Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-25
Marki: Odmulenie i renowacja rowu melioracyjnego na długości 1272mb., przebiegającego od ul. Zielonej, wzdłuż ul Legionowej do rzeki Czarnej.
Numer ogłoszenia: 198257 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Marki, al. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 7811003 w. 118, fax 7811378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odmulenie i renowacja rowu melioracyjnego na długości 1272mb., przebiegającego od ul. Zielonej, wzdłuż ul Legionowej do rzeki Czarnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Geodezyjne wytyczenie granicy trasy przebiegu rowu oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obejmującej pomiary rzędnej dna rowu, co ok. 30m. Ręczne wykoszenie porostów ze skarp i ich wygrabienie.Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków. Ręczne usuwanie namułu. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych. Mechaniczne oczyszczenie kanałów kołowych. Wywóz zebranego namułu.Plantowanie dna i skarp rowu. Wykonanie opasek pojedynczych z kiszek faszynowych. Rozbiórka rurociągu i ułożenie kanału z rur PVC Zakres zamówienia: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 1272mb. 2.Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp - 4250m2. 3.Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp - 4250m2. 4.Ręczne wykoszenie porostów rzadkich twardych z dna rowu - 596.6m2 5.Wygrabienie wykoszonych porostów z dna rowu - 596.6m2 6.Ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia - 0,144 ha 7.Ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków - 0,086 ha 8.Ręczne usuwanie namułu z cieków o gł.do 1,5m i szer. dna 0,4-0,7 m, gr.warstwy namułu 0,40m - 315m 9.Ręczne usuwanie namułu z cieków o gł.do 1,5m i szer. dna 0,4-0,7 m, gr.warstwy namułu 0,20m - 980m 10.Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr.1.0 przy stosunku głebok.zamulenia 1/3 - 92m 11.Mechaniczne oczyszczenie kanałów kołowych sieci zewn. o śr.ok.0,6m wypełnionych osadem do 2/3 wysokości kanału - 155m 12.Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10m- wykopy z zasypanych odcinków rowu 129,5m3 14. Roboty ziemne wykon.kparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0,25m3 w gr.kat.III z transp.urobku sam.samowyład. na odległóść do 1km - wykopy pod rurociągi i przepusty oraz usuwanie zasypanych odcinków - 91.8 m3 15.Plantowanie skarp i dna rowów kat.gr.III przy robotach wodno-meliorac. - 580m2 16. Wykonanieopasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr.15cm w gruncie kat.III - 1932m 17.Rozbiórka rurociągów o sr. 40-60cm z ręcznym wydobyciem rur i płyt - 30m 18. Kanał z rur PVC łączonych na wcisk o śr. 400mm - 43m 19. Kanał z rury betonowych i żelbetowych WIPRO łączonych na sznur i opaskę żelbetową o śr. 600mm
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 76.21.12.00 - Usługi usuwania szlamu Kod CPV wg słownika 2008: 76.21.12.00 - Usługi usuwania szlamu 45.45.31.08 - 45.45.31.08 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Udzielenie co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane prace i materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4 ) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6) Dokument stwierdzający posiadanie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności wodno-melioracyjnej do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót, kierowania i kontrolowania, wytwarzania konstrukcyjnych elementów budowlanych oraz oceniania i badania stanu technicznego z zakresu budowli melioracji wodnych i ujęć wód - o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych. 7) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.marki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Marki 05-270 Marki Al.Marsz.J.Piłsudskiego 95, pok.3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 16:00, miejsce: Urząd Miasta Marki 05-270 Marki Al.Marsz.J.Piłsudskiego 95, pok.6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MAREK
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 1 w Markach w podziale na części. Liczba części - 6.
- Zapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom znajdującym się na terenie Gminy Miasto Marki w 2025 roku w podziale na części. Liczba części: 2.
więcej: przetargi w Markach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.