To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 1981 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Chełm: Usługi utrzymania pomieszczeń biurowych RDW w Chełmie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354014-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, krajowy numer identyfikacyjny
16771100000, ul.
ul. Lwowska
24,
22100
Chełm, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
825 603 123, faks
825 603 123, e-mail
rdw.chelm@zdw.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi utrzymania pomieszczeń biurowych RDW w Chełmie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):R2.ST.372.32.2016.jj
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług będzie obejmował: 1.Sprzątanie pomieszczeń biurowych obejmuje następujące pomieszczenia: ?pomieszczenie biurowe o powierzchni 186 m2 ?ciąg komunikacyjny o powierzchni 29 m2 ?toalety o powierzchni 5 m2 a)rodzaj podłoża: ?panele podłogowe 160 m2 ?wykładzina dywanowa 55 m2 ?terakota 5 m2 b)okna drewniane o powierzchni całkowitej 25,2 m2 2.C z y n n o ś c i Wykonawcy w ramach zamówienia: a)odkurzanie wykładzin dywanowych odkurzaczem udostępnionym przez Zamawiającego - codziennie, b)wycieranie na mokro i nabłyszczanie powierzchni wykonanych z terakoty i paneli podłogowych - codziennie, c)wynoszenie śmieci, zakładanie w koszach na śmieci nowych worków - codziennie, d)mycie i dezynfekcja toalet - codziennie, e)wycieranie kurzu z biurek, parapetów, szafek, półek itp. powierzchni - codziennie, f)mycie okien (wewnątrz i na zewnątrz) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym - dwa razy w roku. 3.W y m a g a n i a: a)Wykonawca otrzyma klucze do pomieszczeń biurowych w Sekcji Administracyjnej (za pokwitowaniem) i będzie miał obowiązek po zakończeniu sprzątania pozamykać wszystkie okna, pomieszczenia, drzwi wejściowe do RDW w Chełmie, b)czynności związane ze sprzątaniem będą wykonywane we wszystkie dni robocze zgodnie z regulaminem pracy Zamawiającego w godz. 15.00 do 19.00, c)Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi sprzątania starannie, używając środków czystości dobrej jakości (pasty, płyny, szczotki, ścierki, worki do odkurzacza, worki na śmiecie itp.), które to zapewni wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt, d)Zamawiający udostępni wykonawcy pomieszczenie na przechowywanie środków czystości, sprzętu oraz odzieży roboczej, e)Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy służbowej, nie przeglądania dokumentów oraz nie włączania komputerów znajdujących się w pomieszczeniach biurowych, f)wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe z jego winy ustalone protokołem przez strony umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90919200-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 21402.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Remont płyt betonowych V etap oraz odwodnienia liniowego" - DPG w Kukurykach
- Dostawa masy mineralno-asfaltowej na zimno
- Dostawa emulsji asfaltowej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa grysów
- Dostawa kruszywa łamanego
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.