eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWykonanie usługi szkoleniowej w zakresie organizacji trzydniowego szkolenia metodą seminaryjno warsztatową pn. Przemoc w rodzinie wobec osób starszych i niepełnosprawnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Zielona Góra: Wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie organizacji trzydniowego szkolenia metodą seminaryjno warsztatową pn. Przemoc w rodzinie wobec osób starszych i niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 198173 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 323 18 80, faks 68 352 39 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rops.lubuskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie organizacji trzydniowego szkolenia metodą seminaryjno warsztatową pn. Przemoc w rodzinie wobec osób starszych i niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pod pojęciem szkolenia Zamawiający rozumie trzydniowe zajęcia prowadzone metodą seminaryjno warsztatową w wymiarze 24 godz. zegarowych 8 godz. zegarowych seminarium i 16 godz. zegarowych warsztatów dla 25 uczestników członków zespołów interdyscyplinarnych z gmin województwa lubuskiego. Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z Wytycznymi Ministra Pracy i Polityki Społecznej do prowadzenia szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie na lata 2012 2013 oraz zgodnie z propozycją Zamawiającego. 2. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi szkoleniowej pn. Przemoc w rodzinie wobec osób starszych i niepełnosprawnych obejmującej organizację i przeprowadzenie szkolenia; zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej; zapewnienie zaplecza techniczno organizacyjnego szkolenia; przygotowanie materiałów szkoleniowych i informacyjnych; zapewnienie wyżywienia podczas szkolenia dla uczestników oraz 1 przedstawiciela Zamawiającego zapewnienie zakwaterowania dla uczestników szkolenia oraz 1 przedstawiciela Zamawiającego zapewnienie grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia oraz 1 przedstawiciela Zamawiającego. 3. Wykonawca zapewni salę odpowiadającą standardom sali konferencyjno szkoleniowej, przystosowaną dla grupy odbywającej szkolenie. Sala ta winna znajdować się w tym samym miejscu co zakwaterowanie. 4. Do obowiązków Wykonawcy organizującego i świadczącego usługę szkoleniową należeć będzie a realizacja usługi zgodnie z postanowieniem umowy, w tym zapewnienie m.in.: trenera z odpowiednim wykształceniem, umiejętnościami i doświadczeniem dostosowanym do tematyki szkolenia; b w trakcie trwania szkolenia zabezpieczenie warunków pracy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji programu i harmonogramu szkolenia w terminie 14 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. Program i harmonogram szkolenia Wykonawca przygotuje uwzględniając czas i godziny trwania zajęć, przerwy obiadowe i kawowe oraz zakres merytoryczny szkolenia wykazanego w rozdziale VIII punkcie 8, ppkt 8.1 SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 92.31.22.12 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2 Posiadania wiedzy i doświadczenia Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie przed upływem składania ofert: trzy usługi szkoleniowe tj. warsztaty, seminaria, konferencje o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 15 000 zł brutto szczególnie z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie, z podaniem jej rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty załącznik 7 zgodnie z zapisami SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował do przeprowadzenia szkolenia osobą trenerem na grupę szkoleniową która: posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu tematycznego niniejszego postępowania min. trzy szkolenia z danego tematu w przypadku trenera grupy zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30 000 zł. Polisa winna być aktualna na dzień składania i otwarcia ofert. Jeżeli z przedmiotowego dokumentu nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca powinien dołączyć potwierdzenie tej opłaty lub opłaty raty składki na dzień otwarcia ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    4.1 Harmonogram szkoleń. 4.2 Program szkoleń. 4.3 Opis hotelu - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5.1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 5.2 Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII pkt 2, ppkt 2.1 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp jeśli dotyczy. UWAGA pisemne zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. 5.3 Pełnomocnictwo jeśli dotyczy. 5.4 Projekt umowy zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. Projekt umowy zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty parafowany na każdej stronie projekt umowy. Nie załączenie do oferty ww. dokumentu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 5.5 Oświadczenie zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ. 5.6 Wykaz zrealizowanych szkoleń do oceny kryterium w podkryterium A wg. wzoru załącznika 12 do SIWZ, 5.7 Wykaz zrealizowanych szkoleń do oceny kryterium w podkryterium B wg. wzoru załącznika nr 12a do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wykaz zrealizowanych szkoleń - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: a zmiany terminów realizacji zamówienia, b zmiany warunków płatności, c zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, d zaistnienia omyłki rachunkowej lub pisarskiej, e zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, przerwy w dostawie energii elektrycznej mającej wpływ na realizację umowy, f zmiany terminów szkoleń, g wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których strony nie wiedziały przed zawarciem umowy, a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia zmiany harmonogramu realizacji szkoleń,w razie zmiany liczby uczestników szkoleń w tym zmiany liczby osób korzystających z noclegów, h zmiana osoby w realizacji przedmiotu zamówienia ze względu na długotrwałe zwolnienie lekarskie, urlop lub inne przyczyny, których nie można przewidzieć w dniu zawarcia umowy z zastrzeżeniem że musi on posiadać doświadczenie zawodowe nie gorsze niż wskazane w warunku udziału w postępowaniu, i zmiana miejsca zakwaterowania uczestników szkolenia hotelu, ośrodka szkoleniowego wskazanego w ofercie. Zmiana ta jest dopuszczalna tylko i wyłącznie w sytuacji zaistnienia niemożliwej do przewidzenia i nie dającej się usunąć przeszkody, a nowe miejsca posiadają taki sam standard mogą posiadać wyższy jak został zaoferowany w ofercie. 1.2 Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.lubuskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, al. Niepodległości 36, sekretariat I piętro, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze, al. Niepodległości 36, sekretariat I piętro, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa współfinansowana ze środków budżetu państwa w ramach realizacji ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.