznik nr 9 - Przedmiar robót Załącznik nr 10 - Projekt architektoniczno - budowlany Załącznik nr 11 - Projekt wykonawczy architektoniczny Załącznik nr 12 - Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych i teletechnicznych Załącznik nr 13 - Projekt wykonawczy instalacji sanitarnych Załącznik nr 14 - STWiORB - autor: Architekt s.c. Pracownia Projektowa Juliusz Modlinger i Marek Wołyniec, ul. Kościuszki 3/6, 50-037 Wrocław, tel. 71/343 38 03, fax. 71/341 21 95 Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy na przedmiot zamówienia określa wzór umowy wraz z kartą gwarancyjną - załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy zł). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: -nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby; -określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem); -kwotę gwarancji (poręczenia); -termin ważności gwarancji (poręczenia); -zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a)Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub -zawarcie umowy stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub b)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn leżących po jego stronie. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. IV O/ Wrocław NR KONTA 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium na postępowanie nr BZP.2422.19.2014.JS Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu składania terminu ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5.Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do upływu terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 6.Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że wykonał, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: co najmniej jedną należycie wykonaną robotę budowlaną o wartości co najmniej 180 000 zł brutto. Zamawiający zastrzega, że jest to najważniejsza robota budowlana, jaką powinien wykazać Wykonawca. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w sekcji III.4.1. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych: a) kierownikiem budowy posiadającym: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) kierownikiem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie co najmniej: instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c) kierownikiem robót sanitarnych - posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej co najmniej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w sekcji III.4.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy spełnia go co najmniej jeden podmiot składający ofertę lub podmioty spełniają go łącznie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca zobowiązany jest wskazać co najmniej jedną należycie wykonaną robotę budowlaną o wartości co najmniej 180 000 zł brutto. Zamawiający zastrzega, że jest to najważniejsza robota budowlana, jaką powinien wykazać Wykonawca; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Kosztorys ofertowy; 3)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 4)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik; 5)Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 6)Dowód wniesienia wadium 8.W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 3 (lub odpowiednio 4, 5) oraz w pkt 6. Dokumenty wymienione w pkt 1, 2 i 7 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy spełnia je jeden podmiot składający wspólną ofertę lub podmioty spełniają je łącznie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Ze względów losowych dopuszcza się zmianę przedstawicieli Wykonawcy, posiadających wskazane w Umowie kwalifikacje. 2.Ze względów organizacyjnych leżących po stronie Wykonawcy dopuszcza się całkowitą rezygnację ze zgłoszonych Podwykonawców oraz zmianę zgłoszonych przez Wykonawcę Podwykonawców w trakcie realizacji Umowy, wymienionych w § 4 Umowy. 3.Zgodnie z art.144 ust.1 Ustawy PZP przewiduje się zmiany terminu lub zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, gdy: a)zajdzie konieczność zmiany zgłoszonego przez Wykonawcę w ofercie zakresu rzeczowego wykonywanego przy udziale Podwykonawcy, b)zajdzie konieczność zmiany Podwykonawcy lub rezygnacja z Podwykonawcy, przy czym, w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, powoływał się na zasoby tego Podwykonawcy na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. c)zajdzie konieczność wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo nie wskazania w ofercie żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa - przy spełnieniu warunków zawartych w § 1 ust. 5, § 4, § 5 ust. 8 i § 14 ust. Umowy. 4.Zmiana stawki podatku VAT od towarów i usług w trakcie realizacji Umowy pociąga za sobą zmianę wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust.1 bez konieczności zmiany niniejszej Umowy. 5.W przypadku wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu Umowy: istotnych i nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej (zgłoszonych przez Wykonawcę, potwierdzonych przez Projektanta i zatwierdzonych przez Zamawiającego), których zaistnienie zostało spowodowane sytuacją niemożliwą do przewidzenia na etapie sporządzania dokumentacji projektowej przez Projektanta, a jednocześnie potrzeba ich wykonania powoduje wstrzymanie realizacji przez Wykonawcę zamówienia podstawowego lub wykonanie robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej - co pociąga za sobą przesunięcie terminu zakończenia realizacji zamówienia podstawowego oraz ze względu na kwaterowanie studentów w obiekcie, dopuszcza się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia do: 2 tygodni ponad termin określony w § 6 ust.1 Umowy. 6.W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych lub powodujących ich przerwanie (np. opady deszczu, opady śniegu, niska temperatura powietrza lub innych warunków atmosferycznych, które ze względów technologicznych wykonywania robót nie zapewnią właściwej jakości wykonania przedmiotu Umowy) - na pisemny wniosek Wykonawcy, potwierdzony i zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego - dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia do: 2 tygodni ponad termin określony w § 6 ust.1 Umowy. 7.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy (art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin wykonania zamówienia - do 4 miesięcy od daty podpisania umowy przez Wykonawcę. 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.