Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Aleksandrów Kujawski: Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku - chirurgia i anestezjologia
z podziałem na pakiety:
Pakiet Nr I - Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły
Pakiet Nr II - Nici dla chirurgii naczyniowej
Pakiet Nr III - Szwy chirurgiczne
Pakiet Nr IV Szwy skórne
Pakiet Nr V Nici chirurgiczne
Pakiet Nr VI Znieczulenia przewodowe
Pakiet Nr VII Igły, strzykawki, wenflony, przyrządy do infuzji
Pakiet Nr VIII Intubacja i resuscytacja
Pakiet Nr IX Kaniule dla noworodków
Numer ogłoszenia: 198157 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2828022, 2828081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital - aleksandrow.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku - chirurgia i anestezjologia z podziałem na pakiety: Pakiet Nr I - Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły Pakiet Nr II - Nici dla chirurgii naczyniowej Pakiet Nr III - Szwy chirurgiczne Pakiet Nr IV Szwy skórne Pakiet Nr V Nici chirurgiczne Pakiet Nr VI Znieczulenia przewodowe Pakiet Nr VII Igły, strzykawki, wenflony, przyrządy do infuzji Pakiet Nr VIII Intubacja i resuscytacja Pakiet Nr IX Kaniule dla noworodków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku - chirurgia i anestezjologia z podziałem na pakiety: Pakiet Nr I - Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły Pakiet Nr II - Nici dla chirurgii naczyniowej Pakiety Nr III - Szwy chirurgiczne PakietNr IV Szwy skórne Pakiet Nr V Nici chirurgiczne Pakiet Nr VI Znieczulenia przewodowe Pakiet Nr VII Igły, strzykawki, wenflony, przyrządy do infuzji Pakiet Nr VIII Intubacja i resuscytacja Pakiet Nr IX Kaniule dla noworodków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 24.49.25.00 - 24.49.25.00 33.91.40.00 - Nici, igły i zaciski do autopsji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferta winna być sporządzona na FORMULARZU OFERTOWYM, stanowiącym Rozdział Nr 2 SIWZ. Dopuszcza się przetworzenie w/w. formularza z zachowaniem jednak szaty graficznej, tabularycznej. Zabronione jest nanoszenie własnych zapisów. 2.Każdy Oferent przedkłada tylko jedną ofertę. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 3.Oferenci składają ofertę zgodnie z wymogami SIWZ. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. 4.Oferta winna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą techniką. 5.Oferta winna być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Cena oferty musi być podana złotych polskich brutto - cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi ( w terminie składania oferty) przepisami. 6.Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie niezbędne nakłady pozwalające wykonać przedmiot zamówienia określony w Rozdziale 2 SIWZ. 7.Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8.Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Oferenta upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta zgodnie z wpisem reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielony pełnomocnictwem. Wszelkie załączniki do oferty/strony winny być również podpisane przez umocowanych przedstawicieli Oferenta. 9.Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Oferenta. 10.Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 11.Każdy z oferentów może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. 12.Oferta składa się w jednym egzemplarzu. 13.W Pakietach I, II, III, IV, V wymaga się aby w ramach danego pakietu oferowano nici o d jednego producenta. a) wyroby medyczne (nici) muszą mieć oznakowanie w języku polskim i zawierać ulotkę informacyjną w języku polskim, b) opakowanie zbiorcze powinno zawierać następujące informacje: opis zawartości, powienien zawierać nie mniej danych niż na opakowaniu pojedyńczym: wyraźnie oznaczona liczba opakowań jednostkowych w opakowaniu zbiorczym, c) każdy szef (nitka) winien być wyraźnie i czytelnie opisany co do zawartości minimalne wymagania, dane opisowe: nazwa, oznaczenie grubości nitki, graficzne przedstawienie wyglądu igły, a także jej przekroju poprzecznego, długość igły, długość nitki, numer serii. d) Sposób otwierania opakowania jednostkowego umożliwiający aseptyczne otwieranie - listki do otwierania min. 5 mm. e) opakowanie jednostkowe nici winno być dwustronne (opakowanie w opakowaniu) tj. Otwarcie jednego opakowania zewnętrznego nie powoduje rozjałowienia właściwego materiału szewnego zawartego w drugim opakowaniu. Opakowanie wewnętrzen winno zachować warunki jałowości przed otwarciem opakowania zewnętrzengo. f) Wszystkie zaoferowane nici, szwy muszą spełniać warunki określone w formularzu cenowym oraz muszą charakteryzować się następującymi właściwościamni: muszą to być wyroby sterylne (jałowe) co wymaga wyraźnego oznaczenia na opakowaniu jednostkowym z określeniem czasu zachowania jałowości, igła: ostra, wytrzymała na zginanie i łamanie, stabilna w imadle nitka: zachowując trwałość pierwszego węzła, wytrzymała na zrywanie (nitki i węzła), mając niską pamięć kształtu po wyjęciu z saszetek, z powleczeniem ułatwiającym sprowadzenie węzła, nie wstrzępiąca się po przecięciu, igły i nitki: skok, czyli grubość między nitką a igłą nie powodujący traumatyzacji tkanki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Dokumenty bezwzględnie wymagane (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów, lub forma i treść odmienne od wymaganych spowoduje odrzucenie oferty). 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodny z Rozdziałem Nr 2 SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; 4.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z wyszczególnieniem osób odpowiedzialnych za realizację dostaw. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy osób wymienionych w KRS oraz pełnomocników. 7.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 i 24 pzp. 9.Koncesja, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objetym zamówieniem publicznym. 10.Przyrząd do infuzji - komora bez PCV pozycja 7 wymagane oświadczenie producenta o braku PCV w komorze / dotyczy pakietu nr 7/. II Dokument potwierdzający posiadanie przez produkt - towar min. a) Wpis do rejestru wyrobów medycznych (Ustawa z dnia 26.04.2004 r. o wyrobach medycznych) (Dz.U. Z 2004 r. Nr 93 poz. 896 ze zmianami). (Jeżeli do danego wyrobu medycznego wpis jest wymagany). b) Zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla których wystawiono deklarację zgodności. c) Na temat produktów zamawianych w pakiecie należy dołączyć oświadczenie (w formie tabeli) oferenta zawierające; nazwę wyrobu, numer zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego (wymagany do danego przedmiotu zamówienia) lub deklaracje zgodności, datę ważności dokumentu, producent, numer katalogowy. d) Katalog producenta zawierający oferowane nici - (Dotyczy pakietu 1, 2, 3, 4, 5)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 18
87 - 700 Aleksandrów Kujawski
pok. nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ul. Słowackiego 18 87 - 700 Aleksandrów Kujawski pok. nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr I Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr I Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 Nici dla chirurgii naczyniowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 Nici dla chirurgii naczyniowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 Szwy chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 3 Szwy chirurgiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 Szwy skórne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 4 Szwy skórne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 Nici chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 Nici chirurgiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 Znieczulenia przewodowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 Znieczulenia przewodowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 Igły, strzykawki, wenflony, przyrządy do infuzji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7 Igły, strzykawki, wenflony, przyrządy do infuzji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.91.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 Intubacja i resuscytacja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 8 Intubacja i resuscytacja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr IX kaniule dla noworodków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr IX kaniule dla noworodków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.91.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiału szewnego
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawa materiałów szewnych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o. Sygnatura sprawy: 46-W-D-01-2025
- Zakup i dostawa materiałów szewnych: szwów chirurgicznych, siatek, materiałów hemostatycznych, staplerów, zszywek, podwiązek endoskopowych.
- Dostawa produktów leczniczych.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.