eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiWYKONANIE PRZEBUDOWY UL. NISKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-25

Piotrków Trybunalski: WYKONANIE PRZEBUDOWY UL. NISKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
Numer ogłoszenia: 198251 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, fax 044 7329253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRZEBUDOWY UL. NISKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE PRZEBUDOWY UL. NISKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM OBEJMUJĄCEJ: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi) - trasa dróg w terenie równinnym; - Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami - samowyładowczymi na odl. do1 km sam. koparki o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III-IV ; - Nakłady uzupełniające do tablic za każdy rozpoczęty 1 km odl. Transportu ponad 1km samochodami samowyładowczymi przy przewozie po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat. I-IV) S-5; - Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr.15cm wypełnienie spoin piaskiem; - Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej; - Rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 50x50x7cm na podsypce piaskowej; - Rozebranie obrzeży o wymiarach 8x30cm na podsypce piaskowej; - Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odl. 1km; - Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu wyładowaniu - nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty km odl. transportu ponad 1km (S-4); - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane ręcznie, kat. gruntu II-IV; - Warstwy odsączające z piasku o gr. po zagęszczeniu 25cm; - Podbudowa z kruszyw łamanych warstwa dolna, gr. warstwy po zagęszczeniu 20cm; - Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczenie mechaniczne gr.do10cm; - Skropienie podbudowy asfaltem; - Podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm; - Warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości warstwy po zagęszczeniu 8cm; - Warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, grubość warstwy po zagęszczaniu 4cm; - Ławy betonowe z oporem pod krawężniki; - Krawężniki betonowe wstające wymiarach 20x30 cm ława betonowa, podsypka cementowo-piaskowa ; - Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm z na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem; - Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej wypełnienie spoin piaskiem OPASKA; - Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20 kg/m2,warstwa gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm; - Zagęszczanie mechaniczne warstwy o gr.po zagęszczeniu 10 cm; - Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm; - Rury ochronne z PCW o średnicy powyżej 80 mm; - Chodniki z kostki brukowej betonowej gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem; - Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20 kg/1 m2, gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm; - Zagęszczanie mechaniczne warstwy o gr. po zagęszczeniu 10 cm; - Obrzeża betonowe o wym.20x6 cm na podsypce piaskowej, wypełnienie spoin piaskiem; - Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr.15 cm, wypełnienie spoin piaskiem; - Roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km koparki o poj. łyżki 0.60 m3, grunt kat. III-IV; - Wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem na odległość 1 km kat. gruntu III; - Nakłady uzupełniające do tablic za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odl. transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi przy przewozie po drogach o nawierzchni utwardzonej, kat.gruntu I- IV [S=5]; - Umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką, palami szalunkowymi stalowymi (wypraskami), w gruntach suchych wykopy o szer. do 1.0 m i głęb. do 3 m, umocnienie pełne, grunt kat. I-IV; - Podłoże z materiałów sypkich o gr.10 cm; - Rurociągi z PVC łączone na wcisk o średnicy zewnętrznej 250 mm; - Kształtki z PVC kanalizacyjne dwukielichowe łączone na wcisk o średnicy zewnętrznej 250 mm; - Studnia rewizyjna z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm i głębokości 3 m w gotowym wykopie; - Studnia rewizyjna z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm w gotowym wykopie - za każde 0,5 m różnicy głębokości; - Podłoże z materiałów sypkich o gr.25 cm; - Zasypywanie wykopów szer.0.8-2.5 m o ścianach pionowych głęb. wykopu do 3.0 m, grunt. kat. I-III; - Zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi, grunt spoisty kat. III; W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: - Usunięcia wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy. Odpady stanowią własność Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę). - Opracowania projektu organizacji ruchu. - Pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją. - Wykonania, utrzymanie w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonaniu robót, oznakowania robót, zgodnie z projektem organizacji ruchu. - Wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów. - Zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych. - Przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót po uprzednim uzgodnieniu z referatem Geodezji Kartografii i Katastru Urzędu Miasta ul. Szkolna 28, 97-300 Piotrków Tryb. UWAGA ! Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie zobowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, załączonych do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne i Deklaracje Zgodności. ZALECENIA ORGANIZACJI ROBÓT Wykonawca powinien realizować roboty przy zastosowaniu następujących wymagań organizacji robót (zalecenia GDDP w Warszawie): - przyspieszenie realizacji robót, - zmniejszenie utrudnień ruchu drogowego dla użytkowników. Dla osiągnięcia w/w celów należy zwrócić szczególną uwagę na : - zmianowość prac dla wybranych asortymentów robót, jak na przykład: - roboty nawierzchniowe -12 godzinny dzień pracy (do zmierzchu).