Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-12
Oleszyce: Konserwacja rowów melioracyjnych
Numer ogłoszenia: 198160 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Oleszyce , ul. Zielona 4B, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 048 16 63 15 006, faks 048 16 63 15 665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/oleszyce
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja rowów melioracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu melioracji wodnych obejmujących VIII części. Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków, - ręcznym ścięciu krzaków i poszycia, - ręcznym odmuleniu cieków. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający w stosunku do przedmiotu zamówienia, przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia i wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 2 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 4 - 100.00 zł (słownie: sto 00/100) Zadanie nr 5 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 6 - 100.00 zł (słownie: sto 00/100) Zadanie nr 7 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100) Zadanie nr 8 - 700.00 zł (słownie: siedemset 00/100) 1. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2012-06-21 do godz. 09:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ/o Jarosław 11 2030 0045 1110 0000 0077 3870; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: posiadają wiedzę i doświadczenie, polegające na wykonaniu przynajmniej jednej usługi charakterem odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na wartość netto minimum: Zadanie częściowe nr 1: 3 000,00 PLN Zadanie częściowe nr 2: 3 500,00 PLN Zadanie częściowe nr 3: 1 500,00 PLN Zadanie częściowe nr 4: 2 000,00 PLN Zadanie częściowe nr 5: 4 000,00 PLN Zadanie częściowe nr 6: 3 000,00 PLN Zadanie częściowe nr 7: 4 500,00 PLN Zadanie częściowe nr 8: 13 000,00 PLN w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jednym zadaniu jednocześnie, winien wykazać się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia w wymaganej ilości w odniesieniu do każdej oferowanej części osobno. W przypadku złożenia dokumentów zawierających inną niż polski złoty walutę Zamawiający przyjmie zasadę przeliczenia waluty obcej zgodnie z kursem ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski w dniu składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków oraz wykazu usług potwierdzonego referencjami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 2.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a. klęski żywiołowe; b. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót będących przedmiotem zamówienia; 2.2 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a. wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji; 2.3 Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2.4 W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1 - 2.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Pozostałe zmiany: a. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b. Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; c. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; d. Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w lit c. e. Zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_oleszyce/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (siedziba zastępcza ul. Zielona 1).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (siedziba zastępcza ul. Zielona 1) pokój nr 1 Sekretariat Nadleśnictwa Oleszyce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Sucha Wola (oddz. 382Ab).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 1000m, grubość warstwy namułu 30cm, ciek o szerokości dna 0,40m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 1000m, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 0,5m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu - (0,36ha), Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Czerniakowa Buda (oddz. 288b, 295c, 298d, 311c, 324a, ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 880m, grubość warstwy namułu 30cm, ciek o szerokości dna 0,40m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 880m, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 0,5m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu - (0,256ha), - ręczne usuwanie namułu na odległości 640m, grubość warstwy namułu 20cm, ciek o szerokości dna 0,4m wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarpy rowu i rozrzuceniem urobku warstwą o grubości do 20cm Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Stare Sioło i Leśnictwie Kolonia (oddz. 174h, 175a, rowki odwadniające kwatery ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 200m, grubość warstwy namułu 20cm, ciek o szerokości dna 0,30m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 200m, - ręczne usuwanie namułu na odległości 920m, grubość warstwy namułu do 20cm, ciek o szerokości dna do 0,4m wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarpy rowu i rozrzuceniem urobku warstwą o grubości do 20cm Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Futory (oddz. 112a, c, d, f, 136d, i,).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 580m, grubość warstwy namułu 30cm, ciek o szerokości dna 0,40m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 580m, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 0,5m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu - (0,030ha), - ręczne usuwanie namułu na odległości 250m, grubość warstwy namułu 30cm, ciek o szerokości dna 0,4m wraz z odrzuceniem namułu na odległość 0,5m od skarpy rowu i rozrzuceniem urobku warstwą o grubości do 20cm Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Miłków (oddz. 260h, 261b, 260a, 267a).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 1190m, grubość warstwy namułu 30cm, ciek o szerokości dna 0,40m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 1190m, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 0,5m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu - (0,476ha), Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Dzików (oddz. 66f, 51c, 14c, 65c, 50d).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 1062m, grubość warstwy namułu do 20cm, ciek o szerokości dna do 0,50m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 1062m, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 0,5m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu - (0,042ha), Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Zabiała (oddz. 143a, 144b, 144g).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 1280m, grubość warstwy namułu 40cm, ciek o szerokości dna 0,40m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 1280m, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 0,5m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu - (0,080ha) Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Konserwacja rowów melioracyjnych w Leśnictwie Lipina (oddz. 411a, 412a, 413a, g, f).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwacyjne polegać będą na: - odmuleniu cieków koparko-odmularką na długości 1350m, grubość warstwy namułu 50cm, ciek o szerokości dna do 0,80m, urobek odłożony jednostronnie, - rozplantowaniu urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), warstwą o grubości do 20cm na długości 1350m, - wycinaniu zakrzaczeń na skarpach rowu, dnie rowu oraz w odległości 0,5m od skarp rowu po obu jego stronach wraz z odniesieniem wyciętych zakrzaczeń na odległość 1m od skarp rowu - (0,120ha), - wykonaniu dwóch przepustów z rur PEHD lub równoważnych o średnicy 60cm oraz 100cm, długość odpowiednio 6m i 8m wraz z brukowaniem wlotów i wylotów. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50-1, 45.23.24.52-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont rowów, wykonanie rowów, wykonanie przepustów oraz ścinanie poboczy przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego w 2025 roku
- Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Gminy Radymno.
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Karola Miarki w Kluczborku oraz budowa "zielonego" przystanku wraz z infrastrukturą techniczną
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2420W ul. Rolniczej - etap II o dł. ok. 1050 mb, gm. Łomianki
- Modernizacja infrastruktury drogowej w mieście Gołdap w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Strzeleckiej od kampusu "STOBRAWA" do zalewu Kluczbork oraz parkingu PARK&RIDE przy hali sportowej i domu rekolekcyjnym wraz z infrastrukturą techniczną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.