To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Suwałki: Dostawa sprzętu teleinformatycznego i kwaterunkowego do CPR w KM PSP w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 198165 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178985 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach, ul. Pułaskiego 73, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 02 00, faks 87 566 02 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu teleinformatycznego i kwaterunkowego do CPR w KM PSP w Suwałkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PIERWSZA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Serwer komunikacyjny (1 kpl.). DRUGA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Sprzęt komputerowy (2 szt.), Sprzęt zasilania awaryjnego (1 szt.), Zapora sieciowa (1 szt.), Oprogramowanie (2 szt.). TRZECIA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Klimatyzator (3 szt.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 32.54.00.00 - Centrale 48.82.00.00 - Serwery 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 73898.92 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu teleinformatycznego
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ACTiWA Andrzej Krzysztof Wiśniewski, ul. Grabieniec 18/49, 91-149 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 63244.00
- Oferta z najniższą ceną: 63244.00 oferta z najwyższą ceną: 63244.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa sprzętu kwaterunkowego.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. TERMO-TECH S.C. W. Kalinowski, K. Andruszkiewicz, ul. Bakałarzewska 21, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10654.92
- Oferta z najniższą ceną: 10654.92 oferta z najwyższą ceną: 10654.92
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Zakup sprzętu do utrzymania dróg w mieście Suwałki" - dostawa ciągnika rolniczego z pługiem odśnieżnym
- Dostawa prefabrykatów brukarskich
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 7 w budynku przy ul. Sejneńskiej 39 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Usługi serwisowe oraz usługi związane z aktualizacją Szpitalnego Systemu Informatycznego "KS-MEDIS"
- DOSTAWA ROZTWORÓW DO DIALIZ DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej na dobudowę szybu windowego do oficyny północnej budynku przy ul. Kościuszki 71 w Suwałkach wraz z wykonaniem remontu
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu klimatyzacji dla pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30.
- Zakup i dostawa dwóch serwerów wraz z montażem i konfiguracją
- Dostawa i kompleksowe wdrożenie systemu do wykrywania i zarządzania incydentami, podatnościami i ryzykiem SIEM/SOAR wraz z serwerem tworzącym platformę sprzętową dla SOC.
- Dostawa serwera dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Rozbudowa dwóch obecnych serwerów NAS współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.