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: WYMAGANE w kwocie 16.730,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy siedemset trzydzieści złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655) 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) w celu udokumentowania, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymaga się załączenia dokumentów stwierdzających, iż: KIEROWNIK BUDOWY - posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac i uprawnienia: ma posiadać wykształcenie minimum średnie techniczne lub wyższe budowlane w specjalności drogowej i przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (w celu udokumentowania należy załączyć kserokopię dyplomu potwierdzającego wymagane wykształcenie, kserokopię uprawnień, kserokopię aktualnego wpisu do PIIB). MAJSTER ROBÓT - posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac i uprawnienia: ma posiadać wykształcenie co najmniej średnie techniczne budowlane lub drogowe wykonawcze w zakresie dróg (w celu udokumentowania należy dołączyć kserokopię dyplomu potwierdzającego wymagane wykształcenie, kserokopię uprawnień). BRYGADZISTA - posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac i uprawnienia: ma posiadać wykształcenie minimum średnie techniczne lub wyższe w zakresie sieci sanitarnych instalacji zewnętrznych (w celu udokumentowania należy dołączyć kserokopię dyplomu potwierdzającego wymagane wykształcenie, kserokopię uprawnień). PONADTO WYKONAWCA OŚWIADCZY, IŻ WSZYSTKIE osoby wskazane do realizacji niniejszego zadania będą przeszkolone z zakresu bhp i wyposażone w sprzęt ochrony osobistej (w celu potwierdzenia należy załączyć stosowne oświadczenie zgodnie ze wzorem SIWZ) b) w celu udokumentowania, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym zapewniającym prawidłowe wykonanie zamówienia należy wykazać się posiadaniem / dysponowaniem co najmniej następującego potencjału technicznego tj.: - ROZKŁADARKA MAS BITUMICZNYCH, - WALEC STATYCZNY SAMOJEZDNY, - WALEC STATYCZNY SAMOJEZDNY OGUMIONY, - WALEC WIBRACYJNY, - KOPARKA, - SAMOCHÓD SAMOWYŁADOWCZY 5 - 10 T, - SAMOCHÓD SAMOWYŁADOWCZY DO 5 T, - SAMOCHÓD DOSTAWCZY, - CIĄGNIK KOŁOWY, - RÓWNIARKA SMOJEZDNA, - WYTWÓRNIA MIESZANKI MINERALNO-BITUMICZNEJ, - SKRAPIARKA DO BITUMU, - FREZARKA, - PIŁA DO CIĘCIA NAWIERZCHNI Z TARCZĄ, - WIBRATOR PŁYTOWY LUB UBIJAK MECHANICZNY, - SPRĘŻARKA POWIETRZA, UWAGA ! Wykonawca wskaże lokalizację (dokładny adres) WYTWÓRNI MAS BITUMICZNYCH, z której będzie dostarczona mieszanka mineralno-bitumiczna. Odległość wytwórni powinna zapewnić przewiezienie i wbudowanie betonu asfaltowego w prawidłowej technologicznej temperaturze tj. należy zapewnić dostawę mieszanki mineralno-bitumicznej na miejsce prowadzenia robót w czasie nie przekraczającym dwóch godzin zgodnie z nieobowiązującą Polską Normą PN - S - 96025 : 2000 pkt 3.4.2 czas transportu mieszanek mineralno - bitumicznych (od załadunku do rozładunku) nie powinien przekraczać 2 godzin. A TAKŻE WYKONAWCA POWINIEN POSIADAĆ LABORATORIUM LUB MIEĆ ZAWARTĄ UMOWĘ Z LABORATORIUM WYKONUJĄCYM BADANIA ZGODNOŚCI ZASTOSOWANYCH MATERIAŁÓW Z SST c) w celu udokumentowania, że wykonawca posiada doświadczenie do wykonania zamówienia należy załączyć: - wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - należy załączyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (tzw.: ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe) Uwaga! Jeżeli z samego dokumentu ubezpieczenia wprost nie wynika, iż Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie należy wraz z nim złożyć dokument potwierdzający wymagane ubezpieczenie (np.: wyciąg z regulaminu dotyczącego warunków ubezpieczenia) 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPEŁNIA W/W WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W SEKCJI III.2. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKNĄĆ, ŻE W/W WARUNKI WYKONAWCA SPEŁNIŁ. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCÓW, KTÓRZY W OKREŚLONYM TERMINIE NIE ZŁOŻYLI OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU LUB KTÓRZY ZŁOŻYLI DOKUMENTY ZAWIERAJĄCE BŁĘDY DO ICH UZUPEŁNIENIA W WYZNACZONYM TERMINIE, CHYBA ŻE MIMO ICH UZUPEŁNIENIA OFERTA WYKONAWCY PODLEGA ODRZUCENIU LUB KONIECZNE BYŁOBY UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655; 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 4. Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, ani z zapłatą należności z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne; 5. Wykaz sprzętu; 6. Wykaz osób - należy załączyć dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje dla wskazanych w wykazie osób zgodne z wymaganiami SIWZ; 7. Oświadczenie, iż osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia zostaną przeszkolone w zakresie bhp a także wyposażone w sprzęt ochrony osobistej; 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zmówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie; 9. Oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 10. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy; 11. Wykaz prac wykonywanych przez każdego z partnerów; UWAGA! - W/W WZÓR NALEŻY ZAŁĄCZYĆ NAWET JEŚLI WYKONAWCA NIE MA PARTNERA WPISUJĄC - NIE DOTYCZY; 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe); UWAGA! - JEŻELI Z SAMEGO DOKUMENTU UBEZPIECZENIA WPROST NIE WYNIKA, IŻ WYKONAWCA POSIADA WYMAGANE UBEZPIECZENIE NALEŻY WRAZ Z NIM ZŁOŻYĆ DOKUMENT, POTWIERDZAJĄCY WYMAGANE UBEZPIECZENIE (NP. WYCIĄG Z REGULAMINU DOTYCZĄCEGO WARUNKÓW UBEZPIECZENIA) 13. Dowód wniesienia wadium w wysokości: 16.730,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy siedemset trzydzieści złotych 00/100) 14. Pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15 DOSTĘPNA PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU O WYDANIE SIWZ, WZÓR WNIOSKU ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI UL. BELZACKA 176 POK. 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.