Ogłoszenie z dnia 2012-06-12
Drawsko Pomorskie: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn:Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Drawskiego.
Numer ogłoszenia: 198270 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim, Plac E. Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3630788, faks 094 3630788.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn:Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Drawskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zestawienie zadań w ramach usługi: 1) Reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowach przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, w tym w szczególności z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zatwierdzonym harmonogramem robót budowlanych; 2) Sprawdzania zgodności robót z dokumentacją projektową, w tym w szczególności z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami techniczno-wykonawczymi, normami i przepisami BHP; 3) Współpracy z projektantami, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w dokumentacjach projektowych; 4) Bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramami rzeczowo - finansowym poszczególnych robót; 5) Podejmowania skutecznych działań w celu dotrzymania terminu realizacji budów; 6) Podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów budowlanych do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowach z wykonawcami robót, w dokumentacjach projektowych - w tym w projektach budowlanych, projektach budowlanych wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; 7) Zatwierdzania wbudowywanych materiałów budowlanych, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umów i dokumentacjami projektowymi, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich asortymentów robót; 8) Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu; 9) Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych; 10) Wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych; 11) Żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; 12) Kontrolowania ilości i terminowości wykonywanych robót: a) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; b) dokonywanie odbiorów częściowych inwestycji; c) przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego - sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej - jeśli taka potrzeba zaistnieje, d) dokonania w imieniu Inwestora zgłoszenia zakończenia robót, dostarczenie Inwestorowi wszystkich wymaganych prawem protokołów, uzgodnień, decyzji itp e) sprawdzanie faktur wykonawcy robót oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót budowlanych; f) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych nadzorowanych budów, g) monitorowanie budów w okresie gwarancyjnym, sygnalizowanie wad i usterek oraz egzekwowanie ich usunięcia, naprawy lub wymiany, h) dokonanie odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych; 13) Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do składania sprawozdań miesięcznych z postępu robót. W sprawozdaniu należy przedstawić: a) szczegółowy wykaz robót wykonanych w okresie sprawozdawczym oraz narastająco od początku budowy (również z podaniem ich wartości kwotowej i procentowej) b) analizę zgodności postępu robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 14) Niezależnie od składania sprawozdań Inspektor Nadzoru będzie informował na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót). 15) W trakcie trwania umowy Inspektor zobowiązany jest do informowania Naczelnika Wydziału Remontów i Inwestycji w osobie: Mirosław Szulist o postępach prac; na każde wezwanie koordynatora Inspektor ma obowiązek dostarczyć wymagane przez niego dokumenty niezbędne do rozliczenia inwestycji; 16) Inspektor zobowiązany jest do nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż min. 3 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia pisemnego lub ustnego. 17) Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach działania 9.3 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, umowa o dofinansowanie nr POIS.09.03.00-00-017/09-00.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMPLET INWEST sj Tomasz Granops Elżbieta Prażnowska-Nieboj, Al. 11-go Listopada 91K, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140683,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20000,00
Oferta z najniższą ceną: 20000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie zostało zlecone dotychczasowemu Wykonawcy - Inspektorowi, po wybraniu Wykonawcy robót budowlanych. Zamówienie zostało zlecone zgodnie z zapisami SIWZ z dnia 16 maja 2011 roku zadania podstawowego. Uzasadnienie prawne: zamówienie zostało udzielone dotychczasowemu Wykonawcy - Inspektorowi usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Modernizacja budynku w Gudowie z przeznaczeniem na Centrum Wsi Pojezierza Drawskiego ETAP I
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Gudowie
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.