eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleszyceKonserwacja rowów melioracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-12

Oleszyce: Konserwacja rowów melioracyjnych
Numer ogłoszenia: 198160 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Oleszyce , ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 048 16 63 15 006, faks 048 16 63 15 665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/oleszyce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rowów melioracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu melioracji wodnych obejmujących VIII części. Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków, - ręcznym ścięciu krzaków i poszycia, - ręcznym odmuleniu cieków. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w stosunku do przedmiotu zamówienia, przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia i wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 2 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 4 - 100.00 zł (słownie: sto 00/100) Zadanie nr 5 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 6 - 100.00 zł (słownie: sto 00/100) Zadanie nr 7 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 8 - 700.00 zł (słownie: siedemset 00/100) 1. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2012-06-21 do godz. 09:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ/o Jarosław 11 2030 0045 1110 0000 0077 3870; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: posiadają wiedzę i doświadczenie, polegające na wykonaniu przynajmniej jednej usługi charakterem odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na wartość netto minimum: Zadanie częściowe nr 1: 3 000,00 PLN Zadanie częściowe nr 2: 3 500,00 PLN Zadanie częściowe nr 3: 1 500,00 PLN Zadanie częściowe nr 4: 2 000,00 PLN Zadanie częściowe nr 5: 4 000,00 PLN Zadanie częściowe nr 6: 3 000,00 PLN Zadanie częściowe nr 7: 4 500,00 PLN Zadanie częściowe nr 8: 13 000,00 PLN w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jednym zadaniu jednocześnie, winien wykazać się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia w wymaganej ilości w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno. W przypadku złożenia dokumentów zawierających inną niż polski złoty walutę Zamawiający przyjmie zasadę przeliczenia waluty obcej zgodnie z kursem ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski w dniu składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz wykazu usług potwierdzonego referencjami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 2.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a. klęski żywiołowe; b. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót będących przedmiotem zamówienia; 2.2 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a. wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji; 2.3 Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2.4 W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1 - 2.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Pozostałe zmiany: a. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b. Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; c. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; d. Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w lit c. e. Zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_oleszyce/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (siedziba zastępcza ul. Zielona 1).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (siedziba zastępcza ul. Zielona 1) pokój nr 1 Sekretariat Nadleśnictwa Oleszyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Sucha Wola (oddz. 382Ab).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 1000m, grubość warstwy namułu 30cm, ciek o szerokości dna 0,40m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 1000m, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 0,5m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu - (0,36ha), Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Czerniakowa Buda (oddz. 288b, 295c, 298d, 311c, 324a, ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 880m, grubość warstwy namułu 30cm, ciek o szerokości dna 0,40m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 880m, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 0,5m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu - (0,256ha), - ręczne usuwanie namułu na odległości 640m, grubość warstwy namułu 20cm, ciek o szerokości dna 0,4m wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarpy rowu i rozrzuceniem urobku warstwą o grubości do 20cm Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Stare Sioło i Leśnictwie Kolonia (oddz. 174h, 175a, rowki odwadniające kwatery ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 200m, grubość warstwy namułu 20cm, ciek o szerokości dna 0,30m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 200m, - ręczne usuwanie namułu na odległości 920m, grubość warstwy namułu do 20cm, ciek o szerokości dna do 0,4m wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarpy rowu i rozrzuceniem urobku warstwą o grubości do 20cm Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Futory (oddz. 112a, c, d, f, 136d, i,).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 580m, grubość warstwy namułu 30cm, ciek o szerokości dna 0,40m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 580m, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 0,5m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu - (0,030ha), - ręczne usuwanie namułu na odległości 250m, grubość warstwy namułu 30cm, ciek o szerokości dna 0,4m wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarpy rowu i rozrzuceniem urobku warstwą o grubości do 20cm Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Miłków (oddz. 260h, 261b, 260a, 267a).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 1190m, grubość warstwy namułu 30cm, ciek o szerokości dna 0,40m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 1190m, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 0,5m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu - (0,476ha), Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Dzików (oddz. 66f, 51c, 14c, 65c, 50d).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 1062m, grubość warstwy namułu do 20cm, ciek o szerokości dna do 0,50m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 1062m, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 0,5m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu - (0,042ha), Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Zabiała (oddz. 143a, 144b, 144g).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 1280m, grubość warstwy namułu 40cm, ciek o szerokości dna 0,40m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 1280m, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 0,5m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu - (0,080ha) Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Lipina (oddz. 411a, 412a, 413a, g, f).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 1350m, grubość warstwy namułu 50cm, ciek o szerokości dna do 0,80m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 1350m, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 0,5m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu - (0,120ha), - wykonaniu dwóch przepustów z rur PEHD lub równoważnych o średnicy 60cm oraz 100cm, długość odpowiednio 6m i 8m wraz z brukowaniem wlotów i wylotów. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.